Musta mekko päällä

Anonyymi-ap

mietin mitä voisit tehdä jos olisit mun kanssa.
Nostaisitko helmaa ja näkisit mun kovan kullin mekon alla....?

45

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nostaisin helmaa että näkisin komean kullisi, ensin hiljalleen runkkaisin esinahkaasi terskan yli nähden kuinka kiimatippaa tulisi ja sitten nuolisin ensin terskaasi, sen jälkeen ottaisin sen suuhuni ja imisin innolla ottaen kunnon otteen samalla pepustasi työntäen sinua suuhuni niin syvälle kun pystyisin kunnes laukeisit suuhuni, yrittäisin niellä minkä pystyisin ihanaa spermaasi....

• Anonyymi

Olisi kiihottavaa tuntea sun imevän mun kullia ,samalla sun hyväillen mun posliineja kasseja.
        Tulisin aika nopeasti sun suuhun sun himokkaassa käsittelyssä.
        Voin ottaa sun kovan kalun ja imeä sitä hyväillen samalla kun levittäisit rasvaa mun reiälle.
        Painaisitko kullin mun sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiihottavaa tuntea sun imevän mun kullia ,samalla sun hyväillen mun posliineja kasseja.
        Tulisin aika nopeasti sun suuhun sun himokkaassa käsittelyssä.
        Voin ottaa sun kovan kalun ja imeä sitä hyväillen samalla kun levittäisit rasvaa mun reiälle.
        Painaisitko kullin mun sisään.

Ihanaa...., oltaisiin 69 ja imisimme toisiamme, kovat kullimme sykkisi suussamme, sormemme hieroisi pepun reikää, sitten kääntyisin päältäsi niin että jäisit selällesi ja laittaisin tyynyn peppusi alle, panisin sua ensin lähetys saarnaaja asenossa tuntien sykkivän kullisi hoikkaa vatsaani vasten, laukeisin sisääsi, hetken päästä nuolisin posliini kassejasi ja spermaista pepussi reikää, runkkaisin ihanaa kulliasi kunnes laukeisit, sitten menisimme lusikkaan hetkeksi lepäämään.

• Anonyymi

Mikä hätä sulla nyt on. Ei kai käynyt huonot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa...., oltaisiin 69 ja imisimme toisiamme, kovat kullimme sykkisi suussamme, sormemme hieroisi pepun reikää, sitten kääntyisin päältäsi niin että jäisit selällesi ja laittaisin tyynyn peppusi alle, panisin sua ensin lähetys saarnaaja asenossa tuntien sykkivän kullisi hoikkaa vatsaani vasten, laukeisin sisääsi, hetken päästä nuolisin posliini kassejasi ja spermaista pepussi reikää, runkkaisin ihanaa kulliasi kunnes laukeisit, sitten menisimme lusikkaan hetkeksi lepäämään.

Runkkaan seisovaa kulliani ,kun ajattelen sun kovaa kalua mun suussa ja kohta työntymässä mun kiimaiseen peppuun.
        Saisin sun spermat sisälleni .....mä saan ihan kohta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkaan seisovaa kulliani ,kun ajattelen sun kovaa kalua mun suussa ja kohta työntymässä mun kiimaiseen peppuun.
        Saisin sun spermat sisälleni .....mä saan ihan kohta

Olisi kiva nussia sua takaapäin mekko päälläsi, kunnolla liukkari ja mekon helma ylös niin näkisin sun ihanan tiukan anaalin, ensin työntäisin ison terskani sisääsi ja hiljalleen sulkijalihaksen ohi työntäisin loppuun asti 17/4.5 ja nauttisimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva nussia sua takaapäin mekko päälläsi, kunnolla liukkari ja mekon helma ylös niin näkisin sun ihanan tiukan anaalin, ensin työntäisin ison terskani sisääsi ja hiljalleen sulkijalihaksen ohi työntäisin loppuun asti 17/4.5 ja nauttisimme.

Wow,onpa hyvänkokoinen kulli,voisin ensin imeä sen kovaksi ja sitten kävisin kontilleni,niin voit nostaa hameen helmaa ja rasvata mut hyvin.
        Alat painaa terskaa mun peppuun ja mä työnnän vastaan,kunnes olet kokonaan sisällä ja alat hiljaa panemaan.
        Otat mun posliinista kalusta altapäin kiinni ja runkkaat samalla kun painelet sun ihanan isoa kulla mun sisällä.
        Laskisin melko nopeasti spermat alleni ja kun olet tulossa,saan peppuuni sun spermat

• Anonyymi

Miksi se sua tuikkaa.

• Anonyymi

Menisin kontalleen että saisit tulla mun öökaan

• Anonyymi

Mulla olis täällä kulli jo valmiiksi kovana..
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla olis täällä kulli jo valmiiksi kovana..
        ap

Onko mekko päällä. olisi kiva nostaa mekkoa ja ottaa kova kulli käteen sekä suuhun.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mekko päällä. olisi kiva nostaa mekkoa ja ottaa kova kulli käteen sekä suuhun.....

On mekko ja laitoin vielä mustat stayupit jalkaan.
        Kova posliinikulli odottaa himokasta suuta ja runkkausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mekko ja laitoin vielä mustat stayupit jalkaan.
        Kova posliinikulli odottaa himokasta suuta ja runkkausta.

Wau! upeaa, runkkaisin ja imisin ihanaa poliinikulliasi innolla kunnes laukeisit, haluisin sinut mekossa ja stayupit jalassa, kullini seisoo sinulle ja oli pakko runkata kuvitellen sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau! upeaa, runkkaisin ja imisin ihanaa poliinikulliasi innolla kunnes laukeisit, haluisin sinut mekossa ja stayupit jalassa, kullini seisoo sinulle ja oli pakko runkata kuvitellen sinusta.

Kuulostaa tosi kiihottavalta! Asua voisin vielä täydentää mustilla piikkikorkkareilla ja rinsikoilla täytteillä.
        Multa tulis varmaan aika nopeasti sun imiessä mun kovaa kalua ja ottaisin myös sun kovan kalun suuhuni,voisit antaa tulla mun kasvoille ja suuhun.
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tosi kiihottavalta! Asua voisin vielä täydentää mustilla piikkikorkkareilla ja rinsikoilla täytteillä.
        Multa tulis varmaan aika nopeasti sun imiessä mun kovaa kalua ja ottaisin myös sun kovan kalun suuhuni,voisit antaa tulla mun kasvoille ja suuhun.
        ap

Oot ihana! haluun sua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana! haluun sua!

Kiiitos!
        Mäkin haluaisin tuntea sut mun suussa ja sisällä,olis kiihottavaa.
        Olisko sulla kik?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiiitos!
        Mäkin haluaisin tuntea sut mun suussa ja sisällä,olis kiihottavaa.
        Olisko sulla kik?

Ei ole kik, olen jo +60ukm ja unelmoinut ja fantasoinut pitkään kokea tuollaista, autolla voisin liikkua Uudenmaan alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kik, olen jo 60ukm ja unelmoinut ja fantasoinut pitkään kokea tuollaista, autolla voisin liikkua Uudenmaan alueella.

Harmi,mä samanikäinen,mut Kymenlaaksossa.
        Liikun ajoittain myös siellä päin ,eihän sitä koskaan tiedä.
        Voidaan jatkaa keskustelua täällä siihen asti.
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi,mä samanikäinen,mut Kymenlaaksossa.
        Liikun ajoittain myös siellä päin ,eihän sitä koskaan tiedä.
        Voidaan jatkaa keskustelua täällä siihen asti.
        ap

Kiva jos joskus saisin nähdä ja nauttia kun olisit mekko päälläsi, voisimme vaikka touhuta autossa salaa ; ) toisistamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos joskus saisin nähdä ja nauttia kun olisit mekko päälläsi, voisimme vaikka touhuta autossa salaa ; ) toisistamme.

