Pattijoella hiippari

Anonyymi-ap

Onko muiden pihoilla käynyt hiippareita? Viime yönä ikkunan takana käveli.

42

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Timo se siellä hiippailee. Valkoinen C5 Citroen parkissa lähistöllä, asustelee nykyisin Pattijoella?

      • Anonyymi

        Timo ? Yöntimo?


      • Anonyymi

        Pattijoelle on outoa ja vittumaisten porukkaa mutta eihän sitä muuten pattijoelle pääsiskään tekeen temppujaan joita lahkokin suosii.kaikessa hiljaisuudessa vaan niin hyvä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo ? Yöntimo?

        Voi olla Yöntimojakin, mutta niitä ei erota.
        Tämä T.Siiri on ihan kotimainen hörhö, joka pyörinyt näillä nurkilla aiemminkin. Pyörii ihmisten ikkunoiden takana kyttäämässä ja tulee sisälle öisin, jos vain ovet auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla Yöntimojakin, mutta niitä ei erota.
        Tämä T.Siiri on ihan kotimainen hörhö, joka pyörinyt näillä nurkilla aiemminkin. Pyörii ihmisten ikkunoiden takana kyttäämässä ja tulee sisälle öisin, jos vain ovet auki.

        Eikö kukaan uskalla ottaa hiipparia kiinni... ei muuta ku köysiin ja vie poliisille, kyllä ne tarkoitusperät selvittää... tai vaihtoehtoisesti housut kinttuihin ja semmoinen "koivuniemen herran" tanssi persuiksille ettei muutamaan viikkoon istuskele... eiköhän opi ihmisten tavoille


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      T.S eikö poliisi saa kiinni?!

    • Anonyymi

      Mitä Pattijokiset häpeää, jota Timo ei sais nähdä?? Se vaan huolehtii teistä ja olisi muutenkin sympaattinen lisä lestakeskeiselle alueelle.

    • Anonyymi

      Pitääpä itse keksiä jotain asialle sitten.. Eihän tuo ole oikein että ihmiset joutuvat pelkäämään tätä miestä, jonka henkilöllisyys tiedetään. Katsotaan mitä keksitään.

    • Anonyymi

      Timo asuu kuulemma nykyään Oulunsalossa, iso kaljupäinen goljatti.
      Ajaako vielä valkoisella farmari skodalla?
      Vishiin saanu loparit koneenajosta..

      • Anonyymi

        Oliko reijolla töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko reijolla töissä?

        Velj.Sepälle siinä kunnon työmies, yönki hoitelis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko reijolla töissä?

        Tehtaalla jollain urakoitsijalla


    • Anonyymi

      T.S fanituotteet saapuvat kohta myyntiin. Alkaa äijä olemaan Jumala raahessa.

    • Anonyymi

      Ottakaa se kiinni ja soittakaa poliisi.mutta ette uskalla raukat

      • Anonyymi

        Ei se auta, etkä sinäkään mitään uskaltaisi tälle miehelle yksin tehdä.. Samanlainen raukka olisit 🤣


    • Anonyymi

      On se täällä nyt! Kesälässä!

    • Anonyymi

      Ei ole omaa elämää kun noin harhoissa huuhaatte.

      • Anonyymi

        Ei taida tällä hiipprilla olla elämää.no pattipäät tykkäävät tästäkin näköjään.ukko kiinni ja vankilaan tumputtamaan saatanan.ajan kysymys milloin jotain muutakin tapahtuu.tajuatteko.ette näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tällä hiipprilla olla elämää.no pattipäät tykkäävät tästäkin näköjään.ukko kiinni ja vankilaan tumputtamaan saatanan.ajan kysymys milloin jotain muutakin tapahtuu.tajuatteko.ette näköjään.

        Niinpä, jutulle naureskellaan kunnes oikeasti käy jollekkin huonosti, niin miten suut sitten pannaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, jutulle naureskellaan kunnes oikeasti käy jollekkin huonosti, niin miten suut sitten pannaan?

        Just näin!


    • Anonyymi

      KESÄLÄSSÄ TAAS NÄHTY

    • Anonyymi

      Perälässä nähty, aiko tulla ens yönäkki, jes!!

      • Anonyymi

        Kyylien ja juoruämmien sekaan perälään kuin tehty!!!!


    • Anonyymi

      Se on vaan alkoholin dementoima kommunisti, joka harhailee yksinäisyyttään. Ei ole perhettä, ei ystäviä , ei työtä vain alko ja yksinäisyys.

      • Anonyymi

        NeitsytLarsleeviSetäkin heräs, nyt mitä mainioin aika tehä tirkistely retki. Menee Timon piikkiin sanoo lepespede.


    • Anonyymi

      Jumalan siunausta Raahe!

    • Anonyymi

      Saatanan hiippari kun seuraavan kerran Koputat mun oveen ja saan sut kiinni sun kakkonen astetta isommaksi kairattu!!!

      • Anonyymi

        Sssielun vihollinen matkalla houkutusta kohti. Kaikki yhtä hyviä setiä uskon edessä!!


    • Anonyymi

      Ampukaa tommonen hiippari.

      • Anonyymi

        Tää saattaa olla se sama jota naiset pelkää, koska varastelee naisten alusvaatteita ja tuijottaa ikkunoista sisään.


    • Anonyymi

      Ei lestataloa lukita yöksi, hei timppa...kun ilta vaituu jo tirkistysyöksi..hei timppa..kesäläs surraat ja kaffea toit, timpalta elämää oppia voit!!!!!

    • Anonyymi

      Se oli tirkistys, karmea öinen, tosi virkistys, nauranut en, se oli tirkistys, yössä kun timppa lestaa karkuun juoksi, kun se tirkistiiiii!!!!

    • Anonyymi

      Ottakaa hiippari rinkiin ja potkikaa kasveille niin oppii ihmisiksi.

      • Anonyymi

        Mitä teet lestoille??


    • Anonyymi

      JOUJOU Raahe tänään ollaan valmiita

      • Anonyymi

        Minä ja mun C5 tullaan pattijoen yöhöseen. -Timo


    • Anonyymi

      Ottakaa jo toi naisia tirkistelevä pervo kiinni!

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä voisin ottaa kiinni ja tuhota akillesjänteet häneltä, nii loppuisi häirintä. Mistä saisi luvan siihen, ilman että itse joutuisi siitä kärsimään lain Kourissa ja korvauksien piirissä 😎


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voisin ottaa kiinni ja tuhota akillesjänteet häneltä, nii loppuisi häirintä. Mistä saisi luvan siihen, ilman että itse joutuisi siitä kärsimään lain Kourissa ja korvauksien piirissä 😎

        Timo vetää sua ikeniin, nettiuhoooja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo vetää sua ikeniin, nettiuhoooja

        Ei se kerkeä, kun yllätän sen pimeässä 😎


    • Anonyymi
      UUSI

      Jakaako vielä kahvia kun kahavit kallistuneet? Hiippareita on iät ajat Raahessa tirkistelly..

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe