Onko muiden pihoilla käynyt hiippareita? Viime yönä ikkunan takana käveli.
Pattijoella hiippari
77
3240
Vastaukset
- Anonyymi
Timo se siellä hiippailee. Valkoinen C5 Citroen parkissa lähistöllä, asustelee nykyisin Pattijoella?
- Anonyymi
Timo ? Yöntimo?
- Anonyymi
Pattijoelle on outoa ja vittumaisten porukkaa mutta eihän sitä muuten pattijoelle pääsiskään tekeen temppujaan joita lahkokin suosii.kaikessa hiljaisuudessa vaan niin hyvä tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo ? Yöntimo?
Voi olla Yöntimojakin, mutta niitä ei erota.
Tämä T.Siiri on ihan kotimainen hörhö, joka pyörinyt näillä nurkilla aiemminkin. Pyörii ihmisten ikkunoiden takana kyttäämässä ja tulee sisälle öisin, jos vain ovet auki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla Yöntimojakin, mutta niitä ei erota.
Tämä T.Siiri on ihan kotimainen hörhö, joka pyörinyt näillä nurkilla aiemminkin. Pyörii ihmisten ikkunoiden takana kyttäämässä ja tulee sisälle öisin, jos vain ovet auki.Eikö kukaan uskalla ottaa hiipparia kiinni... ei muuta ku köysiin ja vie poliisille, kyllä ne tarkoitusperät selvittää... tai vaihtoehtoisesti housut kinttuihin ja semmoinen "koivuniemen herran" tanssi persuiksille ettei muutamaan viikkoon istuskele... eiköhän opi ihmisten tavoille
- Anonyymi
Täältä ne lähtee...https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d90e24b7-8243-4fa8-9efa-2d0585cb7052
- Anonyymi
T.S eikö poliisi saa kiinni?!
- Anonyymi
Mitä Pattijokiset häpeää, jota Timo ei sais nähdä?? Se vaan huolehtii teistä ja olisi muutenkin sympaattinen lisä lestakeskeiselle alueelle.
- Anonyymi
Pitääpä itse keksiä jotain asialle sitten.. Eihän tuo ole oikein että ihmiset joutuvat pelkäämään tätä miestä, jonka henkilöllisyys tiedetään. Katsotaan mitä keksitään.
- Anonyymi
Timo asuu kuulemma nykyään Oulunsalossa, iso kaljupäinen goljatti.
Ajaako vielä valkoisella farmari skodalla?
Vishiin saanu loparit koneenajosta..- Anonyymi
Oliko reijolla töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko reijolla töissä?
Velj.Sepälle siinä kunnon työmies, yönki hoitelis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko reijolla töissä?
Tehtaalla jollain urakoitsijalla
- Anonyymi
T.S fanituotteet saapuvat kohta myyntiin. Alkaa äijä olemaan Jumala raahessa.
- Anonyymi
Ottakaa se kiinni ja soittakaa poliisi.mutta ette uskalla raukat
- Anonyymi
Ei se auta, etkä sinäkään mitään uskaltaisi tälle miehelle yksin tehdä.. Samanlainen raukka olisit 🤣
- Anonyymi
On se täällä nyt! Kesälässä!
- Anonyymi
Ei ole omaa elämää kun noin harhoissa huuhaatte.
- Anonyymi
Ei taida tällä hiipprilla olla elämää.no pattipäät tykkäävät tästäkin näköjään.ukko kiinni ja vankilaan tumputtamaan saatanan.ajan kysymys milloin jotain muutakin tapahtuu.tajuatteko.ette näköjään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tällä hiipprilla olla elämää.no pattipäät tykkäävät tästäkin näköjään.ukko kiinni ja vankilaan tumputtamaan saatanan.ajan kysymys milloin jotain muutakin tapahtuu.tajuatteko.ette näköjään.
Niinpä, jutulle naureskellaan kunnes oikeasti käy jollekkin huonosti, niin miten suut sitten pannaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jutulle naureskellaan kunnes oikeasti käy jollekkin huonosti, niin miten suut sitten pannaan?
