Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan....
Rakastan sinua! Hyvää yötä.
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
55
6211
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin sinua! Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kiva, olin jo menossa nukkumaan ja unohduinkin oikotielle. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, olin jo menossa nukkumaan ja unohduinkin oikotielle. Hyvää yötä.
Mitä etsit oikotieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä etsit oikotieltä?
En minä varsinaisesti mitään etsi. Seuraan myytäviä asuntoja mielenkiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä varsinaisesti mitään etsi. Seuraan myytäviä asuntoja mielenkiinnosta.
Esim tätä katselen nyt. Mielenkiinnosta.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/22195808 - Anonyymi
Söpöö. Alan tajuta juonen.
- Anonyymi
Ketä sinä rakastat, miksi et kerro hänelle sitä suoraan?
- Anonyymi
Sinä se jaksat tälle käppäukolle jankuttaa pitäen toista ihmistä epävakaana, yksinkertaisena ja kaikkea mahdollista negatiivista
- Anonyymi
Ei me olla suhteessa joten ei tuollaisia voi sanoa hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla suhteessa joten ei tuollaisia voi sanoa hänelle.
Korvaako mies tämä itsesi kanssa kirjoittelu tätä asiaa?
- Anonyymi
Se oli se mikä jäi ääneen sanomatta. Rakastan sua. Ehkä jo tiedät sen.
- Anonyymi
En todellakaan olisi tässä, jos tietäisin hänen niin tuntevan. Aloitus voisi mennä silloin suoraan hänelle eikä palstalle.
- Anonyymi
Kiitos vaikka taivaan isä, yllättävän paljon ihmiset tuntuvat saavan mies irti näistä rakastan rakastan- voimalauseistasi
- Anonyymi
Toivottavasti nainen olet tänään ylämaissa, minäkin rakastan sinua.
- Anonyymi
On harvoin luissa
Huomenna pitää olla vedossa
Lepoa ja teetä tänhää
Sitruuna yrtti hunaja
Se mix saa kehon lämpimäks - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On harvoin luissa
Lepoa ja teetä tänhää
Sitruuna yrtti hunaja
Se mix saa kehon lämpimäksNämä sinun haikut ei oo mies kovin kaksisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On harvoin luissa
Lepoa ja teetä tänhää
Sitruuna yrtti hunaja
Se mix saa kehon lämpimäksParane pian 😊
- Anonyymi
Olen tänään ihan ok, en ollenkaan alamaissa enää. En kirjoittanut noita muista vastauksia sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parane pian 😊
Aika "luisevaa" hyvästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika "luisevaa" hyvästi
Se olikin sivullisen toivotus jollekin sivulliselle. Se varmaan selittää kylmyyden.
- Anonyymi
Kumpa saisin livenä sanoa tämän sulle että rakastan sua aivan hulluna<3
- Anonyymi
Olen aina ajatellut että hän ei käytä tuollaista sydäntä. Et siis ole hän. Näin oletan ja skippaan sut ohi.
- Anonyymi
Joo mutta mä en jaksanu sun ryyppäämistä ja valehtelua niin että ...helpompi unohtaa ne haihattelut. Ja, aika kultaa muistot, ei se oo sen arvosta.
- Anonyymi
Voi mies kun minä juon aika harvoin. Oikeastaan en enää koskaan.
- Anonyymi
... osta kolme merkkaria suuhun kioskilta niin helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... osta kolme merkkaria suuhun kioskilta niin helpottaa.
... kioski draamaa ilmassa pokkarin verran. Sieltäkö googlaat juttusi.
- Anonyymi
heilurin mukaan olet rakastunut oikeasti.
- Anonyymi
Suloista.Itse vain kaipailen ihmisiä, kun ei minusta ole irl lähestymään tai rakastumaan ,olen koko ihminen niin solmussa kaiken jälkeen. Tarvitsen aikaa.
- Anonyymi
Eilen sitä mietin, että osa tuntuu olevan täällä henkisesti melko tukossa. Ehkä se elämäntapa, jossa keskustelupalstat, ehkä alkohoIi, unettomuus, rankka duuni.. yhdistyy ei ole paras mahdollinen. Ihan vaan ajatuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen sitä mietin, että osa tuntuu olevan täällä henkisesti melko tukossa. Ehkä se elämäntapa, jossa keskustelupalstat, ehkä alkohoIi, unettomuus, rankka duuni.. yhdistyy ei ole paras mahdollinen. Ihan vaan ajatuksena.
