Helsingin tuomiokirkkoon ilmestyi valtava maapallo. Littumaa-uskovaisilla kriisikokouksen paikka?

Anonyymi-ap

Katsokaa, se on pallo!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fd54563d-c0a9-4c3c-83ab-41a641309861

Ai niin ja keskusta. Nyt se on mainittu. Onhan pallossakin keskusta.

10

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Minulla on tapana kyseenalaistaa tieteen uusimmat väitteet kuten hyvään kulttuuriin kuuluu. Oletko Laura saanut joitakin vertaisarviointeja tieteellisissä julkaisuissa siitä, että minä olen Aatamin poika ja äitini on Eeva?

      On erittäin huolestuttavaa, että mahdollisesti tuleva ministeri tai hänen edustajansa on pienessä pöllyssä tai muuten vaan pierussa ja kannattaa kreationismiä. Tähän on tultu ja häpeän tätä kansainvälisessä tiedeyhteisössä, toisaalta olet kuten Donald Trump, totuutta voi aina venyttää.

      Taidat olla puolueellesi rasite ja viherpiipertäjät juoksevat jo ohi. Joensuun Jormia on liian vähän liikkeellä, ainakin mielestäsi. Onko sinun tarinoitasi luettu uskon vahvistamiseksi vai onko tyydytty vain Grimmin satuihin? Grimmin sadutkin kuvaavat reaalimaailmaa paremmin kuin sinun uskosi.

      Päätöksien pitää perustua tosi- eikä uskon asioihin, inhimillisyyttä tietenkään unohtamatta."

      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/osakarik/242137-laura-huhtasaari-syntyiko-ihmiskunta-3000-vai-perati-5000-vuotta-sitten/

      Tirsk.... :)))

    • Anonyymi

      Mutta persutrolli, Kommunisti unohtui.

      • Anonyymi

        Väyrynen ja VKK, nyt kommunistitkin on mainittu. Ole hyvä.


      • Anonyymi

        Mistä sinä taas keksit, että aloitus olisi ollut persutrollin tekemä? Grammarin neulassa vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väyrynen ja VKK, nyt kommunistitkin on mainittu. Ole hyvä.

        VKK = Valta Kuuluu Kommunisteille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VKK = Valta Kuuluu Kommunisteille?

        Turtiaisen ja väykän mukaan se kuuluu Kremlille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turtiaisen ja väykän mukaan se kuuluu Kremlille.

        Ja silloin myös Aisa-Ossinkin mukaan.


    • Anonyymi

      VKK:ssa luotetaan vain ja ainoastaan Venäjän ortodoksisen kirkon FSB-johtajan, patriarkka Kirillin sanomaan?

    • Anonyymi

      Minkäs selityksen VKK antaa menossa olevalle pyrstötähti-ilmiölle?

    • Anonyymi

      Littumaa-uskovaisilla meni jauhot suuhun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe