Se kun sinkut palstalla joku haukkuu minua ätmiksi ja väittää, ettei kukaan nainen minua halua muuta kuin äitini ja entinen uimakoulun opettaja Irma. Onko se totta?
Minua masentaa
26
402
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan voi noilla palstoilla tietää sinusta yhtään mitään. Ilkeyttään kirjoittavat sinulle vaikka mitä.
Jos tuntuu pahalta lukea jotain juttuja, niin parempi ettet sitten lue.
Some on joskus aika rankka " maailma ", kiusaaminen ja haukkuminen vaikuttavat olevan aika yleistä, ilkeitä ihmisiä riittää. Heillä on kenties itsellään paha olla ja purkavat sen sitten muihin, myös tuiki tuntemattomiin.
Kyllä sinäkin varmasti jollekin kelpaat, sitten kun aika on oikea, sitä ei voi etukäteen tietää, milloin.- Anonyymi
Olen 34-vuotias mies, neityt ja sinkku.
- Anonyymi
Toivottavasti ne valheet eivät leviä Suomi24:än ulkopuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ne valheet eivät leviä Suomi24:än ulkopuolelle.
Mitkä valheet ?
Miten ne voisi mihinkään levitä, kun kukaan ei tiedä, kuka tänne kirjoittelee. Ole rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä valheet ?
Miten ne voisi mihinkään levitä, kun kukaan ei tiedä, kuka tänne kirjoittelee. Ole rauhassa.Eipä tietenkään voi.
- Anonyymi00027
Anonyymi kirjoitti:
Olen 34-vuotias mies, neityt ja sinkku.
Ole ihan rauhassa. Moni muukin on.
- Anonyymi
Laita viestiä jos haluut pölistä palstan ulkopuolella. ♥️❤️
- Anonyymi00011
Yksi nainen jonka olen suututtanut kunnolla sanoi mulle ettei mua kukaan nainen koskaan halua. Sanoi myös että mun pitäisi tappaa itseni. Tuo oli kyllä kamalasti sanottu. Nyt sitten taas haudon kostoa sitä naista kohtaan. Olen jo kohta siinä pisteessä että en välitä enää mistään mitään niin saatan tehdä ihan mitä tahansa.
Masentunut Mies- Anonyymi00012
Vielä törkeämpää tuosta asiasta tekee sen että se nainen kyllä varmaan tiesi varsin hyvin kaikista vastoinkäymisistä ja murheista mitä mulla viime vuosina on ollut. Vaikka oli kai se multakin törkeää uhkailla tappamisella ja raiskaamisella. Vaikka olen joutunutkin elämään lähemmäs kymmenen vuotta ilman naista vasten tahtoani. Nyt taas joku on tietysti sitä mieltä että itsseppähän aloitit että vittuako iniset siinä.
Masentunut Mies - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vielä törkeämpää tuosta asiasta tekee sen että se nainen kyllä varmaan tiesi varsin hyvin kaikista vastoinkäymisistä ja murheista mitä mulla viime vuosina on ollut. Vaikka oli kai se multakin törkeää uhkailla tappamisella ja raiskaamisella. Vaikka olen joutunutkin elämään lähemmäs kymmenen vuotta ilman naista vasten tahtoani. Nyt taas joku on tietysti sitä mieltä että itsseppähän aloitit että vittuako iniset siinä.
Masentunut MiesEhkä sun pitäs hallita puheitas. Joudut osastolle/vankilaan tolla menolla
- Anonyymi00015
Ja ihmettelet mikset saa naista? Seksi ei muuten oo ratkasu kaikkeen. Jos et oo 10v saanu ni sussa on jo vikaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Masentunut Miesai sinusta on oikein uhkailla tappamisella ja raiskaamisella mutta kun sama nainen sanoo että sun pitää tappaa itsesi niin sitten sitten nainen onkin paha.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Masentunut MiesOlet ollut vastoin tahtomastasi ilman naista ja et ikinä kerro miten olet yrittänyt tutustua naisiin kun sulle on sosiaalisia pelkoja ja et halua tehdä niillekään mitään ja hakea apua koska sun ex naapuri on palvelujen ainoa työntekijä ja et halua häneltä hakea apua ongelmiisi. Mites sen alkoholin kanssa. Sinulla oli pieni tauko ja aloit sitten taas juomaan. Meinaatko ettei se alkoholi vaikuta sun oloosi negatiivisesti.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Masentunut MiesÄlä itke, ota pipari
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
ai sinusta on oikein uhkailla tappamisella ja raiskaamisella mutta kun sama nainen sanoo että sun pitää tappaa itsesi niin sitten sitten nainen onkin paha.
Joo.
Masentunut Mies - Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olet ollut vastoin tahtomastasi ilman naista ja et ikinä kerro miten olet yrittänyt tutustua naisiin kun sulle on sosiaalisia pelkoja ja et halua tehdä niillekään mitään ja hakea apua koska sun ex naapuri on palvelujen ainoa työntekijä ja et halua häneltä hakea apua ongelmiisi. Mites sen alkoholin kanssa. Sinulla oli pieni tauko ja aloit sitten taas juomaan. Meinaatko ettei se alkoholi vaikuta sun oloosi negatiivisesti.
No olen nyt ollut taas Uudenvuoden vaihteesta asti juomatta pisaraakaan alkoholia. Tavoitteena olis pysyä täysin raittiina aina kun Pääsiäiseen eli 3.4 asti. Tähän mennessä ei ole edes tehnyt mieli juoda että silleen.
