Kävin viime viikonloppuna siellä ja oli kiimasta sai imeä kulleja ja ihana katsoa kun pimeessä huoneessa oli iso patja siellä naitiin ens viikonloppuna taas sinne puss puss
uusi homosauna Katajanokka
18
1532
Vastaukset
- Anonyymi
Osoite ja puh no...aukioloajat
- Anonyymi
Veikkobtm kirjoitti:
Vanhan Voguen nettitiedoissa on uuden tiedot
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Ai, siellä on näköjään potilaspuhelin! Mitä muuta voit kertoa paikasta?
- Anonyymi
onko totta voisin tulla antamaan suuta ja peppua
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
voin tulla viereesi kontilleen valmiina nyt
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
sairas olet mene hoitoon täällä vaan runkkaat
- Anonyymi
pitää käydä
- Anonyymi
Naapurusto ei tykkää ovat valittaneet homojen kirkuvan ja ravaavan liikaa alueen kadulla joka keskeinen kohteessa!
- Anonyymi
Alueella on myös kameravalvontaa jo vanhastaan...
- Anonyymi
Kameravalvonta on hyvä asia. Siitä näkee jos jok.u sivullinen hyökkää asiakkaan kimppuun. Jos tämä sivullinen hyökkääjä tunnistetaan siitä syntyy poliisiasia. Paikka on tulkittava yksityiseksi klubiksi ja siten turvalliseksi. Sitä ei paikalla mainosteta, eikä kenenkään sivullisen ole pakko sinne mennä. Naapureiden on vain totuttava kaaupunkiasumiseen jolloin naapureita ei voi itse valita. Tuskimpa täälläkään on mitenkään naapureita häiritty. On tapauksia että jossakin tapauksissa naapurit ovat lakituvassa häätää pois. Se ei ole koskaan onnistunut. Häätäjille on tullut maksettavaksi molempieen osapuolten huomattavat oikeuskulut.
- Anonyymi
sinne patjalle kontalleen päiväks sais tarpeekseen nam
- Anonyymi
Käykö siellä kiimaisia toppeja viisikymppiselle urheilulliselle miehelle, mitat 182/85? Pieni ja piukka peppu tarjolla.
- Anonyymi
Ei käy muita kuin riehakkaita rehvastelijoita "kukasta kukkaan" liihottajia, joilla useilla muille jaettavana seksi-sairaudet joita ansiokkaasti levittävätkin.
Maksaahan yhteiskunta myös seksisairaudet vaikeimmista lievempiin ( vrt. HIV / Aids ym.).
Joka näissä itse hankituissa taudeissa olisi muutettava viimein holtittomien itsensä kustannettaviksi!
Kuten tautien levittäjien ( tässä kohtaa homosaunan) samoin kuin nämä mahdollistavan saunottajan kustannettaviksi! Osa syyllisenä ja mahdollistajana!
Tätä levinneisyyttä osoittaa kuluneen kesän jälleen lisääntyneet sukupuoli- eli seksisairaudet!
Mutta oma valinta joka niin haluaa!
- Anonyymi
Ihan mukavaa on runkkaaminenkin toisen tai toisten kanssa eikä tauteja tartu.Kun kalut jököttää pystyssa ja joutakulta spermat lennähtää niin onhan se kiihottavan näköistä.Toisen käsi kalun varressa tuntuu paremmalta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005