En valehtele vaan ihastuin sinuun

Anonyymi-ap

Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en muissa ole havainnut. Kaunis vielä ja ehkä kauneimmat silmät joita olen saanut todistaa on sinulla.

Olin jo hetken varma että nyt nappasi. Niin täydelliseltä kaikki vaikutti. Vuorovaikutuksemme oli täynnä iloa ja mielenkiintoa, ja eihän se huonomaksikaan muuttunut. Aina olit ihana, niinäkin hetkina kun et ehkä tuntenut minun niin ajattelevan.

Kyllä se sydämeni särki. Sinä olet toisen ja en siihen asiaan puutu tai tartu. Olit unelma joka jäi unelmaksi. Kuin ruusu jota ei juuriltaan voinut nostaa, sillä ei sellainen kukka selviä. Ainoa mistä iloa löydän on antaa sinun olla ja vain ihailla kuinka kasvat ja elät muuttaen ympärilläsi asioita kauniimmaksi kun ne on.

Mun on pakko päästä sinusta jotenkin yli nyt. Itseni takia, mutta myös sinun rauhasi takia. Kuulin jo että joku uusi tyyppi on mahdollisesti nyt siellä, missä sinä et enää ole. Ehkä löydän omani, mutta tuskin sieltä kuitenkaan. Jostain joskus joku päivä joku tulee vastaan, ainakin toivo pieni elää siitäkin.

En halua olla kiva ja ihana sinulle, toivottavasti ymmärrät ja näet sen tuskan kaiken kiukun takana. En halua olla sellainen, jota sinä kaipaisit kun toinen on rinnallasi. Siksi olen mieluummin tyhmä ja ilkeä, sellainen vihattava ja unohdettava.

Vaikeinta on luopua kun kaipaa, vaikka kaipaankin koska luovun. En olisi halunnut tätä tälläisenä nielä, mutta kun asiat on niinkuin on.

Minä toivon että sinä olet ihana ja elät onnellisena. Ilman minua.🤍❤️🤍

52

1290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥹🥹🥹

    • Anonyymi

      Muutan vain kaikki rumaksi 😔

      • Anonyymi

        Minä olen erimieltä. Elämäni ei ole enää niin kaunista. Ei enää linnut laula ja kukat kuki. Kylmä ja karu, kuin Verdunin piikkilanka on maisemana nyt.


    • Anonyymi

      Mutta etkö sinä ole varattu? 💛

      • Anonyymi

        En ole ikinä ollut varattu. 🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä ollut varattu. 🤍

        Siis et seurustele? Et ikinä ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et seurustele? Et ikinä ole?

        Minä olen 🤍
        Koskematon. Ehkä onnelisena loppuun asti?


    • Anonyymi

      Älä sure mitään. Elämä on mitä on.

      • Anonyymi

        En minä surra pysty. Vihan takana on pelko. Pelko joka toteutui. Se sattuu paljon. Niin paljon että pelkän hyvän yritän puristaa vielä itsestäni ulos. Kuin viimeinen satoni ennen loppuani.


    • Anonyymi

      :”)

    • Anonyymi

      Lähti toisen matkaan vai miten tässä kävi?

      • Anonyymi

        no siltähä se kuulostelee nii,, -sivusta


      • Anonyymi

        Hän elää vain elämäänsä. Ei hän koskaan halunnut satuttaa tai mitään pahaa aiheuttaa. Kaikki ikävä on minussa ja siinä kun en enää kuule hänen ääntään ja näe hänen hymyään. Tähtisilmiä jotka helli sieluani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän elää vain elämäänsä. Ei hän koskaan halunnut satuttaa tai mitään pahaa aiheuttaa. Kaikki ikävä on minussa ja siinä kun en enää kuule hänen ääntään ja näe hänen hymyään. Tähtisilmiä jotka helli sieluani..

        Minkä väriset silmät hänellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän elää vain elämäänsä. Ei hän koskaan halunnut satuttaa tai mitään pahaa aiheuttaa. Kaikki ikävä on minussa ja siinä kun en enää kuule hänen ääntään ja näe hänen hymyään. Tähtisilmiä jotka helli sieluani..

        Oli jo varattu kun tapasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli jo varattu kun tapasitte?

        Kyllä minun olisi se pitänyt jo tajuta. Ei niin kaunis nainen jää ikinä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset silmät hänellä?

        Kauniin väriset. 💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun olisi se pitänyt jo tajuta. Ei niin kaunis nainen jää ikinä yksin.

        Juttelitte vain ja ihastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelitte vain ja ihastuit?

        Kyllä siinä oli koko paikallinen yhteisö hönkimässä niskaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä oli koko paikallinen yhteisö hönkimässä niskaani.

        Mitä tuo tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän elää vain elämäänsä. Ei hän koskaan halunnut satuttaa tai mitään pahaa aiheuttaa. Kaikki ikävä on minussa ja siinä kun en enää kuule hänen ääntään ja näe hänen hymyään. Tähtisilmiä jotka helli sieluani..

        Niinhän ne aina väittää- ensimmäiseksi kiinnitin huomiota kauniisiin silmiisi heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoittaa?

        Et halua tietää... ja vaikka kertoisin niin et uskoisi. Sanotaan vaan että ihan kotiin asti toivat viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoittaa?

        Jostain huohottajista ilmeisesti puhelee tämä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua tietää... ja vaikka kertoisin niin et uskoisi. Sanotaan vaan että ihan kotiin asti toivat viestin.

        Joku/jotkut tuli varta vasten "tervehtimään" ja kertomaan että nyt kosket toisen omaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku/jotkut tuli varta vasten "tervehtimään" ja kertomaan että nyt kosket toisen omaan?

        Eih... et sinä ymmärrä. Tai ehkä ymmärtäisit, jos osaisin asian ymmärrettävästi ilmaista. Mutta sanotaan että en olisi ensinnäkään tavannut häntä, saati ihastunut ellei liian moni olisi minua suorastaan painostanut häntä enemmän katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eih... et sinä ymmärrä. Tai ehkä ymmärtäisit, jos osaisin asian ymmärrettävästi ilmaista. Mutta sanotaan että en olisi ensinnäkään tavannut häntä, saati ihastunut ellei liian moni olisi minua suorastaan painostanut häntä enemmän katsomaan.

        Eli yhteisön pakkoavioliitto. Joka ei sitten toiminut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yhteisön pakkoavioliitto. Joka ei sitten toiminut

        En nyt noin sanoisi. Muut ovat vaan niin innokkaita ehdotuksineen. Tuo kävisi tolle ja tuo tolle. En vain ymmärrä miksi ihmiset eivät tunne minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt noin sanoisi. Muut ovat vaan niin innokkaita ehdotuksineen. Tuo kävisi tolle ja tuo tolle. En vain ymmärrä miksi ihmiset eivät tunne minua.

        Eikö tuo ehdotis mennyt melko nappiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ehdotis mennyt melko nappiin

        Kyllä varmaan jos olenkin käsittänyt kohteen väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan jos olenkin käsittänyt kohteen väärin.

        Et osaa oikein päättää onko oika vai väärä?


    • Anonyymi

      ”olin jo hetken varma että nyt nappasi”lol.

      • Anonyymi

        En minä voi rikkoa mitään. Vaikka olenkin sellainen jyrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voi rikkoa mitään. Vaikka olenkin sellainen jyrä.

        kyl.. ymmärrän... oon kans vähäsen mut mitä muiden parisuhteisiin saati niide rikkomisiin tulee,nii pysyttelen myös hyvin kaukana moisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voi rikkoa mitään. Vaikka olenkin sellainen jyrä.

        Eli naista ei niinkö napannut, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naista ei niinkö napannut, vai mitä?

        Kysy naiselta. Hän kyllä sanoisi varmaan että kysy mieheltä (siis minulta).


    • Anonyymi

      Kuulostaa kauniilta, kuka tahansa onkin kirjoittaja.
      En halua omia, mutta muistelen samalla kun luen täällä välillä tekstejä.

      Pidän puhumista tärkeänä ja merkityksellisenä kaikissa ihmissuhteissa. Töissä ja siviilissä.
      Toivottavasti olet jutellut oman kaipaamasi kanssa etkä ainoastaan kirjoita tänne.
      Olen ja elän yksin joten en siitäkään syystä pysty samaistumaan tähän kirjoitelmaan.

      Mukavaa illan jatkoa ja löytöjä elämääsi kaikesta huolimatta ♡☆

      • Anonyymi

        Kiitos. Viisaita, kypsiä sanoja. Olet aivan oikeassa kommunikaation tärkeydestä. Omat vanhempani erosivat kun sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Viisaita, kypsiä sanoja. Olet aivan oikeassa kommunikaation tärkeydestä. Omat vanhempani erosivat kun sen takia.

        Mielenkiintoista että kommentoit vanhempiasi, mutta et kirjoittanut mitään kommunikaatiostasi kaivattusi kanssa. Pahoittelen kun kyselen asioita jotka jäävät vaivaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista että kommentoit vanhempiasi, mutta et kirjoittanut mitään kommunikaatiostasi kaivattusi kanssa. Pahoittelen kun kyselen asioita jotka jäävät vaivaamaan.

        Se sattuu liikaa, myönnän sen. Tiedän syvällä sisälläni että hän ihastuisi minuun enemmän jos kaikesta kertoisin. Puhuisin sanoilla jotka häneltä piilotin. Ettei hän murtaisi sydäntään kuten minä, kun tiemme erosivat vääjämättä. En vain kestä ihanaa menettää... eikä ihanasta ole yhtään helpompi päästä yli jos antaisin sieluni upota syvälle tunteeseen meistä. Sitä vältän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sattuu liikaa, myönnän sen. Tiedän syvällä sisälläni että hän ihastuisi minuun enemmän jos kaikesta kertoisin. Puhuisin sanoilla jotka häneltä piilotin. Ettei hän murtaisi sydäntään kuten minä, kun tiemme erosivat vääjämättä. En vain kestä ihanaa menettää... eikä ihanasta ole yhtään helpompi päästä yli jos antaisin sieluni upota syvälle tunteeseen meistä. Sitä vältän.

