Tom Nam herkkua

😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin ja kuljettanut sen nurkkaan saadakseen syödä herkkua rauhassa. Minunkin mielestä tom yam nuudelit ovat parhaita. Keitän niitä joskus salaatinkin sekaan, kun vihannekset kyllästyttävät mauttomuudellaan.

Nyt pidän some-taukoa siihen asti kunnes pääsen kotiin. Täällä on vielä paljon lähtöpuuhia.

10

178

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerrohan mies missä skutsissa asut niin voi tuntea ittensä paremmaksi että mulla on sentää nääs vesiklosetti kotona

• Aika epämiellyttävää, että olet taas siinä hieromassa itseäsi. En ole edelleenkään miehesi vaan ihan hetero nainen! Miten voit kuvitella, että sulle kirjoittaa joku mies täällä koko ajan, kun sinula on tuollainen luonne?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Aika epämiellyttävää, että olet taas siinä hieromassa itseäsi. En ole edelleenkään miehesi vaan ihan hetero nainen! Miten voit kuvitella, että sulle kirjoittaa joku mies täällä koko ajan, kun sinula on tuollainen luonne?

No mutta sehän on palstamies tärkeä tietää että herutat vain miehiä eiku

• Anonyymi

Kammoksun hiiriä. Minua ahdistaa, jos ne rapsuttelevat talon seinien rakenteissa. Huoneistoihin ne ei ole vielä tulleet kertaakaan. Yritän häätää ne sitä ennen, ultraääni on toiminut hyvin. En myrkyistä enkä nakki - ansoista tykkää. Luontokappaleita kuitenkin. Mutta en todellakaan voisi jakaa keittiötäni hiiren kanssa. Muuttaisin varmaan pois. Hui puistatus! / sivu

• Tällaisessa omakotitalossa pellon reunalla ei voi välttyä hiiriltä. Ei edes naapurin ahkerat kissat saa niitä häivytettyä. Ennen mulla oli myrkkyjä leviteltynä vintille ja kellariin. Kissojen takia en voi niitä nyt laittaa. Kammoksun enemmän kuolleita hiiriä kuin eläviä, joten olen sietänyt tämän rinnakkaiselon. Yöllä nukun valot päällä kun en halua herätä siihen että pienet nappisilmät tuijottavat mua. Onneksi on vain yksi hiiri. Ultraäänistä nämä eivät enää piittaa kun mulla on vuosia sellaiset vinkuneet täällä.

Vähän säälittää jättää kaverille juustoansa tänne lähtiessä. Mutta jos ei mitään tee, niin voi olla seurauksena kalutut sähköjohdot ja oikosulku. Nehän nälissään syövät muoviakin. Jonkun uutisen mukaan nille kelpaavat uusien autojen sähköjohdotkin kun ne on tehty soijasta tai jostain.

• Anonyymi

Joko palaat työelämään🤔🐈🐁

• Entäs itse "2024-10-09 10:48:28" on työaikaa. Mulla on laillinen syy kirjoittaa päivällä.

• Anonyymi

Meillä ei ole hiiriä vaan käärme putkistossa jolla on silmät mitkä etänä antaa kuvaa suihkussa olevien alapäästä.Rapina johtuu siitä.Naapuri pervot ujuttanut sen hollille ja kun aukaisee hanan niin se herää eloon.

• Anonyymi

tom cluise

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1660
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      154
      1134
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      980
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      345
      977
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      743
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      701
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      654
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      621
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      591
    Aihe