Olen taas mustassa mekossa ja hyväilen kaluani,ajatus saa mut kovaksi, että koskettelet stayupin verhoamia jalkojani ja viet kättä hameen alle ja tunnustelet mitä sieltä löytyy.
        Rauhallisessa paikassa voisi viettää kiihkeän hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen taas mustassa mekossa ja hyväilen kaluani,ajatus saa mut kovaksi, että koskettelet stayupin verhoamia jalkojani ja viet kättä hameen alle ja tunnustelet mitä sieltä löytyy.
        Rauhallisessa paikassa voisi viettää kiihkeän hetken.

Haluaisin juuri tuon toteuttaa, olisi ihanaa hyväillä hameen alta tuntea sileän stayup sukka jalkasi sekä kullisi, nautittaisiin kaikessa rauhassa toisistamme, saisin sormella koittaa edes vähän sinun tiukkaa "poikapilluasi" ja samalla ottaisin suuhuni kovan kullisi, imisin ja nuolisin ensin terskaasi, oma kullini sykkisi seisoen odottaen koska ottaisit sen käsittelyyn, olisi ihanaa laueta vuorotellen toisillemme ; ) täällä fantasoin susta ja kohta kuvittelen meistä ja laukean sulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin juuri tuon toteuttaa, olisi ihanaa hyväillä hameen alta tuntea sileän stayup sukka jalkasi sekä kullisi, nautittaisiin kaikessa rauhassa toisistamme, saisin sormella koittaa edes vähän sinun tiukkaa "poikapilluasi" ja samalla ottaisin suuhuni kovan kullisi, imisin ja nuolisin ensin terskaasi, oma kullini sykkisi seisoen odottaen koska ottaisit sen käsittelyyn, olisi ihanaa laueta vuorotellen toisillemme ; ) täällä fantasoin susta ja kohta kuvittelen meistä ja laukean sulle!

Lahdessa saat kaiken tuon😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahdessa saat kaiken tuon😉

Kullini jo seisoo sulle, täällä runkkaan tiukkaa esinahkaa ison terskani yli kuvitellen sinua mustassa mekossasi ja kohta spermat lentää sinulle !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kullini jo seisoo sulle, täällä runkkaan tiukkaa esinahkaa ison terskani yli kuvitellen sinua mustassa mekossasi ja kohta spermat lentää sinulle !!!

Älä hukkaan heitä spermoja😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hukkaan heitä spermoja😉

Nautitaan joku päivä toisiamme spermoista 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautitaan joku päivä toisiamme spermoista 😋

Se ois kiva😊

• Anonyymi
      • Anonyymi

Meillä kaikilla on omat juttunsa,toisilla miehet,toisilla naiset ja joillakin molemmat...
        no big deal!

• Anonyymi

Täällä kans musta mekko ja stayupit😉

• Anonyymi

Ihanaa, haluaisin nähdä ja tuntea mitä mekon alta löytyy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, haluaisin nähdä ja tuntea mitä mekon alta löytyy...

Missäpäin oot??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin oot??

Uusimaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusimaa

Lahti

• Anonyymi

Kääntäisin sut ensin selin itseeni päin että tuntisit mun kovan kyrvän ensin peppuasi vasten, ja kevyesti hyväilisin sun jöpöttävää aisaa mekon päältä, uuhh. miten kiimaiseksi saat tälläisen vanhan miehen.
      Suutelen ja näykin sun niskaa ja sä näytät nauttivan siitä kun voihkit ja uikutat hiljaa. Nostan mekkoa ja saan käsiini kostean kovana seisovan kalun..

oletpa sä kiimassa kun esilimaa valuu noin paljon terskan päästä.. huh.. mutta minulla myös alkaa tuntua kosteus alkkareiden etumuksessa kun kiimalima vuotaa.. laitat kätesi taakse väliimme ja sanot; anna kulta se mun käteeni.. avaan ja lasken housuni, kalu ponnahtaa jäykkänä esiin, koko 19 senttisessä komeudessaan ja huokaisten otat se käteesi..ihanaa että sä kohta rakastelet mua tällä.
      Vetelemme hitaasti toistemme kovia kyrpiä samalla kun näykin edelleen sun niskaa ja korvanlehtiä, miten upealta tämä kaikki tuntuu.
      Yhtäkkiä käännähdät ja alat suudella minua himokkaasti.. ihanan irstasta kun kaksi miestä suutelee.. sinä tosin kuin seksikäs nainen, tai, olet seksikkäämpi kuin kukaan nainen. Työnnät kuuman kielesi syvälle suuhuni ja imemme kieliämme kuin kyrpää.
      Alat pökkiä ja työnnellä kovaa kyrpääsi vasten omaani ja esilimamme sekoittuvat toisiinsa sitä vuotaa jo terskanpäistämme vuolaasti.
      Sanot että laskeudutaan vuoteelle 69:iin, haluan maistaa miehistä esilimaasi, ennen kuin yhdyt minuun kuin naaraaseen, haluan olla naaraasi jota siität ja siemennät huohotat. Laskeudumme sänkyyn 69:iin ja hamuat kiimaisena terskaani suuhusi, livot terskanpäästä ja aukosta esilimaa ja huohotat ja läähätät kuin kiimainen koira.

Itse saan myös kyrpäsi huulilleni ja maistan kirkkaan suolaisen esilimasi.. uuh maistuu ihanalta.. kiimani sinuun on jo aivan sanoinkuvaamaton ja mietin että miten sinut ensi otan, haluaisin aloittaa lähetyssaarnaaja asennolla, kerron tämän sinulle ja kuiskaat että ota minut. Laitan paksun tyynyn perseesi alle jolloin miestussusi on tosi hyvin ja korkealla esillä, annat liukuvoidetta ja levitän sitä miespillullesi koko perseen alueelle, sitten otan sitä lisää ja työnnän sormet sisääsi, tiukka sulkijalihas ensin vastustelee mutta sitten se rentoutuu...
      (pakko lopettaa kirjoittajalla alkaa sperma valua)

• Anonyymi

Todella kiimaa tihkuva kirjoitus,kulli koveni hetkessä.
        Odotan lisää....
        ap

• Anonyymi

..oot siinä mun edessä täysin auki, perse ylhäällä tyynynpäällä, jalat leveällä, ja räikeän punaisena hehkuva hunajareikä tarjolla, miten irstaan ja kiimaisen näköinen miestussu sulla kulta on, miten se näyttää niin kutsuvalta ja herkulliselta kysyn, vastaat että punasin sen huulipunalla, näyttääkö se naisen emättimeltä?

Vastaan että näyttää, oikein kiimaisen lutkan vitulta. Nostan paitaasi ylemmäs ja siirrän rintaliivisi ylös ja olet punannut myös nännisi ja nänninpihasi huulipunalla. Nännisi jöpöttävät kovina ja laskeudun päällesi ja alan imeä rintojasi ja nännejäsi.. ihanaa.. superkiimaista.. huohotat ja voihkit kiihkoissasi.. kyrpää, isoa kullia Johannalle lutkan vittuun.. siemennä ja siitä mua jo.. voihkit kovaan ääneen.. suutelen ja imen nännejäsi rajusti samalla kun hieromme kyrpiämme yhteen..
        molempien kyrvät ovat aivan märkinä ja liukkaina esilimasta. Laskeudun vielä alas ja otan kostean ja limaisen terskasi huulilleni.. miten hyvältä kiimalimasi maistuu.. lopetalopeta huohotat.. anna jo aisaa.. laukean kohta kuiskit.
        Menen polvieni varaa alapääsi eteen, olen polvillani selkä suorana kyrpäni reikäsi kohdalla koska tyyny perseesi alla saa reikäsi nousemaan juuri sopivalla kohdalla.. voitelen kaluni runsaalla määrällä liukuvoidetta ja nostan jalkasi olkapäilleni.. läähätät raskaasti ja anelet hiljaa.. työnny.. työnny sisääni kulta.. pane kunnolla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..oot siinä mun edessä täysin auki, perse ylhäällä tyynynpäällä, jalat leveällä, ja räikeän punaisena hehkuva hunajareikä tarjolla, miten irstaan ja kiimaisen näköinen miestussu sulla kulta on, miten se näyttää niin kutsuvalta ja herkulliselta kysyn, vastaat että punasin sen huulipunalla, näyttääkö se naisen emättimeltä?

Vastaan että näyttää, oikein kiimaisen lutkan vitulta. Nostan paitaasi ylemmäs ja siirrän rintaliivisi ylös ja olet punannut myös nännisi ja nänninpihasi huulipunalla. Nännisi jöpöttävät kovina ja laskeudun päällesi ja alan imeä rintojasi ja nännejäsi.. ihanaa.. superkiimaista.. huohotat ja voihkit kiihkoissasi.. kyrpää, isoa kullia Johannalle lutkan vittuun.. siemennä ja siitä mua jo.. voihkit kovaan ääneen.. suutelen ja imen nännejäsi rajusti samalla kun hieromme kyrpiämme yhteen..
        molempien kyrvät ovat aivan märkinä ja liukkaina esilimasta. Laskeudun vielä alas ja otan kostean ja limaisen terskasi huulilleni.. miten hyvältä kiimalimasi maistuu.. lopetalopeta huohotat.. anna jo aisaa.. laukean kohta kuiskit.
        Menen polvieni varaa alapääsi eteen, olen polvillani selkä suorana kyrpäni reikäsi kohdalla koska tyyny perseesi alla saa reikäsi nousemaan juuri sopivalla kohdalla.. voitelen kaluni runsaalla määrällä liukuvoidetta ja nostan jalkasi olkapäilleni.. läähätät raskaasti ja anelet hiljaa.. työnny.. työnny sisääni kulta.. pane kunnolla..

Kiihottavasti kerrottu.seisoo aivan kovana kun luin ton.tahtoisin myös työntyä Johannan spermaiseen löysäksi nussittuun reikään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskeudun alas ja otan sun ison kalun käsiini ja ohjaan sen suuhuni ja alan imeä kiimatipasta kosteaa terskaa samalla hyväillen palleja.
        Mulla kulli kivikovana kun kuvittelen sun painavan kovaa kalua mun sisään, ensin paksu terska avaa tietä,työnnän kiimassani vastaan ja huohotan..tule mun sisään...vedän sun lantiosta ja tajunta räjähtää,kun olet kokonaan minussa.
        Alat naimaan hitaasti ja runkkaat samalla mun laukeamispisteessä olevaa kalua.
        Levitän jalkojani,pane kovaa huohotan ja odotan sun laukeavan sisälleni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavasti kerrottu.seisoo aivan kovana kun luin ton.tahtoisin myös työntyä Johannan spermaiseen löysäksi nussittuun reikään...

