Vihaan sellaisia ihmisiä, jotka saavat tehdä mitä huvittaa ilman mitään seurauksia. Kohta näytän heille jotain muutakin kuin seuraukset!
Kohta tapahtuu muutakin kuin seuraukset
10
727
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kateellinen.
- Anonyymi
Millä ihmeen logiikalla yhdistät kateuteen tämän miehen väkivahvan julistuksen? Kirjoittele sinä vaa omia manufestejasi
- Anonyymi
Montako rilmoa se järkensä jättänyt tättähäärä on tänään laitellut kirottavaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako rilmoa se järkensä jättänyt tättähäärä on tänään laitellut kirottavaksi?
Kenestä sä jauhat?
Tossa pari sanaa joista voisin ajatella että
erästä tiettyä koitat syyttää...
- Anonyymi
Näytät paljaan peeillun vai?
- Anonyymi
Sinä yrität viimeiseen asti olla vitzikäs vaikka pajeros/jatkees on jo ojassa. Tiedät itsekin avauksen olevan guben ja sinun niin merkityksetön ettei ketään paljoa kiinnosta mainita sinua edes sivulauseessa hujoppi huimanen
- Anonyymi
Minäkään en pdiä sellaisista ihmistä! Vuosien ajan voivat häiriköidä ja aiheuttaa valtavan paljon pahaa oloa!
- Anonyymi
Anna Jumalan päättää, mitä kukin tekee.
http://www.luxonia.com/viestit/96-judith-kusel/11234-11102024-parantava-rakkaus- Anonyymi
Ei Jumala sellaista päätä! ihminen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa elämänsä jakaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala sellaista päätä! ihminen itse valitsee kenen kanssa hän haluaa elämänsä jakaa!
Minä en aio jakaa kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810