PKS sähkön hinta

Anonyymi-ap

PKS sähkönsiirron alueella EI voi saada edullista sähköä!!

PKS takuuhinnalla sähkö maksaa 19,41 snt/kWh

27

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PKS:n hallituksessa istuu jokaisesta osakaskunnasta valtuutettu, joka ei kyllä aja kuntalaisten etua yhtään.

      • Anonyymi

        Osinkotuloja jaetaan kunnille ja on valetta, että sähköverkon kunnossapitoon menee rahat kun maksuja korotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osinkotuloja jaetaan kunnille ja on valetta, että sähköverkon kunnossapitoon menee rahat kun maksuja korotetaan.

        Sähkön kunnossapito on jo valmis!kaapelit on maassa.puhuvat paskaa että niitä huoltavat!itse muutin firmaa mutta tuo perkeleen sähkönsiirto on missä kusettavat! Nuo kaapelien maahan kaivamiset on maksettu jo moneen kertaan,varmaan sadan vuoden päästäkin jauhavat samaa paskavaletta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osinkotuloja jaetaan kunnille ja on valetta, että sähköverkon kunnossapitoon menee rahat kun maksuja korotetaan.

        Tämä on tyypillistä puolueväen rahastusta jossa viis veisataan väestön selviytynisestä. Osa rahoista meneevaalirahoiksi varmistamaan poliiyikkojen tulevaisuuden ja osa yritysten toimintaan jolla nostetaan hintoja joka alalla. Tämä on täyttä korruptiota joka estää' maakunnan hyvinvoinnin ja lisää ihmisten ahdinkoa. Nyt jo tyhminkin huomaa että tämän vuoksi on koko yhteiskunnan toiminta loppunut niin että vain puolueväki voi saada tärkeitä palveluita joista olemme maksaneet laskut veroina ja jopa ylisuurin maksuina etukäteen.Nyt on eduskunta ja sen puolueet nostaneet sähkönhinnan moninkertaiseksi ja se on tuhonnut vanhat palvelut lähes täysin. Koko peli perustuu muutaman yrityksen yltiömäiseen pörssipeliin jossa puolueet viis veisaavat synkästä tulevaisuudesta johon olemme nyt ajautuneet. Lopullinen syyllinen on äänestäjä joka on antanut kyvyttömälle ehdokkaalle äänensä ja nostanut eduskuntaa tekemää lisää tyhmyyksiä. Tämän vuoksi valtion yritykset pitää poistaa pörssistä kokonaan jotta estetään vastuuton ja korruptoitunut peli jolla rappio tehtiin.Puolueet ja niiden väki pitää tutkia ja asettaa syylliset vastuuseen.. Pitkään toiminut poliittiunen vastuu osoittautui bluffiksi jolla pelattiin koko Suomi nurin. Kysymys ei ollout tietämättömyydestä vaan ahneudesta.


    • Anonyymi

      PKS Oiva 10,4 snt/kWh. Kun voitot menevät kunnille, niin sehän tulee silloin meidän kaikien hyväksi:)

      • Anonyymi

        PKS voitpoilla ylläpidetään pikkukuntien turhaa virkamieskoneistoa ja tietysti politikkojen palkkioita.
        Jos meillä Pohjois-Karjalassa olisi vain yksi kunta olisi sähkö paljon halvempaa ja maaseudullakin olisi mahdollisuus yrittää kun sähkön hinta olisi sama kaikkialla. Nyt Joensuussa sähkön siirtohinta perusmaksu mukaanlukien on 1/6 siitä mitä se on PKS alueella ja tämä tappaa pikavauhtia koko muun maakunnan.
        Nyt kun vielä terveyspalveluita saa kohta pelkästään Joensuusta (siinäkin sama syy ei hyvinvointialueella ole varaa maksaa PKS maksuja). Kuolee koko muu maakunta ja pelkästään siksi, että kuntapäättäjät ovat vaan niin saatanan tyhmiä tehdessään maakunnissa sumisen niin kalliiksi ettei siellä pysty elämään kuin upporikkaat. He eivät kuitenkaan suostu ylläpitämään kuntia joten loppu tulee ja se tulee nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PKS voitpoilla ylläpidetään pikkukuntien turhaa virkamieskoneistoa ja tietysti politikkojen palkkioita.
        Jos meillä Pohjois-Karjalassa olisi vain yksi kunta olisi sähkö paljon halvempaa ja maaseudullakin olisi mahdollisuus yrittää kun sähkön hinta olisi sama kaikkialla. Nyt Joensuussa sähkön siirtohinta perusmaksu mukaanlukien on 1/6 siitä mitä se on PKS alueella ja tämä tappaa pikavauhtia koko muun maakunnan.
        Nyt kun vielä terveyspalveluita saa kohta pelkästään Joensuusta (siinäkin sama syy ei hyvinvointialueella ole varaa maksaa PKS maksuja). Kuolee koko muu maakunta ja pelkästään siksi, että kuntapäättäjät ovat vaan niin saatanan tyhmiä tehdessään maakunnissa sumisen niin kalliiksi ettei siellä pysty elämään kuin upporikkaat. He eivät kuitenkaan suostu ylläpitämään kuntia joten loppu tulee ja se tulee nopeasti.