Seisoo mullakin,voisin imeä sun kullia samalla kun mua naidaan ja sitten voisit panna mua valmiiseen spermattuun reikään ja laskea sinne oman lastin.
        Saisinpa ...
        ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..nyt kiimasta sykkivä terskani on kohdillaan, terskan aukosta valtoimenaan vuotava esilima liukastaa vielä enemmän ihanaa pilluasi, miespilluasi joka supistelee voimakkaasti, auki ja kiinni. Voihkit ja vaikertelet hiljaa, en ole vielä koskaan päässyt astumaan näin kiimaista huoraa, ihanaa mieslutkaa.. pyytelet hiljaa: astu narttuasi.. siemennä mut kunnolla.. tee mut tiineeksi läähätät. Kiimalimaa sekoittuu anaalireikäsi huulipunaan ja miesvittusi näyttää todella irstaalta.. kutsuvalta..imevältä.
        Alan hiljaa painaa kovaa kyrpääni vittuasia vasten, terska uppoaa helposti muutaman sentin, sitten tiukka sulkijalihas pysäyttää sen, ja sulkijalihas alkaa supistella ja avautua vuoron perään, tämä tuntuu ihanalta ja kiimaiselta terskassa. Vielä muutama tiukka supistus ja sulkijahas rentoutuu, ja kyrpäni painuu pohjaan asti anaalireikääsi.. jalkasi sätkivät ja työnnät persettäsi voimakkaasti kyrpääni vasten ja huudat jo kovaa kiimaasi ilmoille, niinkuin mieshuorat huutavat kun niitä astuu kovakyrpäinen sonni.
        Alan hitaan soutavan nussinnan, välillä terska aivan vitun suulla ja sitten taas voimakas työntö pohjaan saakka, melkeimpä koomisen näköistä miten silmäsi pyörivät päässäsi ja heittelet päätäsi puolelta toiselle. Seuraavaksi laskeudun polviltani kunnolla päällesi ja nussin lähetyssaarnaaja asennossa kuin naista nussitaan. Kyrpä pysyy hyvin persereiässsäsi kun tyyny on vielä alla. Nyt tunnen myös limaisen kovan kyrpäsi välissämme napani kohdalla ja vatsani on aivan liukas limastasi.
        Nyt yletyn samalla suutelemaan sinua ja imet kiihkeästi huuliani ja kieltäni.
        Sitten alat huutaa kiihkeästi.. mä saan.. mä tulen rakas.. ja tunnen miten kullisi alkaa sykkiä ja sitten lämmin spermasi alkaa vuotaa vatsalleni väliimme.. ihanan irstasta ja kiimaista.. Pidän taukoa nussinnassa.. vetäydyn anaalistasi ja alan maistella vatsaltasi spermaasi.. sitten laskeudun ja vien kyrpäni liukastelemaan spermalammikkoosi välillämme ja alan imeä turpeita nännejäsi.. kiihotut uudelleen rintojesi ja nännien imemisesta ja tunnetn että kalusi alkaa kovettua uudelleen.. läähätät että näin nopeesti alkaa taas seisoa kun saa kun saa oikeaa miehen kyrpää.. nyt haluun tulla ratsastamaan kulta sun ihanalla kyrvällä. Käännyn selälleni ja minä myös laitan tyynyn perseeni alle ja kyrpäni seisoo korkealla kuin lipputanko. Tulet päälleni ja suutelemme taas kiihkeästi.. mähmäiset kyrpämme ja vatsamme hierovat vasten toisiamme, sitten tartut puristavalla otteella kyrpäni varteen ja laskeudut sen päälle. Kyrpäni solahtaa helposti miesvittuusi kun se on nussittu jo valmiiksia löysäksi ja rennoksia.
        Alat villin ratsastuksen kyrpäni päällä, kuin rodeoratsastaja heilut ympäriinsä ja tunnen että en kestä kauan. Samalla kyrpäsi päästä alkaa suihkuta uusi siemenlasti ja sitä roiskuu naamalleni ja huulilleni asti, nuoleskelen kiimasi tuotokset huuliltani ja samalla tunnen kuinka oma spermalastini alkaa syöksyä miesvittusi perukoille..
        Jäät voipuneena lepäämään päälleni ja olemme yltäpäältä spermassa.. kuiskaat että jää yöksi.. saat astua huoraasi koko yön aamuun saakka..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe