Tätä viestiä lukiessasi, mitä tekisit?
Jos nyt näkisit minut
61
1038
Vastaukset
- Anonyymi
sanoisin moi
- Anonyymi
heippa söpö
- Anonyymi
Pyytäisin tähän viereen❣️
- Anonyymi
Sanoisin, että tämä on erittäin mielenkiintoinen paikka.
- Anonyymi
🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂🙂
Voit ottaa riskin 😁🤭
- Anonyymi
Kertoisin hänelle mitä unta näin viime yönä. Hän oli siinä mukana.
- Anonyymi
Keitettäiskö kahvit ;)
- Anonyymi
Se kävisi oikein hyvin.
- Anonyymi
Kysyisin yhdyssanoista että miten ne menikään.
- Anonyymi
Aika vähän sinulla tuntuu irtoavan tänne enää mitään nillitettävää, onko puhti poissa? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähän sinulla tuntuu irtoavan tänne enää mitään nillitettävää, onko puhti poissa? Sivusta
Tunnetaako me jotenkin muka jostain siis? On joo puhti pois kipeänä tässä. Millä tavalla nillitettävää?
- Anonyymi
En tekisi mitään.
- Anonyymi
Sanoisin sil läskis akalle tost naapurist et pistä ny vttuun se luuri. Nään mitä sä hommailet.
- Anonyymi
Ja että laita ne lenkki tossut naulaan se metri roskiksille ja takasi kuvaamisten kera ei sun rungossas tuu näkymää.
- Anonyymi
Onko gubbe kireä tunnelma siellä sun huudeilla? Ikävä kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko gubbe kireä tunnelma siellä sun huudeilla? Ikävä kuulla.
Näin on
- Anonyymi
Stalkkastko naapuria? Oletko asentanut kamerat naapuriin vai mistä näet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän gubbe taisi epäillä ystävä hyvä, että että naapuri häntä yytsii kännykkäkameralla, ehkä se on sitten nii epäilyttävä, mister sensation
- Anonyymi
Huono tunniste.Läskejä akkoja riittää kuten läskejä miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kameran on hakkeroinut sekä meidän taloyhtiössä on valvontakameroita sisäl ja ulkona ,laittomia.
- Anonyymi
Avaisin oven.
- Anonyymi
Hyppäisin syliin enkä päästäisi ikinä irti.
- Anonyymi
Kysyisin haluaisiko jutella.
- Anonyymi
En näe sua, mikä herättää oivalluksen, tahdoit vain tuhota, miten käytännössä, arvon apina, näin sukupuoli neutraalisti. Korona-rokotetusti.
Minu ei kiinn, nnää kinää....
HYVÄSTI!
Ikuisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=LzU3NpVFslI- Anonyymi
Aika paljon päätelty taas aloituksen kysymyksestä. Miksi kukaan tuntisi sut täällä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon päätelty taas aloituksen kysymyksestä. Miksi kukaan tuntisi sut täällä? Sivusta
Miksi näet ylipäätään vaivaa tämän guben loruilun suhteen, jos st kokisi ns tunnistavasi hänet joksikin toiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näet ylipäätään vaivaa tämän guben loruilun suhteen, jos st kokisi ns tunnistavasi hänet joksikin toiseksi?
Lock down ajan harhoja varmaan talk a bout long covid
- Anonyymi
Pieraisen
- Anonyymi
Saako tulla soittamaan ovikelloasi? Avaisitko?
- Anonyymi
Saisit tulla jos olisit juuri se oikea nainen. Avaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit tulla jos olisit juuri se oikea nainen. Avaisin.
❤️laitan harkintaan ja kerään rohkeutta
- Anonyymi
Katsoisin sua mies syvälle sinisiin silmiin ja haluaisin että halattais kunnolla, vaikka niin ei olla koskaan tehty.
- Anonyymi
Kerta se olisi ensimmäinenkin, sellainen unohtumaton 😘
- Anonyymi
Säikähtäisin, koska oon tosi likainen. Suihkuun menossa kohta.
- Anonyymi
Nyt säikähtäisin vielä enemmän kun ei oo alushousuja. Tulin suihkusta.
- Anonyymi
Onpas suomi24 tehnyt muutoksia, näkyy live kuvat ja kaikki! 😄
Entinen Eivori - Anonyymi
Sanoisin että kiva, kiitti hei
- Anonyymi
Pyytäisin hänet omaksi vaimokseni. Mutta en usko että kelpaan hänelle, kun olen niin arka ja erilainen.