        Jep. Kuulostaa järjettömältä minun korvissani, mutta tiedät varmasti mitä ajattelet, tunnet ja kirjoitat tänne.


        Totuuden ja rehellisyyden väisteleminen on suojautumista jostain mitä pelkää.


    • Anonyymi

      Jos olemme ystäviä niin olisihan oikein ihanaa, jos voisit sanoittaa asiat minulle. Ei tarvitsisi arvailla, miksi käyttäydyt noin. Se sattuu. 🥺

      • Anonyymi

        Tämä on vaikeampi asia kuin koskaan osasin kuvitella. Ystäväksi en voi jäädä. En koskaan olisi rehellinen jos sanoisin että se riittäisi minulle.


    • Anonyymi

      Jyräämällä kun on tottunut kaiken pienestä pitäen saamaan. Voi harmi... Toisilla kun oma tahto, ei voi mitään. Paskaa tuutin täydeltä toisen elämään..on kumma kun ei rakastu..tekohymyä maalinaaman täydeltä.. niskan keikutusta ja lantion leiskuntaa..onpa kumma kun ei nappaa.. ja M INÄ kun niin tahon... Tissiä silmille . !!Mikä v..ttu ku ei toimi Aina on toiminu.Mietippä sitä

      • Anonyymi

        En ymmärrä p*skaakan mitä yrität sanoa. Tuskin sillä väliä.


      • Anonyymi

        Ehkä sinulla on vain palstagubbe äärimmäisiä tulkintoja sekä odotuksia?


    • Anonyymi

      Ei ole ketään mutta oksettaa kaikki siellä missä en enää enkä sinne palaa. Korkeintaan käyn asioimassa. Kuulostaa ja tuntuu siltä kuin joku heittäisi lyijypeiton päälle kun lukee haluan päästä eroon, en enää ajattele, toivo ja mitä ikinä jne jne jne....

    • Anonyymi

      Rakkaus on ohikiitäviä hetkiä, armotonta ajan kulua,
      luopumista ja surua. Suurimman surun aikana
      kaikki kaunis tekee kipeää.
      Rakkaus - kuolemaakin vahvempi ❤️

      • Anonyymi

        Niin... mitä se rakkaus sitten oikeasti on? Todennäköisesti jotain mitä ei löydä koskaan ulkoa.


    • Anonyymi

      Aloittajan pitää kertoa tämä kasvotusten rakastetulle. Ei se näin voi päättyä ❤️

      • Anonyymi

        En minä voi. Eroaa kuitenkin ja särkyneitä sydämiä joutuu joku viaton kantamaan sijastani. Minä se olen koulutettu ikävään ja loputtomaan kärsimykseen. Mielelläni uhraudun nuorempien edestä. Tiedän ettei pahempaa ole kuin särkeä sydämensä.. toisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä voi. Eroaa kuitenkin ja särkyneitä sydämiä joutuu joku viaton kantamaan sijastani. Minä se olen koulutettu ikävään ja loputtomaan kärsimykseen. Mielelläni uhraudun nuorempien edestä. Tiedän ettei pahempaa ole kuin särkeä sydämensä.. toisen takia.

        Hän tahtoo vain sinut ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tahtoo vain sinut ❤️

        Mitä sinä typerys oikein säädät? Oletko hullu sadisti vai hullu harhailija? Joka tapauksessa naurettava pelle. Älä ap lue tuollaisia kommentteja, kukaan täällä ei tuollaisesta tiedä mitään. Teet fiksusti kun pysyt etäällä. Se sattuu jonkin aikaa, mutta menee kyllä ohi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

      Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      23
      7529
    2. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

      Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      51
      2741
    3. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      123
      2443
    4. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

      Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1651
    5. Toinen leikki:kirjoita yksi sana

      jolla kaivattusi voisi tunnustaa juuri sinut.
      Ikävä
      45
      1618
    6. A-nainen, ajatukseni sinussa

      Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,
      Ikävä
      11
      1551
    7. Ikävän kohteesi paras

      piirre tai ominaisuus? Sexikkäät hymykuopat ja hauis 💪. -ap
      Ikävä
      40
      1485
    8. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

      Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      54
      1449
    9. En valehtele vaan ihastuin sinuun

      Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en
      Ikävä
      52
      1290
    10. Luonto on ihmeellinen

      mutta sinä olet vielä ihmeellisempi. Olet kuin taiteen mestariteos, jota voin vain ihailla kaukaa.
      Ikävä
      81
      1244
    Aihe