Masentunut Mies - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
No olen nyt ollut taas Uudenvuoden vaihteesta asti juomatta pisaraakaan alkoholia. Tavoitteena olis pysyä täysin raittiina aina kun Pääsiäiseen eli 3.4 asti. Tähän mennessä ei ole edes tehnyt mieli juoda että silleen.
Masentunut MiesMut onhan tää vähän rankkaa ollut kun multa loppu eräät lääkkeetkin joita ei enää valmisteta lainkaan ja olin käyttänyt niitä jo 5 vuotta.
Masentunut Mies - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mut onhan tää vähän rankkaa ollut kun multa loppu eräät lääkkeetkin joita ei enää valmisteta lainkaan ja olin käyttänyt niitä jo 5 vuotta.
Masentunut MiesKysy apteekista olisiko siellä tarjolla samantyyppistä lääkettä myynnissä, tai ota yhteyttä lääkäriisi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joo.
Masentunut MiesKumpikaan ei ole oikein. Mut sä olit se joka ihmettelee miks oot yksin
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mut onhan tää vähän rankkaa ollut kun multa loppu eräät lääkkeetkin joita ei enää valmisteta lainkaan ja olin käyttänyt niitä jo 5 vuotta.
Masentunut Miesja sulle ei apteekissa kerrottu miten sun pitää toimia eikä lääkärikään näköjään kertonut mitä seuraavaksi tehdään
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Joo.
Masentunut Miesja sinä saat uhkailla tappamisella ja raiskaamisella. Sekö oli susat sitten fiksua ja oikein tehtyä. Oletko ihan terve. Mikä oikeus sulla on uhkailla ?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
ja sulle ei apteekissa kerrottu miten sun pitää toimia eikä lääkärikään näköjään kertonut mitä seuraavaksi tehdään
No ei kun olen käynyt yksityisellä lääkärillä hakemassa reseptejä eikä mulla ole vakituista hoitosuhdetta missään.
Masentunut Mies - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
ja sinä saat uhkailla tappamisella ja raiskaamisella. Sekö oli susat sitten fiksua ja oikein tehtyä. Oletko ihan terve. Mikä oikeus sulla on uhkailla ?
No en mä terve ole enkä tiedä onko mulla oikeutta uhkailla ketään. 😨
Masentunut Mies - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kumpikaan ei ole oikein. Mut sä olit se joka ihmettelee miks oot yksin
No tuskin suurin osa ihmisistä tietää mitään mun pimeistä puolista kun en ole niitä mitenkään julkituonut. Mutta ei ne tiedä myöskään mun hyvistä puolista ja ominaisuuksista kun en ole niitäkään julkituonut. Paitsi ne harvat joiden kanssa olen riitaantunut syystä tai toisesta tietää mun huonot puolet. Tietää varmaan osa heistä senkin että pohjimmiltani olen kuitenkin hyvä ihminen. Mitä nyt elämä ja sen aikana koetut vastoinkäymiset on päässyt katkeroittamaan pahasti.
Masentunut Mies - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
No en mä terve ole enkä tiedä onko mulla oikeutta uhkailla ketään. 😨
Masentunut MiesTää tilanne vain jotenkin eskaloitui näin pahaksi jonkun yksipuolisen ihastuksen takia. Varmaan ei liene vaikea arvata että olin itse se joka ihastui. Se nainen ei ollut ihastunut lainkaan meikäläiseen. Sitten kuulin siitä vähän juttuja ja menin känni/pilleripäissäni sitä huoraksi haukkumaan. No siitä tietenkin suuttui sitten. Olis tääkin selkkaus loppunut varmaan jo vuosia sitten jos en olisi itsepäisesti jatkanut yhteydenpitoa kyseiseen naiseen. Lopulta se sitten haukkui mua todella törkeästi vammaiseksi ja ällöttäväksi niin sitten mulla päässä napsahti ja kysyin että pitääkö mun raiskata ja tappaa hänet. Oli silloin mielenterveys jo muutenkin koetuksella kun multa oli muunmuassa läheisiä kuollut ja olin ihan burn outin partaalla ja sekaisin alkoholista ja lääkkeistäkin.
Masentunut Mies - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tää tilanne vain jotenkin eskaloitui näin pahaksi jonkun yksipuolisen ihastuksen takia. Varmaan ei liene vaikea arvata että olin itse se joka ihastui. Se nainen ei ollut ihastunut lainkaan meikäläiseen. Sitten kuulin siitä vähän juttuja ja menin känni/pilleripäissäni sitä huoraksi haukkumaan. No siitä tietenkin suuttui sitten. Olis tääkin selkkaus loppunut varmaan jo vuosia sitten jos en olisi itsepäisesti jatkanut yhteydenpitoa kyseiseen naiseen. Lopulta se sitten haukkui mua todella törkeästi vammaiseksi ja ällöttäväksi niin sitten mulla päässä napsahti ja kysyin että pitääkö mun raiskata ja tappaa hänet. Oli silloin mielenterveys jo muutenkin koetuksella kun multa oli muunmuassa läheisiä kuollut ja olin ihan burn outin partaalla ja sekaisin alkoholista ja lääkkeistäkin.
Masentunut MiesEli vähän vanhempi juttu mut toimit silti väärin ja katkeruus karkoittaa ihmisiä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521787
- 621722
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101258- 611071
- 491034
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566