Missä meni pieleen

Anonyymi-ap

kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen.
Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut.
Rakastunut ihminen on oikeasti hölmö.

54

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tunnisteita irtooko

      • Anonyymi

        En taida jaksaa tunnistella enää. Alkaa palstakunto olla vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida jaksaa tunnistella enää. Alkaa palstakunto olla vähissä.

        ymmärrän


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida jaksaa tunnistella enää. Alkaa palstakunto olla vähissä.

        Tämä paljastaa sen että kirjaimia esiin. Kuka kaipaa ja ketä. Kuka haluaa kirjoitella ja kenelle. Helpottaa varmaan ajatuksiasi.


    • Anonyymi

      Minä en ole ollut rakastunut keneenkään moneen vuoteen. Nyt olen ihastunut suunnilleen ikäiseeni tummatukkaiseen lyhyeen mieheen!

      • Anonyymi

        jaa.


      • Anonyymi

        Sillä on jo nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on jo nainen...

        Menkää te vakkarit leikkimään jokailtaista kiusaamishippaa omiin aloituksiinne!


      • Anonyymi

        Työpaikalla?


    • Anonyymi

      Koska ihmiset eivät puhu toisilleen niin monta rakkaustarinaa menee hukkaan aivan turhaan.

      • Anonyymi

        Niin, tai sitten kehitetään rakkaustarinoita omista tunteita lähtien. Toinen tiedä asiasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai sitten kehitetään rakkaustarinoita omista tunteita lähtien. Toinen tiedä asiasta mitään.

        Niin. Ja täällä se ap heittelee vielä(kin) vain palstalle tuollaisia oletuksia (asian hänelle kirkastuneena), hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja täällä se ap heittelee vielä(kin) vain palstalle tuollaisia oletuksia (asian hänelle kirkastuneena), hm

        Kyllä. Kuten aloituksessa sanoin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tai sitten kehitetään rakkaustarinoita omista tunteita lähtien. Toinen tiedä asiasta mitään.

        Naulan kantaan, kaikki tapahtuu ainoastaan omassa mielikuvituksessa.


    • Anonyymi

      Itse en ole vain vähän ihastunut tai kiinnostunut. En ole koskaan ollut näin ihastunut. Se tekeekin tästä niin vaikeaa ja olen muutenkin ujo. Haluan ja kaipaan häntä, mutta en vain osaa.
      -tummatukkaiselta mieheltä

      • Anonyymi

        Riippuu vähän jos sinulla on vaikkapa hänen numero niin voithan laittaa viestiä ja ei sen tarvitse olla aluksi mitään ihastumisesta vaan ihan vain vaikka että mitä kuuluu? ja siitä sitten eteenpäin hiljakseen ja pienin askelin. Tai muu varovainen lähestyminen, ensimmäinen kynnys on varmasti monellakin suuri ja haastava mutta se varmasti helpottaa kun sen saa tehtyä ja rohkaistua.


      • Anonyymi

        Vastaus sinulle oli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus sinulle oli sivusta.

        Niin, koska aloittaja ei koskaan tarjoaisi tuntemattomalle rohkaisevia sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän jos sinulla on vaikkapa hänen numero niin voithan laittaa viestiä ja ei sen tarvitse olla aluksi mitään ihastumisesta vaan ihan vain vaikka että mitä kuuluu? ja siitä sitten eteenpäin hiljakseen ja pienin askelin. Tai muu varovainen lähestyminen, ensimmäinen kynnys on varmasti monellakin suuri ja haastava mutta se varmasti helpottaa kun sen saa tehtyä ja rohkaistua.

        Ei ole numeroa.. mutta ehkä se tästä vielä 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, koska aloittaja ei koskaan tarjoaisi tuntemattomalle rohkaisevia sanoja.

        Ei se yhteydenoton manipulointi mitään rohkaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se yhteydenoton manipulointi mitään rohkaise.

        Ei tuossa ollut mitään manipulointia, se oli nimenomaan kaunis, rohkaiseva viesti, jonka tuo joku tuossa yllä kirjoitti. Mukava, epäitsekäs kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuossa ollut mitään manipulointia, se oli nimenomaan kaunis, rohkaiseva viesti, jonka tuo joku tuossa yllä kirjoitti. Mukava, epäitsekäs kommentti.

        Se ensimmäinen virke on niin pitkä, että mulla töksähtää siihen. Välimerkit muistakaa. Niillä on tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ensimmäinen virke on niin pitkä, että mulla töksähtää siihen. Välimerkit muistakaa. Niillä on tarkoitus.

        Haet nyt väkisin jotain, josta vetää herneen nenään. Menisit vain nukkumaan. Huomenna on uusi, ja toivottavasti parempi, päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haet nyt väkisin jotain, josta vetää herneen nenään. Menisit vain nukkumaan. Huomenna on uusi, ja toivottavasti parempi, päivä.

        Olen oikeasti sitä mieltä, että pitkiä lauseita on vaikea lukea. Ei se ollut hakemalla haettu. Minulla jäi se lukematta. Yksi asia yhteen lauseeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeasti sitä mieltä, että pitkiä lauseita on vaikea lukea. Ei se ollut hakemalla haettu. Minulla jäi se lukematta. Yksi asia yhteen lauseeseen.

        Laiska nykyihminen ja selityksen maku .
        Ei edes lukea viitsitä .


