Ensitreffit Jyrki paljastaa kyynelehtien ex-naisistaan - Kuuli moitteita aina näistä: "Tämä on..."

Tsemppiä Jyrkille ja Jennille! Tämä pari taitaa olla Enskareiden ainut pari, jonka liitto kestää - vai mitä mieltä olet?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-jyrki-paljastaa-kyynelehtien-ex-naisistaan-kuuli-moitteita-aina-naista-tama-on?s24

0

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tappo Kajaanissa

        Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
        Kajaani
        88
        3840
      2. Mietin yön yli

        Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
        Ikävä
        68
        3499
      3. Oletko jo unohtanut minut mies?

        Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
        Tunteet
        58
        2538
      4. Nyt kaikki joukolla....

        ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
        Haapavesi
        39
        2472
      5. Iljettävä Maisa Torppa

        Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        238
        2049
      6. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

        Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
        Maailman menoa
        304
        2015
      7. Kuvittele että olen hän

        Mitä kaipaat eniten?
        Ikävä
        103
        1681
      8. Kyllä minä sen vielä tähän sanon

        Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.
        Ikävä
        10
        1590
      9. Nainen älä tee

        Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
        Ikävä
        186
        1530
      10. Mitä kannustavaa

        Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
        Ikävä
        88
        1303
      Aihe