- Anonyymi
kertoisin että mulla on marsukuume. katon noit videoita jatkuvasti ja mä tiiän et mun täytyy antaa koti tommosel pienel vielä tulevaisuudes:3
- Anonyymi
Marsut on ihania. 🥰
Entinen Eivori
- Anonyymi
Halaisin ja sanoisin et on ollut ikävä sinua.
Eipä varmaan tulisi yllätyksenä kun olen aiemminkin näin toiminut. Miehelle❤️ - Anonyymi
Sanoisin ettei kiinnosta.
- Anonyymi
Halaisin❤️
- Anonyymi
Oi voi, olisin niin piiiitkääään halauksen tarpeessa 🥺🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi, olisin niin piiiitkääään halauksen tarpeessa 🥺🤗❤️
Niin minäkin🥺🥰❤️ja ihanien suudelmien tarpeessa😘🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin🥺🥰❤️ja ihanien suudelmien tarpeessa😘🥰❤️
Huh ku tuntuu taas vatsan pohjassa ku ees kuvittelen tuon tilanteen 🥰😉😚❤️
- Anonyymi
Halaisin, suutelisin ja sanoisin että hän elämäni nainen jos vain itsekin sitä haluaa ❤️🤩 tämä siis n-n
- Anonyymi
Millainen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen?
Minunlainen 😘 ihanin, lempeän pippurinen, kaunein koskaan näkemäni ja hottein🤩❤️
- Anonyymi
Sinäkin olet minun. Haluan sinua niin paljon.😘
sivu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet minun. Haluan sinua niin paljon.😘
sivu.Määki sua, jos oisit just hän 😘 Oot oikeasti taukoamatta mun mielessä ☺️
- Anonyymi
antaisin sulle ruusun 🥀 halaisin 🤗 oisin ikionnellinen 😥 ehkä viimeistä kertaa lyhyen elämäni aikana sinut nähdä saan rakas kaivattuni 🥰 tai ainakin toivoisin niin 🙏 en varmaan elä enää kauaa 😔 olet ollut ainoa ystäväni koko lyhyen elämäni aikana 🤍 kiitos että oon saanut sinut tuntea 💝 ja anteeksi että ikävöin 😥 ehkä minun ei olisi pitänyt koskaan edes olla olemassa 💘 anteeksi 😥
-Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 💔🥀🎗️✨- Anonyymi
Karua tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karua tekstiä
Miehellä on aika harvinainen tämä toinen nimi
- Anonyymi
Riippuu kumman teistä
- Anonyymi
Kerro vähän millaset nämä on?
- Anonyymi
Voisit pysähtyä juttelemaan:)
- Anonyymi
Toivoisin uutta aamua ja miksei lopputalveakin.
https://youtu.be/PnOHErzHEsY - Anonyymi
No en ainakaan olettaisi että se olisi häneltä, jos en näkisi kirjoittavankin sen.
- Anonyymi
Asiat jotka liittyvät tykkäämiseen eivät ole koskaan näin yksiselitteisiä. Ehkä tekeminen on väärä sana, kun kaipuun kohteet ovat yleensä hieman kauempana täältä. Joskus saattaa ihailla kauneutta, ihon täydellisyyttä tai hiuksien sopivuutta kehystämään kauniita kasvoja ja kaulaa, ei aina tahdo pilata hetken tuomaa ihastunutta tunnetta. Joskus kaikki kaunis katoaa, silloin se soisi tapahtuvan yhteisesti sopimalla, hellän suudelman saattelemalla ja rakkautta osoittamalla. Joskus olisi kiva ojentaa viinilasi selän takaa ja suudella matkalla kauniin solisluun pintaa. Joskus halaus joka vie tunteet omaan ääripäähänsä, kaipaisi suudelman päättääkseen jo alkaneen. Ehkä alkuun sopisi sohva hetki, ensimmäinen kerta kun kummankin mieli on vapautunut ja uskaltaa pidellä toisesta kiinni ja katsella silmiin. Myöhemmin tuntea toisen lämmin vartalo pehmeän paidan alta ja koskettaa lämpimillä huulilla toisen kaulaa ja huulia. Tuntea kuinka rakkaus virtaa suonissa halatessa kaipaamansa ihmisen hiuksista sileätä päätä rintaansa vasten.
https://youtu.be/VIvAmpfF1Xo
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150