        Turhaa ja tietämätöntä valittamista.


      • Anonyymi

        PKS Oiva maksaa 19,4 snt/kWh.


      • Anonyymi

        PKS Oiva 10,4 snt/kWh. + 2,47 €/kk
        PKS siirto 8,291 snt/kWh + 42,04€/kk
        yhteensä 18,691 snt/kWh + 44,51 €/kk
        Siis perusmaksu jakaantuu kulutuksen mukaan n. 6,0 snt/kWh

        Eli tyyppikuluttaja (n. 9000 kWh/a) maksaa 24,691 snt/kWh

        Halpaa, Halpaa!


      • Anonyymi

        Mikä hiton velvollisuus sähkönkuluttajalla on ylläpitää tuhlailevia kuntia? Juuri yällainen ajattelemattomuus on tuhonnut talouden.Kun vielä EU aiheutti rajun inflaation biljoonaevytyksillään niin ei ihme että nyt ollaan todella kusessa. Mm säästäjien rahat on tuhottu nollakorolla josta on koko eduskunta ja EU syyllinen. Jos joku luulee että valtiossa voi kommunistit tehdä päätökset rahapolitiikassa niin sitä seuraa maastapako kuten jo näemme.Varastamisesta pitää seurata aina rangaistus sillä muuten lakia ei noudateta. Vippitaloutta seuraa surkeus kun laskut tulee maksuun.


    • Anonyymi

      Ei sähköstä kannata maksaa yli kymmentä senttiä, Suomessa on valinnanvaraa myyjissä.

      • Anonyymi

        Yli kymmentä senttiä KWH, tämä jäi uupumaan.


      • Anonyymi

        Sähkönsiirtoa ei pysty kilpailuttamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkönsiirtoa ei pysty kilpailuttamaan!

        Ei niin mutta sähkösopimusta ei ole pakko ottaa.Jotkut tuottavat itse oman sähkönsä.


      • Anonyymi

        Missä maassa asut?Täällä PKssa hinnat nostetaan kaksinkertaisiksi talvella kun kulutus on viisinkertainen.Tämä tekee työnteon liian kalliiksi.PKS kai haaskaa kesällä kaiken halvan sähkönsä kilpaillessaan aurinkosähköä vastaan?


    • Anonyymi

      pelkkä siirto veroineen on yli 8snt/kwh
      ei tähän maakuntaan kannata mitään yritystoimintaa laittaa pystyyn

      • Anonyymi

        Kannattais jättää susille ja karhuille niinkuin ennenkin.Lisäksi Joensuun Torin vaatetetut susipatsaat jo kertovat tasosta ja alatyylisestä huumorista,joka tappaa ja näivettää ennenaikaisesti.


      • Anonyymi

        Ei riitä.Pelkkä perusmaksu on yli 40 e kuussa.Ollut jo vuosikymmeniä.


    • Anonyymi

      Se on jännä että sähkönsiirtäminen muuttui yllättäen kokoomuksen pääministeri Jyrki Kataisen kaudella maksulliseksi.

      Siinä olisi tutkijoille hyvä hanke penkoa kuka lobbasi sähköverkkojen myyntiä. Verorahoilla rakennettu ja myytiin sijoittajille.

      • Anonyymi

        Koko maailmahan pitää sähköistää ja kaikkialle mahdolliset ja mahdottomat sähköiset turhakkeet.


      • Anonyymi

        Katainen kusetti kansaa ja muijaansa.


    • Anonyymi

      Valtiovallan suojelema laillistettu ryöstö.Sähköyhtiöiden työpaikatkin on suojatyöpaikkoja.

    • Anonyymi

      Carunat ym on hyviä lypsylehmiä politikoille,nehän saavat voitot sieltä kun on salkut firmoissa.

    • Anonyymi

      Miksi sellaiset yritykset menestyy ja asiakkaat on tyytyväisempiä, jotka myyvät pienemmällä katteella, mutta oaljon enemmän,

    • Anonyymi

      Sähkö on epävarma kuljettaja, pääradoilla junat on vähän väliä jumissa ja sähköautoja hiissataan pois tienpäältä virtapulassa.

      • Anonyymi

        Pari sähköautoa muutti sähkön hinnan moninkertaiseksi eikä loppua näy.Ilmastonmuutos verukkeena oli pelkkä vale josta rikkaat hyötyivät ilmaisella sähköllään ja pilasivat ilmaa vaan lisää kuten tilastoista nähdään.Näin köyhät taas joutuvat maksumiehiksi koko keinottelulle kun kansa äänestää pölhöt eduskuntaan turisteiksi. Siksi äänestäjät pitäisi kouluttaa uudelleen tähän päivään.


    • Anonyymi

      Ihmiset ei osaa äänestä niin tuumasi variksenpelätin vassari li.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe