Olen 27v diplomi-insinööri ja yrittäjä ja olen kyllästynyt pääkaupunkiseudun meininkiin. Haluaisin siis muuttaa jonnekin vähän syrjäisemmälle alueelle, mutta vaikka työni onkin pitkälti tehtävissä etänä, niin joudun silti käymään Helsingissä ehkä kerran tai pari kuukaudessa, eli mikään Oulu tms. ei ole vaihtoehto. Haluaisin myös asua lähellä merta.
Nämä toiveet huomioon ottaen, kiinnostuin suuresti muuttamisesta Kotkaan. Olenkin käynyt siellä muutaman kerran elämäni aikana, ja rakastuin kaupunkiin joka kerta, tunsin jo 19-vuotiaana vahvaa vetoa sinne. Minulla on kuitenkin yksi ongelma, mielikuvani kotkalaisista on ehkä vähän impivaaralainen ja vaimoni on alkuperältään turkkilaistaustainen. Korkeakoulutettu ja hyvin tienaava ateisti, puhuu täydellisesti suomea ja vieläpä oikein kaunis (ne rumat ja paksut "turkkilais"naiset mitä Suomessa joskus näkee on oikeasti kurdeja), mutta ulkonäölliset piirteet ovat toki hieman tummemmat kuin mihin Suomen maaseudulla on totuttu.
Voisimmeko siis elää onnellisesti ja turvallisesti Kotkassa, vai joutuisiko vaimoni (ja tulevat lapseni) kohtaamaan häirintää ja ahdistelua etnisen taustansa takia? Kyse ei siis ole mistään työttömästä roadmänistä, vaan täydellisen hyvin integroituneesta naisesta.
Paljonko rasisteja Kotkassa?
16
328
Vastaukset
- Anonyymi
Oulusta lentää tunnissa Helsinkiin. Itse menisin mieluummin sinne.
- Anonyymi
Kuljen mieluummin autolla, Kotkasta käsin se olisi nopeampaa ja halvempaa. Ja Oulu nyt vaikuttaa aika masentavalta muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuljen mieluummin autolla, Kotkasta käsin se olisi nopeampaa ja halvempaa. Ja Oulu nyt vaikuttaa aika masentavalta muutenkin.
Oulussa on Pride mamuttaja. Päämies Sebastian Tynkkynen. Haluaa ja hakee Afrikasta lasta Alan rakkaansa kanssa kun eivät ymmärrä mistä lapsia tulee, ei ne sieltä tule vaikka kuinka yrittää.
Voisiko joku vihdoin kertoa pojille jos ei Riikka kehtaa ja mitä mieltä on tästä oikeusministeri Lepa Meri Ps tällaisesta miestenvälisestä touhusta. Pitäisikö lakia muuttaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oulussa on Pride mamuttaja. Päämies Sebastian Tynkkynen. Haluaa ja hakee Afrikasta lasta Alan rakkaansa kanssa kun eivät ymmärrä mistä lapsia tulee, ei ne sieltä tule vaikka kuinka yrittää.
Voisiko joku vihdoin kertoa pojille jos ei Riikka kehtaa ja mitä mieltä on tästä oikeusministeri Lepa Meri Ps tällaisesta miestenvälisestä touhusta. Pitäisikö lakia muuttaa?Onko Oulussa jo kaamos?
- Anonyymi
Muuttakaa sitten Karhuvuoren kelataloihin. Ne on täynnä matuja.
- Anonyymi
Gettomeininki ei nappaa, Kotkansaarta olin lähinnä ajatellut.
- Anonyymi
Karhuvuoressa ollut aikoinaan paloittelumurha. Loitsutiellä etsitään kadonneita aivosoluja. Karhuvuorta en siis suosittele.
- Anonyymi
Kotkassa on komeita poikia. Merimiehiä ja kriminaaleja.
Terveellä libidolla varustettu vaimo ei kauaa vaimona pysy siellä.
Älä vie tuollaista sinne, jos olet mallia suomalainen insinööri myös ulkoisesti.- Anonyymi
Vähän vanhentunut stereotypia, meissä nuoremman sukupolven dippainsseissä ainoa yhdistävä tekijä taitaa olla halu tienata paljon rahaa. Aallossa ainakin opiskelee aika urheilullista ja muutenkin hyvännäköistä väkeä.
- Anonyymi
Mussalo, karhula ja kotkansaari rikkaampaa aluetta. Kotka ei ole normaalia rasistisempi kylä.
- Anonyymi
Mussalo kuin helsingin vuosaari. Karhuvuorta voisi verrata kontulaan.
- Anonyymi
Mine paha rasisti.
- Anonyymi
Onko sinä laivapoika pois jääny Kotka, belgia Antverpen seta joka käy Punainen talo venäjä ystävä Freddi?
Venäjäkauppa sitikka myy venäläinen ilma kuitti käteinen tuhat markka ja saksa mersu sponsora etuskundi tyämiäs nikeli Eerola
- Anonyymi
Tervetuloa Kotkaan! Täällä on aina ollut Turkkilaisia, eikä rasistista meininkiä ole havaittavissa ellei ole huivi tiukasti päässä ja mekko maahan asti
Kotkansaari, Hirssaari, Mussalo, Aittakorpi ovat hyviä asuinalueita.- Anonyymi
Saako olla vasenkätinen myös?
- Anonyymi
Älä tule täällä 5.0 % väestä Venäläisiä. Ne jakaa jo Kotkan asunnot kuka ottaa minkäkin känpän kun Putin tulee heitä auttamaan Ukrainan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138