Olet oikeassa. Monen asian summa
- Anonyymi
Minä en rakasta ketään muita kuin lapsiani.
- Anonyymi
Jep. Kannattaa muistaa että romanttinen rakkaus on erilaista.
- Anonyymi
Millään pahalla, mutta. Kuin tuommoisen jatkuvan ikävän kanssa, voi tulla ikuisesti itsensä kanssa toimeen?
- Anonyymi
Tämä oli hyvä kysymys 👍
- Anonyymi
Ihan hyvä kysymys. Ensinnäkin se ei ole ihan jatkuvaa tai on varmaan, mutta osaan siirtää sen sivuun kun on muuta . En jaksanut esim lauantaina käydä täällä ollenkaan ikävöimässä. Kotona olin yksin, joten aikaa olisi ollut. En tiennyt silloin vielä, että tää ei toimi enää. Huomasin sen vasta kun tulin su iltana käväseen.
Niin miten tulen itseni kanssa toimeen? Oikein hyvin. Minulla ei ole mitään ongelmia itseni kanssa.
Tää on aloittajanaiselta siis. - Anonyymi
Joskus sun miespuolisen aloittajan omat kysymykset itsellesi päihittää hönöjen pätemisen kirkkaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys. Ensinnäkin se ei ole ihan jatkuvaa tai on varmaan, mutta osaan siirtää sen sivuun kun on muuta . En jaksanut esim lauantaina käydä täällä ollenkaan ikävöimässä. Kotona olin yksin, joten aikaa olisi ollut. En tiennyt silloin vielä, että tää ei toimi enää. Huomasin sen vasta kun tulin su iltana käväseen.
Niin miten tulen itseni kanssa toimeen? Oikein hyvin. Minulla ei ole mitään ongelmia itseni kanssa.
Tää on aloittajanaiselta siis.Uskomatonta, että nämä sinun ns digitaaliset allekirjoitukset jopa riittää miespuolinen aloittaja pakkomielteisille tunnistajille
- Anonyymi
Kävin tänään Pilvin kanssa bärtyillä. Tietysti sinä mielessäni.
- Anonyymi
Musta jorma etsi sina..
- Anonyymi
Mitä lohtua nämä rasuöyhötykset tuo sinulle ilmeisen kurjaan elämäntilanteeseesi?
- Anonyymi
Sieltähän sen parhaiten tavoittaa, maanpäällisen. Korkeuksissa liidellen tahtoo mennä turhan ylimaalliseksi. Koko homma. Öitä.
- Anonyymi
Jep, koita pärjätä, määkin meen just unille, . . . Hyh, pierettää, eì kai haittaa . . .
- Anonyymi
Ei haittaa. Joskus pieruhuumori jopa naurattaa. Tuo sun ei ole hyvä tasoinen.
- Anonyymi
Tosi kaunista, kenelle tämä meneekään🥺 Oot ihan Rakastunut❣️
- Anonyymi
Olen rakastunut siihen mieheen joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen rakastunut siihen mieheen joo.
Sitä se haluaa joka ketjussa. Pimeet illat ja menot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se haluaa joka ketjussa. Pimeet illat ja menot.
Hienoa että jaksat selostaa päin mäntyä tästä itselleen rakkautta vannovasta miehestä, onko kyseessä ihan joku eheytymismuoto?
- Anonyymi
Ei oo mitään näyttöä, pysy poissa, sulla on käyttöä, käytä se.....
Hyvästi.
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=5a1Ius15QZc
hähähähähähähä.........- Anonyymi
Joo ei sinun hihkaisuistasi mies näytöksi ole ellei elä delulussa
- Anonyymi
Itseesihän sä vain ajattelet et ketään muuta ei sulla ole edes tunteita muita kohtaan ku olet itsekäs narsisti
- Anonyymi
Peilaat miespuolinen aloittaja usein tällaista monologeissasi, haetko äärimmäisiä tunteita ns?
- Anonyymi
Sokka irti sä veit mut Nykäsen luo ja Nykänen huuti että vie mut Peppiinan kodin luo ödöödöö
- Anonyymi
Öisin nukutaan eikä vannota turhanpäiväistä rakkautta.
- Anonyymi
Sinulla on vähän ristiriitaiset kellonajat näille huomiollesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on vähän ristiriitaiset kellonajat näille huomiollesi
🤔😅😆
sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041