      • Anonyymi
        UUSI

        Minulla on numero kaivatulleni. t ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on numero kaivatulleni. t ap

        Kysyn uudestaan. Miten reagoisit jos ensi viikolla kuulisit hänen tappaneen itsensä? Olisitko tyytyväinen? Hiljaisuuskin on vastaus...


      • Anonyymi
        UUSI

        Etkö olekkaan se blondi, kirjoitus tyylistä päätellem! Gubbe kiusaaja taiat olla! Olethan sinä nyt rikas, jos kaikilta varastat yhtä paljo...


    • Anonyymi

      Kyllä ne poltteen katoaa kun toinen valehtelee

      • Anonyymi

        En ole hänelle valehdellut. Olet joku muu.


    • Anonyymi

      Vaikeaa on naisen tietää jos mies lymyilee eikä mitenkään näytä kiinnostustaan.
      Ihan turha odottaa sitten mitään tapahtuvaksi.
      On hyvä ja alkaa näyttää niitä tunteita jos niitä kerran on.

      • Anonyymi

        Lopetahan gubbe se änkyttäminen varatuille ihmisille ja pidä se oma Miehesi""


    • Anonyymi

      Et tiedä ennen kuin puhut suoraan.

      • Anonyymi

        Mutta voin olla melko varma kuitenkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No joku hesalainen eukko miestään täällä jaksa vakoilla. Täysin tärähtänyt.
        Ei ihme että gubbe läksi muualle mukavampien naisten etsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku hesalainen eukko miestään täällä jaksa vakoilla. Täysin tärähtänyt.
        Ei ihme että gubbe läksi muualle mukavampien naisten etsintään.

        Tämä taas täällä kiusaamassa. Koitapa joku ilta mennä nukkumaan kiusaamatta ketään ja mittaa sitten verenpaineesi. Se saattaa laskea!


    • Anonyymi

      Rakastuminen nyt ei aina ole synkronisoitua. Lämpenee paistatellessaan huomiossa. Rakastuminen vaatii paljon. Sitä että pitää itseään vertaisena.

      • Anonyymi

        Kyllä se usein on molemminpuolista. Sen tuntee toisesta ja se voi syttyä todella vähästä. Ei vaadi paljoa kun kaksi ihmistä tuntee saman sykkeen.
        Oletko koskaan ajatellut, että toisen rakastuminen ei ehkä ole samanlaista kuin sinun? Eikä sinun käsityksesi ole se ainoa totuus.


    • Anonyymi

      Minua nolottaa, kun luulin hänenkin tykkäävän. Miten saatoin kuvitella niin.
      Sivusta

      • Anonyymi

        Mistä selvisi ettei tykkääkkään?


      • Anonyymi

        Oikeastaan ei ole syytä nolouteen. Sitä sattuu. Surullinen ehkä kuvaa paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan ei ole syytä nolouteen. Sitä sattuu. Surullinen ehkä kuvaa paremmin.

        Joo ei siinä mitään noloa ole. Mutta hyvä että kysyit niin sait varmistettua asian.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvittelu on eri asia kuin tieto.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kapteeni Itsestäänselvyys on saapunut paikalle! 🏃🏼‍♂️


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuvittelu on eri asia kuin tieto. Mutta tällaisissa asioitta kuvitelmat voi osua oikeaan.
        Sinä olet sellanen palstan tyhmä lätisijä.


    • Anonyymi
      UUSI

      heiluri kertoo kohtelit häntä huonosti, varastit häneltä ja halusi hyväksikäyttöä. tuleeko ne sinulle huonona elämääsi kyllä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi heilurit sentään. Semmosta menoa täällä taas...aika mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        UUSI

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos oot sanonut, että rakastat, niin se varmaan karsii pois ison joukon palstalaisista.
      Minutkin :-)

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin kävi minullekin. Olisiko aika palata takas raiteille, molempien?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tunsin niin paljon pitkästä aikaa että ajauduin pois raiteilta.
      Naiselle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki kuolevat omaan tahtiinsa

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ollu kyllä kivasti sanottu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      79
      4402
    2. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

      Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
      Ikävä
      24
      3409
    3. 29
      1774
    4. No mitäs pupuset tietää?

      Onko uutta teoriaa ja havaintoa?
      Ikävä
      23
      1473
    5. Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."

      Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1420
    6. Missä meni pieleen

      kun kuvittelin sinun tuntevan saman poltteen. Olit korkeintaan vähän ihastunut tai kiinnostunut. Rakastunut ihminen on o
      Ikävä
      53
      1405
    7. Olishan sua

      voinut kyllä testata. Hyvä kroppa jne...
      Ikävä
      71
      1312
    8. Maisa majoittui "ystävänsä"Sahran kotiin ja Maisan buutsit lensi lepikkoon

      Ymmärrän Sahran järkytyksen kun gummitissi on jo majoittautunut hänen kotiinsa. Seiskan uutisesta selvinnee myös se että
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1253
    9. Vaneritehdas lakkautetaan?

      Metsä Group suunnittelee Suolahdessa sijaitsevan vaneritehtaan sulkemista.
      Äänekoski
      71
      1185
    10. Annetaan nyt sitten olla

      Enhän minä näin pitkän ajan jälkeen voi oikein viestiäkään laittaa. Olisin halunnut haistella millä mielellä olet minut
      Ikävä
      64
      1178
    Aihe