Just näin!
- Anonyymi
KESÄLÄSSÄ TAAS NÄHTY
- Anonyymi
Perälässä nähty, aiko tulla ens yönäkki, jes!!
- Anonyymi
Kyylien ja juoruämmien sekaan perälään kuin tehty!!!!
- Anonyymi
Se on vaan alkoholin dementoima kommunisti, joka harhailee yksinäisyyttään. Ei ole perhettä, ei ystäviä , ei työtä vain alko ja yksinäisyys.
- Anonyymi
NeitsytLarsleeviSetäkin heräs, nyt mitä mainioin aika tehä tirkistely retki. Menee Timon piikkiin sanoo lepespede.
- Anonyymi
Jumalan siunausta Raahe!
- Anonyymi
Saatanan hiippari kun seuraavan kerran Koputat mun oveen ja saan sut kiinni sun kakkonen astetta isommaksi kairattu!!!
- Anonyymi
Sssielun vihollinen matkalla houkutusta kohti. Kaikki yhtä hyviä setiä uskon edessä!!
- Anonyymi
Ampukaa tommonen hiippari.
- Anonyymi
Tää saattaa olla se sama jota naiset pelkää, koska varastelee naisten alusvaatteita ja tuijottaa ikkunoista sisään.
- Anonyymi
Ei lestataloa lukita yöksi, hei timppa...kun ilta vaituu jo tirkistysyöksi..hei timppa..kesäläs surraat ja kaffea toit, timpalta elämää oppia voit!!!!!
- Anonyymi
Se oli tirkistys, karmea öinen, tosi virkistys, nauranut en, se oli tirkistys, yössä kun timppa lestaa karkuun juoksi, kun se tirkistiiiii!!!!
- Anonyymi
Ottakaa hiippari rinkiin ja potkikaa kasveille niin oppii ihmisiksi.
- Anonyymi
Mitä teet lestoille??
- Anonyymi
JOUJOU Raahe tänään ollaan valmiita
- Anonyymi
Minä ja mun C5 tullaan pattijoen yöhöseen. -Timo
- Anonyymi
Ottakaa jo toi naisia tirkistelevä pervo kiinni!
- Anonyymi
Minä voisin ottaa kiinni ja tuhota akillesjänteet häneltä, nii loppuisi häirintä. Mistä saisi luvan siihen, ilman että itse joutuisi siitä kärsimään lain Kourissa ja korvauksien piirissä 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin ottaa kiinni ja tuhota akillesjänteet häneltä, nii loppuisi häirintä. Mistä saisi luvan siihen, ilman että itse joutuisi siitä kärsimään lain Kourissa ja korvauksien piirissä 😎
Timo vetää sua ikeniin, nettiuhoooja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo vetää sua ikeniin, nettiuhoooja
Ei se kerkeä, kun yllätän sen pimeässä 😎
- Anonyymi
Jakaako vielä kahvia kun kahavit kallistuneet? Hiippareita on iät ajat Raahessa tirkistelly..
- Anonyymi
Oli ssab kamppeet päällä?!?!
- Anonyymi
Jos on se on "työn"-Timo Limingasta.
- Anonyymi
Timppa on mun isä! Yhdessä käymme tirkisteleen.
- Anonyymi
Huhuja liikkuu, että sillä oliskin jo jatkaja 😀
- Anonyymi
Rohkea äijjä. Tiedän useamman talon mistä tuommoinen ukko lähtis viimeiselle matkalle.
