Pikavipit ym. korkeankoron yritykset

Anonyymi-ap

Älkää jyvät ihmiset ottako pikavippejä, jos on vain joku muu keino. Mikäli et pysty maksamaan jotain laskua, ota yhteyttä velkojaan ja pyydä lisää maksuaikaa. Jos olet rahavaikeuksissa, ota yhteyttä velkaneuvontaan. Ajan voit saada vasta kuukausien päähän, mutta velat ei katoa mihinkään sillä aikaa ja pikavipeillä maksaminen on sitä kalleinta mahdollista. Ilmoita velkojille (oli se sitten itse velkoja TA perintätoimisto), että olet varannut ajan velkaneuvontaan. Velkaneuvojan kautta on mahdollisuus hakea esim. Takuusäätiön myöntämää takausta, jolloin kaikki velat maksetaan pois pankkilainalla (Takuusäätiö on siis takaajana) ja maksat vain yhtä lainaa pankkiin kohtuullisella pankkikortilla. Toiset vaihtoehdot on esim. vapaaehtoinen velkajärjestely tai virallinen velkajärjestely, jolloin maksat maksukykysi mukaan velkoja velkojille ja se kestää kolme vuotta, jonka jälkeen velat lakkaavat olemasta ja esim. maksuhäriömerkinnät poistuu kuukauden kuluttua sen päättymisestä. Ja muitakin vaihtoehtoja on, kuten velkojen kohtuullistaminen (akordi), jota käytetään esim. vapaaehtoisessa velkajärjestelyssä. Voit käydä pyytämässä myös rahallista apua seurakunnalta ja sieltä voi myös saada apua velkojen hoitoon. Tiedän tämän pikavippitouhun, koska perin aikoinaan 15 vuotta työkseni ihmisiä.

3

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ei pikavippifirmoja enää ole. Tililuottojakin tarjoaa harvat.

• Anonyymi

On ainakin Falloslaina yhä voimissaan. Sieltä sain viime viikolla louvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe