Nyt on liikkeellä köhää, nuhaa, yskää ja kaiken maailman hengitystieinfektioita. Päivän pyyntö on, että jos olet kipeä ja yskittää koko ajan, niin älä lähde lounasravintolaan yskimään ja tartuttamaan asiakkaita.
Tänään eräässä Bepopin lounasravintolassa asiakas pärski ja köhi jo maksaessaan. Otettuaan tarjottimen ja aterimet hän yskäisi käteensä ja alkoi sitten ottaa ruokaa lautaseelleen. Ei hyvää päivää. Tämäkö on opittu korona-ajasta? Yskitään käteen?
Katsoin vain, että siinä meni kaikki vastoin oppikirjaa. Ymmärtäkään aikuiset ihmiset, että edelleen:
- saa käyttää kasvomaskia, jos kovasti yskityttää, vaikka ei olisi korona.
- Käteen ei yskitä. Ei varsinkaan, jos olet juuri ottamassa lounasravintolassa ruokaa samoilla ottimilla, johon seuraava laittaa kätensä. Vähän pitää olla huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, erityisesti jos pärsii sairaana.
Minulle itselleni ei tulisi mieleenikään lähteä pärskimään klo 12:00 lounasravintolaan, jos olen sairaana.
Jos olet sairas, älä altista muita lounasravintolassa!
17
263
Vastaukset
- Anonyymi
Mä ainaskin pärskin, missä haluan. Ottakaa TE NYNNYT vain ne kuoleman piikit.
Minä en piikkejä ota. Sairastan luonnollisesti ja olen ollut terve. - Anonyymi
Voi kun tietäisit mitä kaikkea ihmisille juolahtaa mieleen kun kyse on omasta edusta.
- Anonyymi
Kuka nyt haluaa olla oikeisto hallituksen esittämällä palkattomalla sairauslomalla poissa töistä tienaamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt haluaa olla oikeisto hallituksen esittämällä palkattomalla sairauslomalla poissa töistä tienaamasta.
Oikeistohallitus vie koronabakteerit tarkoituksella lounasravintolaan, joka todella sijoittaa ne henkilölle jolle hallitus määrää ja josta ravintolanpitäjälle maksetaan
- Anonyymi
Asiallinen kirjoitus, kiitos.
- Anonyymi
Yksi NYNNY työkaverini otti kuolema piikin ja ollut sairas jo yli vuoden enemmän tai vähemmän. Minäkin sain koronan, mutta paranin muutamassa viikossa. Nämä piikkipösilöt sairastelevat monia kuukausia jopa vuosia. Et näin.
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän sinulle toveri, kuin kaveri ja ainoa sekin yleensä olevana. Että näin.
- Anonyymi
Mä otin kaksi piikkiä ja sairastuin silti. En kyllä piikistä.
- Anonyymi
Eli otit TURHAT piikit, joilla on vakavia haittavaikutuksia.
Voi ressukka sinua. On THL hyvin aivopessyt sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli otit TURHAT piikit, joilla on vakavia haittavaikutuksia.
Voi ressukka sinua. On THL hyvin aivopessyt sinut.Arkkiatri Risto Pelkosen sanoin, ottakaa Pandemrix rokote, ne ovat tutkittu ja täysin turvallisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkkiatri Risto Pelkosen sanoin, ottakaa Pandemrix rokote, ne ovat tutkittu ja täysin turvallisia.
Onkohan yhtään sairaanhoitajaa milloinkaan ottanut vapaaehtoisesti koronapiikkiä, vai onko edes lopputiliuhan alla ottanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan yhtään sairaanhoitajaa milloinkaan ottanut vapaaehtoisesti koronapiikkiä, vai onko edes lopputiliuhan alla ottanut?
Väitän, ettei Asko Järvinen ole ottanut koronapiikkiä, eikä Hanna Nohynek, eikä Mika Salminen, vaikka kaikki he siitä vaahtosivat. Venäjän presidentti Putinkin sanoi että hän ei vaaranna terveyttään moisilla vaarallisilla rokotteilla, ja itse asiassa taisi olla vielä niin että häntä kiellettiin ottamasta sitä koska kysymys maan turvallisuudesta.
- Anonyymi
Porissa ei kannata mennä yhteenkään porilaiseen lounasravintolaan, vain ulkomaalaiseen. Porin sekopäät myrkyttää ihmisiä.
- Anonyymi
Anna kun arvaan, laskevat salaisista putkista lattianrajassa KLOTS KLOTS KLOTSAA kaasuna kun koitat ahmia salaattia?Laita taistelukaasunaamari ennen raflaan menoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kun arvaan, laskevat salaisista putkista lattianrajassa KLOTS KLOTS KLOTSAA kaasuna kun koitat ahmia salaattia?Laita taistelukaasunaamari ennen raflaan menoa.
Käytkö sumuttamassa ihmisiä selän takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö sumuttamassa ihmisiä selän takaa?
Ei etupuolella kehtaa pieraista, sellainen hiljainen tuhnu vaan ja nopeasti karkuun
- Anonyymi
Porista voisi nimetä muutaman ravintolan ja kahvilan mitkä vahingoittaa asiakkaitaan vahingoittamalla heidän terveyttään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765