Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mitä me oikein odotetaan?
Olet elämäni mies
59
1054
Vastaukset
- Anonyymi
oota tuun ihan just sinne asuntovaunulle
- Anonyymi
Asun nykyään teltassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun nykyään teltassa.
Apuaaa....taidan tietää missä. Joku on heittänyt sinut pihalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun nykyään teltassa.
Tällä hetkellä osoite on Kolmas Mänty Oikealta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä osoite on Kolmas Mänty Oikealta
No nyt ei mene hyvin😪
- Anonyymi
Missä olet rakkaani? Tule ja suutele.
- Anonyymi
Ihanaa
Hyvillä mielin nukkumaan - Anonyymi
Siellä se on...ihan kohta tulee pidä hyvänäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä se on...ihan kohta tulee pidä hyvänäsi
Missä siellä?Olisitpa hän💔 ilma jota hengitän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pakan sekoittaja laitan teidät juoksemaan ku päättömät kanaset🤣
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Kotona olen. En voi mennä häntä suutelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se toi gubbe sitkas kiusaaja, todella pakkomielteinen! Odotahanjos erp tulee, pitää myydä asunto ja mökkeröinen, majoitatko sen miehen sinne telttaan sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se toi gubbe sitkas kiusaaja, todella pakkomielteinen! Odotahanjos erp tulee, pitää myydä asunto ja mökkeröinen, majoitatko sen miehen sinne telttaan sitten!
Ooletko irl kehoittanut häntä eroamaan vai oletko tehnyt aviorikoksen?
- Anonyymi
Niin paljon kuuluu rakkauteen, lauloi kuka? Fredi tietenkin. Tosi hieno kappale. Niin on tämä aloituskin. m>n
- Anonyymi
Ei täällä kovin nuoria ole. Nuoret ei tiedä vanhoista kappaleista mitään. 50 luvulla syntyneet melskaa keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kovin nuoria ole. Nuoret ei tiedä vanhoista kappaleista mitään. 50 luvulla syntyneet melskaa keskenään.
Tää on nykyään eläkeläisten palsta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt sentään 50 luvulla. Sen ikäisillä on ne eläkeläisdiskot ja muut. 60-70 luku täällä rokkaa.
- Anonyymi
Ehkä teidän kannattaisi puhua.
- Anonyymi
Eiköhän tämä mies pitele kuule jatkuvasti näitä övereitä kermakaakkupuheita itselleen, ei sinun moukkamainen jankutus auta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä mies pitele kuule jatkuvasti näitä övereitä kermakaakkupuheita itselleen, ei sinun moukkamainen jankutus auta
Ok, öhöm? Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, öhöm? Voimia!
Sitä samaa, koitahan maanitella sitä henkilöä siellä live-irlissä ja katso kuin äijän käy
- Anonyymi
Me odotetaan sellaista asiaa kuin rohkeus. Sitä me ujot tarvitaan. Ehkä myös sitä täältä palstalta etsimmekin. Toivottavasti löydämme sen ennenkuin seuraavan kerran tulet, jos siis vielä tulet...
- Anonyymi
Miksi en tulisi?
- Anonyymi
Nyt on kamerat ovissa ja muuallakki ja pikkuruiset kopterit lentää! "
- Anonyymi
Toisten tpnteille ei tulla ilman lupaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en tulisi?
En tiedä, voin vain arvailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kamerat ovissa ja muuallakki ja pikkuruiset kopterit lentää! "
Kiitos, ei näille voi muutako nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, ei näille voi muutako nauraa.
Haffui välikevennyksiä palstasedän pulinoissa
- Anonyymi
Tunteille lisää vahvistusta muuten ei uskalla hypätä toisen kaulaan. Ujot voisi vähän rohkaistua merkkien antamisessa
- Anonyymi
Joo! Näin!
- Anonyymi
Olet varattu. Odotamme että tajuat erota. Palataan sitten asiaan.
- Anonyymi
Oli vaan kommentti ei aloittaja. Pisti vain silmään.
- Anonyymi
Kuka sellaista on väittänyt?
- Anonyymi
Muuten kyllä mutta mitähän vaimo tuohon tuumisi?
- Anonyymi
H a u k k a !!!
- Anonyymi
No sehän sanos että horonloro ..
- Anonyymi
Naisen kommentti, plaah..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän sanos että horonloro ..
Niin voisihan sitä joku paranoidisen mustasukkainen eukko käydä tosiaan vaikka täällä palstalla huutelemassa tuuleen, mutta sinä provojen värittäjä taidat olla akaton mies ja se kismittää ilmeisesti kun pitää vihjailla ja jokeltaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kommentti, plaah..
Sun jututin aika sekavia ystävä hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H a u k k a !!!
Täytyyhän sitä ns omasta rakkaasta huolta pitää, ettei roistot viä! 😁
- Anonyymi
Joko olet saanut mies kiinni tästä kokemuksesta, että olet ainoa ketä nainen on koskaan rakastanut? Vuosia jo jankuttanut samaa, eikö millään niinkö realisoidu?
- Anonyymi
Ei taida mies tietää tästä, mitä tää ap gubbe, joka esiintyh naisena, selittää jatkuvasti! Taitaa gubella olla psykoosit tulilla! Kuule ei me erota sun vuoksi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida mies tietää tästä, mitä tää ap gubbe, joka esiintyh naisena, selittää jatkuvasti! Taitaa gubella olla psykoosit tulilla! Kuule ei me erota sun vuoksi"
Juu kaikkea skeidaa se näille hitureille dramaturgioi tänne
- Anonyymi
Voidaan kun laitat tuon viestin luuriini tai sanot suoraan kasvotusten.
- Anonyymi
Voitko kertoa miten kauan nämä tunteet on ollut sinussa suunnilleen?
- Anonyymi
Viisi vuotta olin ihastunut häneen ja nyt olen ollut kolme vuotta rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten lisäännyt toisaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten lisäännyt toisaalle?
En ole lisääntynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja mies sun kanssas🥰😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja mies sun kanssas🥰😍😍
Olen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Tietty
- Anonyymi
Jos olet Miia niin taatusti!
- Anonyymi
Olen varattu xxxi.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Toivo elää kun näen työkeltaisen hahmosi siis,,,
- Anonyymi
hänellä on kyllä tosi komeat kasvot ja ihana hymy
- Anonyymi
Oma kehu haisee!
- Anonyymi
Odotetaan sitä että sanot tuon suoraan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1053674Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171950Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1031645
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4351592Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21520Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3641060