Kun maaseutu olisi tyhjä asutuksesta niin huomattavasti vähemmän olisi ihmisille ja kotieläimille haittaa susista ja karhuista.
Metsästys koirien avulla kielletään kokonaan.
Maaseutu täytyy tyhjentää
16
316
Vastaukset
- Anonyymi
Idiootti. Kuuntele sinä kaupunkilainen vaan mopojen pärinää äläkä puutu maalla asuvien asioihin...
- Anonyymi
Pakko se on puuttua kun maaseudulla asuvat ovat niin tyhmiä että koiransakin ihan väkisin työntävät suden syötäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on puuttua kun maaseudulla asuvat ovat niin tyhmiä että koiransakin ihan väkisin työntävät suden syötäväksi.
Kuka pakotti,kun kirjoitit että pakko,äitikö
- Anonyymi
Jos maaseudulla ei asuttaisi, niin kaupunkilaiset eivät uskaltaisi lähteä mökkeilemään. Voisi joutua syödyksi lomallaan.
- Anonyymi
Kaupunkilaiset ovat fiksumpia kuin maalaisjuntit.
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy kun kaupunkilais sopulit betoni viidakossa kelan rahoilla elelevät ja woltilla ruokaa tilaavat koppiinsa... mitenhän kävisi jos joutuisivat metsään ilman kännyköitään...?
- Anonyymi
Ei niistä petoeläimistä olekaan täällä maaseudulla haittaa muille, kuin metsästäjille.
Metsästyskoirat ovat se suurin syy näihin ongelmiin, olet oikeassa siinä, että metsästyskoirien määrää pitäisi rajoittaa merkittävästi. Nykyisellään niitä on Suomessa n.130 000, joten on helppo ymmärtää, miksi kohtaamisia petoeläinten kanssa tapahtuu.
Lisäksi metsästys toimintana on muuttunut perinteisestä maastossa liikkumisesta, älylaitepohjaiseksi, jossa ihmisen läsnäolo metsässä on minimaalinen käsittäen lähes ainoastaan passipaikasta toiseen siirtymisen, jolloin ihmisen luoman pelokkeen puuttuminen suo petoeläimille mahdollisuuden lähestyä helpommin ajotilannetta ja koiraa. - Anonyymi
Vaimentimella ja yökiikarilla nasautin hukan liiterin nurkalle. Ei jää viimeiseksi eikä onnistu kaupunkilaiselta.
- Anonyymi
Ugh, suuri metsästäjä on mahtavuudessaan onnistunut tappamaan eläimen kiikarilla varustetulla aseella, aivan järisyttävä näyttö sinun ylivoimaisuudestasi🤣 luontokappletta kohtaan. Tuosta riittääkin sinulla kehuttavaa vielä pitkän aikaa🤣🤣.
Positiivista asiassa se, että ilmeisesti promillet olleet sentään verrattain alhaiset, koska olet tuosta suoriutunut ilman, että haavakoksi sitä ammuit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ugh, suuri metsästäjä on mahtavuudessaan onnistunut tappamaan eläimen kiikarilla varustetulla aseella, aivan järisyttävä näyttö sinun ylivoimaisuudestasi🤣 luontokappletta kohtaan. Tuosta riittääkin sinulla kehuttavaa vielä pitkän aikaa🤣🤣.
Positiivista asiassa se, että ilmeisesti promillet olleet sentään verrattain alhaiset, koska olet tuosta suoriutunut ilman, että haavakoksi sitä ammuit.🎯 🎯
- Anonyymi00012
Sitä mukaan kun omakotitalot tyhjenee, huumekauppa löytää syrjäkylille, ei niinkään myymään, vaikka sitäkin, mutta lähinnä tehtailemaan. Sinne saadaan vapautuvat vangit ja syrjäytyneet. Hienoa !
- Anonyymi00013UUSI
Maaseutu jos tyhjenettäisiin vaikkapa väkisin niin että valtio vaatii muuttamaan maalla asuvat kaupunkiin ja valtio tuhoa rakennukset ettei voi palata takaisin niin yritäkään ei tarvitsi pitää kunnossa. Riittää kun tukkiautot pääsevät silloin tällöin hakemaan puukuormia.
- Anonyymi00014UUSI
Maaseutua on 90-luvulta lähtien tyhjennetty väkisin.
Maaseudusta on tullut paska paikka jossa vähäiset ihmiset riitelevät keskenään internetissä koska pelkäävät toisiaan eikä mitään yhteistä tulevaisuutta ole.
Kaikki ränsistyy, ihmiset ja rakennukset, millään ei ole mitään arvoa. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Maaseutua on 90-luvulta lähtien tyhjennetty väkisin.
Maaseudusta on tullut paska paikka jossa vähäiset ihmiset riitelevät keskenään internetissä koska pelkäävät toisiaan eikä mitään yhteistä tulevaisuutta ole.
Kaikki ränsistyy, ihmiset ja rakennukset, millään ei ole mitään arvoa.Joo tuon olen huomannut. Työskentelin kolmattakymmentä vuotta eteläsuomessa ja kun tuli tilaisuus niin ostin pienen talon eräältä pieneltä kylältä. Kylään ei minulla ollut mitään sukulaissuhteita eli aivan tuntematon kylä.
