Maailmanloppu tulee 9.12 varma

Anonyymi-ap

Tieto varustautukaa haupitseilla ja sateenvarjoilla

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja vuosiluku on 3525. Eli ei ole vielä aihetta hötkyillä 🤔🤓

• Anonyymi

Natas 2 S 20 alkavat paukkua

• Anonyymi
    • Anonyymi

Laittakaa nyt naamari umpeen kun olette huutaneet tuota jo 50 v

• Anonyymi

Ottaa tämä itseänikin pannuun koska koko nuoren ikäni näitä worst case scenario juttuja JOKA PAIKASSA! SAMA KUIN 2012 "varma maailmanloppu". Nämä pelko energiat mitä ihmisiin ohjelmoidaan ovat niin multidimensionaalisia, että ne herkimmän ihmisen saa uskomaan siihen että "tulee vaikka mitä ikinä ajattelet tai uskot"... tämä on siis niin moniulotteista ja abstraktia + trippaavaa NEGATIIVISELLA TAVALLA että tällaiseen lankaan ihmisen aivot on HELPPO saada, koska TOTTTAKAI IHMINEN ON HUOLISSAAN!

Tämä on psykologista sodankäyntiä... jengissä suunnitellaan miten vakainkin ihminen saadaan ansaan tällaisiin manipulointi energioihin. Itse olen sen verran tutkinut psykologista puolta asioihin että THIS JUST CANNOT BE UNSEEN! Joku voi ajatella että "puhut vain lämpimiksesi", mutta eikös tämäkin juuri ole yksi psykologinen miekka kun argumentoidaan tuolleen? Monelle tällaiset pelot tulevat uniin mitä olen ihmisten juttuja kuunnellut, TÄMÄ KERTOO VAKAVASTA STRESSI TILASTA JA JOPA MASENNUKSESTA!

Itse pidän paljon media taukoja eli jätän katsomatta näitä pelottelu juttuja. Esim keskityn parantamaan sosiaalisia suhteitani, keskityn tekemään taidetta, kuuntelemaan vähän musaa, joskus vähän pelata ja JOTAIN MITÄ VOI TEHDÄ REAALI ELÄMÄSSÄ ja pysyy kaukana tästä bitti helvetistä missä jengi kirjoittelee kaikkea pelko skenaarioita anonyyminä!

Tottakai hyvä että ihmiset puhuvat peloistaan, mutta SITÄ EI KUULU TEHDÄ S24 palstoilla, koska siellä voi olla ihmisiä jotka ottaa kaiken niin tosissaan että menettävät MIELENTERVEYTENSÄ ja oikeasti alkavat elämään "kuin maailmanloppu olisi tulossa". Pliis ihmiset... miettikää vähän!

• Anonyymi

Katsos ystäväni vähän menneisyyteen ja koitas listaa mielessäsi kuinka monta "varmaa" maailmanloppua meille on tullut... tässä on tämä "poika ja susi" juttu selkeästi että "jos ei ennen, niin se ei tarkoita että ei tulis nytkään. Mutta, tätä samaa peliä on ollut varmaan joka "varman ja lukkoon lyödyn maailmanlopun kanssa".

Yleensä nämä "varmat maailmanloput" lukitaan tarpeeksi kauas että ihminen saataisiin sanottuna siihen epävarmaan ja odottavaan tilaan että "et voi tietää". Kannattaa kyseenalaistaa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10992
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7439
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5409
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5404
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4688
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4123
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2968
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2905
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2410
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      39
      2314
    Aihe