- Anonyymi
Anna semmoinen osoite sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattijokiset eivät uskalla mitään.raamatun uskaltavat vain aukaista seuroissa.ehkä ne tykkäävät kun joku hiippailee.ne on niin outoa sakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ossoite on kulmakuja kunttu naksuu pääs kuntunkuttukunutuskuntuun
- Anonyymi
JouluTimppa se vain on..pukin apuri
- Anonyymi
Olen hiippari pari, ja hiippa piippa te een..oon hiippari pari, ja tuun sun eteise een.. olen hiippari pari ja tuun pattijokise een, älä mua mollaa tai sun luo hiippaseen. Yt. rakkaudella Timo
- Anonyymi
Oletko mtt toimistolla käynyt juttelemassa pääsi ongelmista? Suosittelisin lämpimästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mtt toimistolla käynyt juttelemassa pääsi ongelmista? Suosittelisin lämpimästi.
Vain paska on lämmin, se jopa hyöryää eli inonisoituu sinun pään sisällä nenä ja korvakäytäviä pitkin, siellä asuu mustalainen eli raaheksi swatrzin hena.
- Anonyymi
Missä menee?
- Anonyymi
Kukkuu
- Anonyymi
Kuuleeko timppa, pattijoki kutsuu tumputtaa..kuuleko timpo..baila lestaåå
- Anonyymi
Citikkaa näkynyt?
- Anonyymi
Huhujen mukaan on ikkunoista kurkistelun lisäksi varastanut naisten aluvaatteita pyykkinaruilta. Jopa vanhojen naisten alushousut kelvanneet.
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Narut vaan täyteen miesten tortuissa uitettuja stringejä.
- Anonyymi
Nähty Pyhtilässä, sitikka liikkuu taas yön kähmässä kohti Pattijoen syvää länttä.
- Anonyymi
Palattu 00:53 yöllisiltä reissuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palattu 00:53 yöllisiltä reissuilta.
Teitkö lepe syntiä??
- Anonyymi
Taas on tämä äijä käynyt kurkkimassa naisten ikkunoista sisään.
- Anonyymi
Missäpäin tällä kertaa?
- Anonyymi
Ihanko totta, teillä siellä vain yksi sellainen? Ette taitaisi tulla isoissa kaupungeissa toimeen kun siellähän sitä on monenlaista.
- Anonyymi
Joo tämä Raahe on kyllä tämmönen kärpäsen paska että kun menee vaikka Ouluun johon ei ole kuin noin 75km, niin menee kuin ihan eri maailmaan ja jos lähtee vaikka Helsinkiin, niin tuntuu kuin ei olisi enää edes samalla planeetalla. Täällä Raahessa on kyllä lapsellisia ihmisiä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä Raahe on kyllä tämmönen kärpäsen paska että kun menee vaikka Ouluun johon ei ole kuin noin 75km, niin menee kuin ihan eri maailmaan ja jos lähtee vaikka Helsinkiin, niin tuntuu kuin ei olisi enää edes samalla planeetalla. Täällä Raahessa on kyllä lapsellisia ihmisiä kaikki.
Siksi pysynkin Raahessa, koska Oulu on aivan kauhea ja Helsingissä käynyt vaan kerran enkä sinne takas enään halua. Kyllä Raahessa kelpaa asua 💪👍
- Anonyymi
Timotimo tirkistää, sepä pattijokisia virkistää, kun on pimiää ja vettä vihmoo, timoa se ikkunan taakse kiskoo..
- Anonyymi
Runollista
- Anonyymi
Hiippailee nykyään Lumijoella. Oli jättänyt jonkun pöydälle proteiinipatukan. Hopiakujalla hiippaili mopopojat, mutta tää on kyllä astetta pelottavampi tapaus. Toivottavasti ei löydä tänne missä mä oon. Täällä on kameravalvonta.
- Anonyymi
Kävi aikuisviiheJiiPeelä kylässä, tirkistely toiminta Pattijoella kehittynyt kiitettävälle tasolla.
- Anonyymi
Miksi poistetaan asiallisia kysymyksiä?!
- Anonyymi
Miksi poistetaan asiallisia tekstejä
- Anonyymi
Nähty eilen illalla Lumijoella Hopiakujalla. Tuijotti ikkunassa
- Anonyymi
Tiistaiyön lähi tirkistys isku suoritetaan kesälän/maunulan alueen infraan. Yt.kordinaattori.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887