Onko samat ohjeet myös porilaisille maailmanlopun odottajille.
Suomi julkaisee kansalaisille uudet ohjeet sodan varalle.
11
215
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on hyvät varastot vessapaperia ja banaanilaatikollinen 70-80 jalluja. Eiköhän tässä pärjätä.
- Anonyymi
Niin, varalle.Ei sille jota ollaan suunniteltu vuosikaudet, ei, jos vaan ihan sattumalta sattuisi tapahtumaan jotain :)
Voi että sentään heitä jotka eivät lukuisista varoituksista tienneet vaan edelleen eivät varaudu.Herätäänkö nytkään kun valtio varoittaa?Salaliittoteoria on sana joka saa idiootit liikkeelle. - Anonyymi
Tiedote tulee,kuka jakaa ja lukeeko kukaan,jos vaikeaa tekstiä ja paperilaatikko täyttyy,jos edes jaetaan,kun moni ei lue ja säilytä mitään.Asunnottomat ilman postilootaa.
- Anonyymi
Nykyisellä oikeistolaisella hallituksella ja varsinkin persuilla on intressi huolehtia asunnottomien ja toimeentulottomien varautumisista viluun ja nälkään.
- Anonyymi
Nato tuo turvaa vai miten on?
- Anonyymi
Pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkaansa.
Naton takia olemme ensimmäinen iskun kohde.Ihanaa turvaa jokapuolelta siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naton takia olemme ensimmäinen iskun kohde.Ihanaa turvaa jokapuolelta siis.
Kuka iskee ja miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka iskee ja miksi.
ryssä ja kiina.mikä tahansa natomaa voi aloittaa konfliktin ja olemme automaattisesti mukana.näin myös tulee käymään.Olemme siten myös ensi iskun kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ryssä ja kiina.mikä tahansa natomaa voi aloittaa konfliktin ja olemme automaattisesti mukana.näin myös tulee käymään.Olemme siten myös ensi iskun kohde.
Ryssä ja Kiina, Nato maita. Olet sinä selasin ,mutta ole nyt sitten.
- Anonyymi
Ainahan hanpaaseen voi tulla uusia reikiä vaikka se paikattaisiin kuinka hyvin. Lisäksi muovipaikka irtoaa vuosien kuluttua ja vähintään paikan ja hammasluun rakoon alkaa syntyä uusi tulehdus. Kyllä hampaita pitää tarkastaa säännöllisesti ja tehdä tarvittavat hoitotoimenpiteet tutkimusten perusteella.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882