Kärsin paniikkihäiriöstä, joka alkoi noin viidennellä luokalla ja jatkui eri elämänvaiheiden läpi noin nelikymppiseksi. Muutaman psykoosin sairastin myös ja reilu nelikymppisenä sain skitsofrenia diagnoosin. Elämä oli lapsena ja nuorena yhtä helvettiä ja ahdistuksen pakoilua. Kukaan ei muka huomannut hätääni eikä kysynyt kuinka voin. Lääkkeitä ahdistukseen opin käyttämään vasta muutama vuosi sitten. Sittemmin eristäytyminen yhä enemmän ja nyt alan olla viimein sinut itseni kanssa. En käy juuri missään mutta näin on parempi. En halua enää niitä tuskan hetkiä kokea.
Paniikkikohtaukset
Anonyymi-ap
1
64
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva että olet pärjäillyt ,ja löytänyt itsesi . Synti että sen piti ottaa niin kauan aikaa,
Ihmiset eivät todellakaan välitä toisista ihmisistä ainoastaan silloin kun on hyvän tuulinen ja hänestä voi hyötyä jotenkin. Joten kaikkea onnea sinulle matkasi varrella ja toivon hyviä tulevia vuosia sinulle että saat olla onnellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719