Tietääkö kukaan kuka 50 vuotias ajoi kännissä miehen päälle ja pakeni paikalta?
Tietääkö kukaan
10
1614
Vastaukset
- Anonyymi
Huumehörhö
- Anonyymi
Tero Väisänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero Väisänen.
Helpottiko tieto ja muuttiko se jotenkin tilanteen?
- Anonyymi
Ei pidä olla noin utelias. Ei kuulune meille tuntemattomille ihmisille muiden tragediat. Poliisi kuulustelee ja oikeus tuomitsee.
- Anonyymi
Oikeus tuomitsee... Toivottavasti en koskaan joudu siihen arpapeliin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18691527/demokratian-mitatointi
- Anonyymi
mää se olin
- Anonyymi
Tieto löyty jo ja oikein arvasin heti kun radiosta asiasta sattumalta kuulin.
- Anonyymi
Voi hyvä mies minkä teit ja miten suuren surun aiheutit niin isolle määrälle ihmisiä... ei ymmärrystä miten sinuun pitäisi suhtautua kun tekosi ei ollut ensimmäinen laatuaan... miten noin omasta mielestä loppuelämäsi tulee menemään
- Anonyymi
Joko on tuomittu?
- Anonyymi00012
se äijähän juoksi auton alle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464