Alku näytti lupaavalta mutta kun tulin tutuksi niin alkoi kateus, erehdyin pyytämään joskus traktori apua joka olisi vienyt noin puoli tuntia ja maksanut olisin reilusti. Lähin traktori-isäntä tuumasi että "hän on niin kuin lopettanut traktorihommat" ..no ok, se oli hänen valinta, en siitä mieltäni pahoittanut. Kumminkin kahteen muuhun naapuriin traktorihommia teki, traktori pörisi naapurin pihassa koko iltapäivän kun kun teki klapeja ja toiseen naapuriin kävi kyntämässä peltoa ja levittelemässä soraa yms.
No en ikinä sitten viitsinyt minkäänlaista apua pyytää. Jotenkin hyvin ahtaaksi kävi elämä. Minulla kävi kuulema likaa vieraitakin joten tiemaksua kuulemma pitäisi korottaa minun osalta vaikkakin minulla kävi kerran viikossa yksi auto mutta tällä ko. isännällä kävi joka päivä useita autoja, mietin että miten se näin voi mennä että minulla käy liikaa vieraita. Olin sentään eka talokin tiellä ja kaikkia maksut oli maksettu ja vapaaehtoisesti raivasin ojista pajuja pois.
Epäilen että jotain mätää on ja soitin edellisen edelliselle taloni omistajalle ja hän kertoi että oli vaikeaa asua siinä kylässä ja oli pakko myydä talo pois. No niin tein sitten minäkin, talo meni kaupaksi ja muutama vuosi on kulunut ja taas on talo myynnissä. Joten muuta maalle, maalla on kivaa. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo tuon olen huomannut. Työskentelin kolmattakymmentä vuotta eteläsuomessa ja kun tuli tilaisuus niin ostin pienen talon eräältä pieneltä kylältä. Kylään ei minulla ollut mitään sukulaissuhteita eli aivan tuntematon kylä.
Alku näytti lupaavalta mutta kun tulin tutuksi niin alkoi kateus, erehdyin pyytämään joskus traktori apua joka olisi vienyt noin puoli tuntia ja maksanut olisin reilusti. Lähin traktori-isäntä tuumasi että "hän on niin kuin lopettanut traktorihommat" ..no ok, se oli hänen valinta, en siitä mieltäni pahoittanut. Kumminkin kahteen muuhun naapuriin traktorihommia teki, traktori pörisi naapurin pihassa koko iltapäivän kun kun teki klapeja ja toiseen naapuriin kävi kyntämässä peltoa ja levittelemässä soraa yms.
No en ikinä sitten viitsinyt minkäänlaista apua pyytää. Jotenkin hyvin ahtaaksi kävi elämä. Minulla kävi kuulema likaa vieraitakin joten tiemaksua kuulemma pitäisi korottaa minun osalta vaikkakin minulla kävi kerran viikossa yksi auto mutta tällä ko. isännällä kävi joka päivä useita autoja, mietin että miten se näin voi mennä että minulla käy liikaa vieraita. Olin sentään eka talokin tiellä ja kaikkia maksut oli maksettu ja vapaaehtoisesti raivasin ojista pajuja pois.
Epäilen että jotain mätää on ja soitin edellisen edelliselle taloni omistajalle ja hän kertoi että oli vaikeaa asua siinä kylässä ja oli pakko myydä talo pois. No niin tein sitten minäkin, talo meni kaupaksi ja muutama vuosi on kulunut ja taas on talo myynnissä. Joten muuta maalle, maalla on kivaa.No tuo on yksi tarina, ei koko totuus. Meidän kylälle kun on muuttanut uusia asukkaita, on kutsuttu tilaisuuksiin, tarjottu apua, kerrottu mitä käyttökelpoista mistäkin löytyy jne. Ei niitä näy, ei kuulu, omissa oloissaan ovat. Tietäkin kun kunnostettiin, piti erikseen käydä kysymässä kaivetaanko ojat heidänkin tontin kohdalta, kun aina pysähtymättä ohi ajoi, ja kun sen ojan vieressä oli kukkapenkit ym. niin ei ihan sopimatta uskaltanut kaivella, vaikka maat toiselle puolen tietä montun täytteeksi menikin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
No tuo on yksi tarina, ei koko totuus. Meidän kylälle kun on muuttanut uusia asukkaita, on kutsuttu tilaisuuksiin, tarjottu apua, kerrottu mitä käyttökelpoista mistäkin löytyy jne. Ei niitä näy, ei kuulu, omissa oloissaan ovat. Tietäkin kun kunnostettiin, piti erikseen käydä kysymässä kaivetaanko ojat heidänkin tontin kohdalta, kun aina pysähtymättä ohi ajoi, ja kun sen ojan vieressä oli kukkapenkit ym. niin ei ihan sopimatta uskaltanut kaivella, vaikka maat toiselle puolen tietä montun täytteeksi menikin.
Tuo minun kokemus ei ollutkaan yläsavossa vaan keski-suomen puolella. Oli liian sisäänlämpeävä kylä ja kateelliset ihmiset. Oli siellä kivojakin ihmisiä mutta he oli niitä kylän hiljaisia ihmisiä. Heistä huokui se että he eivät uskaltaneet puhua mistään kylän asiasta vaikka olisi ollut tarvekin puhua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1885210SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784269Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.753000SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2372425Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202208Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur801602Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441327Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49945- 62866
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24855