Vihaan sellaisia ihmisiä, jotka saavat tehdä mitä huvittaa ilman mitään seurauksia. Kohta näytän heille jotain muutakin kuin seuraukset!
Kohta tapahtuu muutakin kuin seuraukset
10
730
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kateellinen.
- Anonyymi
Millä ihmeen logiikalla yhdistät kateuteen tämän miehen väkivahvan julistuksen? Kirjoittele sinä vaa omia manufestejasi
- Anonyymi
Montako rilmoa se järkensä jättänyt tättähäärä on tänään laitellut kirottavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako rilmoa se järkensä jättänyt tättähäärä on tänään laitellut kirottavaksi?
Kenestä sä jauhat?
Tossa pari sanaa joista voisin ajatella että
erästä tiettyä koitat syyttää...
- Anonyymi
Näytät paljaan peeillun vai?
- Anonyymi
Sinä yrität viimeiseen asti olla vitzikäs vaikka pajeros/jatkees on jo ojassa. Tiedät itsekin avauksen olevan guben ja sinun niin merkityksetön ettei ketään paljoa kiinnosta mainita sinua edes sivulauseessa hujoppi huimanen
- Anonyymi
Minäkään en pdiä sellaisista ihmistä! Vuosien ajan voivat häiriköidä ja aiheuttaa valtavan paljon pahaa oloa!
- Anonyymi
Anna Jumalan päättää, mitä kukin tekee.
http://www.luxonia.com/viestit/96-judith-kusel/11234-11102024-parantava-rakkaus- Anonyymi
Ei Jumala sellaista päätä! ihminen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa elämänsä jakaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala sellaista päätä! ihminen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa elämänsä jakaa!
Minä en aio jakaa kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661132Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1011010Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470977Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt268843- 129837
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.66825Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.63744Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan44744Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää391720