Video näyttää kuinka erään selvänäkijän? , Sara Curran-Rossin ennustukset syntyvät. En väitä suuntaan tai toiseen toteutuvatko ne, mutta ennustusten tuottamista on hupaisaa seurata.
https://www.youtube.com/watch?v=0SbpVFnhY5w
Huomaa kuinka paljon videota on jo katsottu
ET sanoo että ihmisillä on paljon käyttämättömiä kykyjä
11
445
Vastaukset
- Anonyymi
"ET sanoo että ihmisillä on paljon käyttämättömiä kykyjä"
Olen kuullut huhun että ufomiehillä on jotakin teknologiaa jolla ihmisten psykologisia kykyjä pystytään lisäämään huomattavasti. Päättelykykyä ja muita sen sellaisia- Anonyymi
Tarkoitatko tässä kyborgeja, so keinoälyllä paranneltuja ihmisiä?
- Anonyymi
No sinulle siitä olisi kyllä melkoisesti apua. Ehkäpä jopa ainoa toivo. Pahoittelut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinulle siitä olisi kyllä melkoisesti apua. Ehkäpä jopa ainoa toivo. Pahoittelut. :)
Palstakirjoituksesi ovat aseita ja sinä käytät niitä vahingoittaaksesi ihmisiä. Se on vaarallista sinulle itsellesi, sillä ajatuksetkin ovat aseita. Mitä loukkaavampi olet omassa sodassasi, sitä voimakkaammat ovat vihollistesi ajatukset sinua kohtaan.
- Anonyymi
"Tarkoitatko tässä kyborgeja, so keinoälyllä paranneltuja ihmisiä?,"
En tarkoita . Kyborgit on sitten taas toinen juttu. - Anonyymi
Minkälaisia vessoja ET käyttää?
Siitä voisi päätellä alykkyyden.
Verraten venäjän reikä lattiassa vessat.- Anonyymi
"Minkälaisia vessoja ET käyttää?"
Korkeammassa tiheydessä eli neljännessä densityssä ei jää mitään ylimääräistä yli eli ei tule mitään vessajätettä. Näin olen ymmärtänyt.
- Anonyymi
Nyt ne foliot pois päästä.
- Anonyymi
Eeteet on todenneet että ufouskiksilla on paljon vajausta kaikissa kyvyissä. Ja kun niitä ei ole olemassakaan, niin ei niitä voi käyttääkään.
- Anonyymi
Jos on olemassa kykyjä jotka ovat tuntemattomia ihmisille niin tilanteeseen on oltava syynsä. Ihmisillä on ollut satojatuhansia vuosia aikaa löytää kykysorttimenttinsa laajuus.
- Anonyymi
Keksin idean:
Monet puhuvat aiheesta nimeltä ascension.
Kukaan ei osaa sitä tarkalleen määritellä.
Ajatukseni on että sitten ymmärrät mikä se on kun olet saavuttanut sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142