Sulkemista vaativat ovat nimittäin oikeassa: kannen sulkeminen ennen vetämistä estää tehokkaasti norovirustartuntoja. Jos vessanpönttö vedetään kansi auki, ulostebakteerit eivät jää vain pönttöön. Kohina lennättää pieniä bakteereita ja viruksia lähes kahden metrin päähän ympäri vessaa.
Wc-pöntön kansi kiinni vai auki
22
405
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä 30 vuoteen sen takia henkeäni menettänyt kun kansi auki huuhtelee
- Anonyymi
Mutta joku kerta se voi olla viimeinenkin!
- Anonyymi
Kyllä fiksua on vetää pöntön kannen ollessa kiinni. On ajateltava muitakin eikä vaan itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä fiksua on vetää pöntön kannen ollessa kiinni. On ajateltava muitakin eikä vaan itseään.
Asun yksin 😃 ja vastustuskykä muillekin. Meillä näin 👍🏻
- Anonyymi
Onko WC-kansi kuinka iisalmelainen ominaisuus, koska kirjoitus Iisalmi-palstalla?
- Anonyymi
Siinä mielessä kyllä, että muualla ihmiset osaavat itse ajatella, että mitenkä huuhtovat, koska se on yksi ja hailee, että onko kansi auki, vaiko kiinni. Iisalmelaisia pitää neuvoa, kun eivät osaa päättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, että muualla ihmiset osaavat itse ajatella, että mitenkä huuhtovat, koska se on yksi ja hailee, että onko kansi auki, vaiko kiinni. Iisalmelaisia pitää neuvoa, kun eivät osaa päättää.
Teillä etelämpänäkö pelattiin hommat ilman paitsiotakin.
- Anonyymi
Myytinmurtajat testasivat tuon, ja bakteereita oli paljon enemmän muualla kylpyhuoneessa kuin itse pöntössä. Joten ne bakteerit tulevat jostakin muusta lähteestä, kuin pytystä.
- Anonyymi
Höpöhöpö, tuo on tapauskohtainen juttu mutta miksi ylipäätään lisätä bakteereita vetämällä kansi auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, tuo on tapauskohtainen juttu mutta miksi ylipäätään lisätä bakteereita vetämällä kansi auki.
Sehän olisi sama vääntää sitten torttu WC:n lattialle koska bakteereita on kumminkin WC;ssä.
- Anonyymi
Kävitkö varmistaaksesi katsomassa.
- Anonyymi
Te toimiston, kelan ja persujen yhteistyössä tekemän kattavan tutkimuksen johtopäätös on yksiselitteinen: kansi kiinni.
- Anonyymi
Kannattaa paskantaessakin pitää kansi kiinni, ettei pönttöön mene bakteereja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie en paskanna vetteen, sano Kallen savottakaveri 30-luvulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään niiralankulmalle ohjeitasiko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja housut ylhäällä.
- Anonyymi
Tottakai kansi kiinni. En voisi ajatellakaan huuhtovani pisujanikaan ilman kantta, tai etten laittaisi pöntön pohjalle paperia isommalle hädälle.
Näin ollen kunnioitan muita jotka jälkeeni WC:tä käyttävät sekä omaa hygieniaani .- Anonyymi
On nykyään vielä junttimiehiä jotka kusee pönttöön seisaaltaan. Roiskeita pitkin pöntön reunoja ja lattialla. Silmin ylimalkaisesti katsoen ei edes huomaa näitä roiskeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nykyään vielä junttimiehiä jotka kusee pönttöön seisaaltaan. Roiskeita pitkin pöntön reunoja ja lattialla. Silmin ylimalkaisesti katsoen ei edes huomaa näitä roiskeita.
Kusta voi seisaaltaan jos vartta riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää samalla olla itse kääpiö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole vartta tarpeeksi, houkuteltava sokeripalalla esille!
- Anonyymi
Dopingremontiko 2001 hei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736