että sairaudet puhkesivat projektin takia. Tunsin todella syvää ahdistusta niissä kaikissa vieraissa työpaikoissa, että luulin kuolevani sydänkohtaukseen sen kahdeksan tunnin äärettömän tuskallisen stressin takia! Olin aivan kauhuissani jo senkin takia, että en ymmärtänyt mitään siitä mitä siellä oli meneillään ja kun sitä oli vielä työpäivän jälkeenkin! Vointi ei parane, jos sitä on yhä missä tahansa!
Olen varma siitä
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kristallipallo viritetty oikealle taajuudelle? Näkyykö kuva vai sumua?
- Anonyymi
Koskaan aikaisemmin en ollut ajatellut kuolemaa ns. pelastajana siitä kaikesta mitä jouduin kokemaan, mutta niinä vuosina sekin oli usein mielessäni. Miksi muut ajattelivat, että haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja haluaisin saada uuden ystävän tai parisuhteen? Minulle tärkeää oli pysyvä työpaikka ja omat lähisukulaiset. Ne olivat ainoat asiat jotka olivat minulle tärkeitä! Ne ovat yhä tärkeitä. En jaksa nyt ihmisiä ystäväksi tai parisuhteeseen. En koe sellaisia tunteita, ei rikkinäinen koe, eikä rikkinäinen jaksa tutustua keneenkään. Sellainen on mahdollista vasta sitten, kun on selvinnyt kaikesta sellaisesta mikä on rikkonut. Ei ollut koskaan mitään taukoa siihen, että olisi voinut voida paremmin, koska kaikki ns. erikoisella ja ei hyvällä tavalla toteutettu projekti aloitettiin heti, kun ero parisuhteesta alkoi silloin aikoinaan. Ihmettelin jo silloin mitä oli meneillään, kun eksänikin ns. esitti jotain. En ymmärtänyt siitäkään mitään! Minut laitetiin kuin vieraaseen maahan! Puuttui kokonaan sellainen aika, että olisi saanut elää ja olla omine ajatuksineen. Niitä vuosia on siis ollut paljon enemmän kuin ajattelinkaan olleen. En pysty enkä jaksa ehkä enää koskaan jakamaan aikaani kenenkään kanssa! "Kiitos siitä projektille".
- Anonyymi
No mitä ihmettä nyt. Kolmannen kerran kysyn nyt kun poistavat kommentin.
Onko sinulle tehty "oikomishoidoksi" kutsuttua toimenpiteitä hammaslääkärin toimesta?- Anonyymi
Ei siitä kyse .
Mutta sosiallistenbtilabteidrn pelolle
Ja epäluuloiselle persoonalle pitäis tehdä äkkiä jotakin .muutakin kun erakkoelämää...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110895- 408177
- 1235221
- 1433636
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333147
- 552509
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281786