En voi unohtaa sinua nainen vaikka ei ole nähty pitkään aikaan. Minulla ei ole aavistustakaan mitä sinulle kuuluu, toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. Minulla oli silloin sinuun niin paljon tunteita että välillä en saanut kunnolla edes nukuttua. Kunpa asiat olisi menneet toisin mutta kaikki vain oli niin vaikeaa. Ja tiedän että paljon oli vikaa itsessäni, joskus pitäisi miettiä omien tekojensa seurauksia ennen kuin menee tekemään. Ja joskus pitäisi myös saada jotain tehdyksi kun on sen aika. Ehkä me emme vaan olleet sopivia toisillemme. Ei tästä enää mitään taida tulla vaikka vielä jossain nähtäisiin, vaikka haluaisinkin. Aika pahaan umpisolmuun päädyttiin. Toivottavasti joskus vielä nähtäisiin, kumpikin nielisi ylpeytensä ja saisi vielä sanan suustaan. Voithan hyvin.
En voi unohtaa sinua nainen
76
1807
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos hyvää voi hyvin jos olet hän😍
- Anonyymi
Kuka olet? Jos olet hän niin en tiennyt että tilanne on mennyt noin pahaksi. Luulin että meillä on vielä toivoa.
- Anonyymi
Toivottavasti on vielä toivoa!
- Anonyymi
Sen näkemisen aika voi vielä myöhemmin tulla.
Sillä muistan sinut .
Kuulet silloin myös miten mennee..
Täällä palstalla en availe
Ja oletan että jotkin asiat on kulkeneet vieläkin parempaan päin sitä ennen...
Kuulumme jotenkin yhteen vaikka kumpikaan ei myönnä
Naiselta ❤️ miehelle.- Anonyymi
Voi kunpa olisit hän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kunpa olisit hän!
Ei se vaan ole. Mutta toivoa toki soppii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se vaan ole. Mutta toivoa toki soppii.
Kyllä ”se” tavallaan aina on hän kun miehen ketjut täyttyy sen itse kirjoittamista kommenteista.
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa ihan samanlaisen viestin mutta miehelle 🥰
- Anonyymi
Tottakai mies pyörii edelleen ajatuksissani, vaikka olen halunnut unohtaa. Ennen kuin kerron mahdollisesti mitään tarkempaa, kysyn, milloin olette viimeksi jutelleet kasvokkain?
- Anonyymi
Olikohan elokuun alussa.
- Anonyymi
Joskus sitä kohtaa unohtumattoman ihmisen. Minä kohtasin. En tiedä, mitä tapahtuisi jos hänet kohtaisin. Luulen, ettei minulla olisi mitään pidäkkeitä. Olen niin paljon ikävöinyt ja ajatellut. Vuosia näin hänet joka puolella ja kaikissa vähänkään häntä muistuttavissa ihmisissä. Olen todellakin muistanut hänet.
- Anonyymi
Kirjoitit tosi nätisti.
Mutta montaako emäntää hakien täältä?
🙂
🙋♀️💫- Anonyymi
Itsellekkö kirjoitit? Olet kyllä aika sitkas kiusaaja, SIIS KIUSAAJA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellekkö kirjoitit? Olet kyllä aika sitkas kiusaaja, SIIS KIUSAAJA!
On aivan totta, että mies kirjoittelee itselleen (mitä et tietenkään sisäistä), mutta kerrotko sen, että millä tavalla hän kiusaisi ja ketä tai keitä tarkalleen? Sinä taidat kiusata itseäsi pyörittelmällä päässäs jotain kummallista kuviota joka täytyy saattaa tietoisuuteen tai muuta vastaavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aivan totta, että mies kirjoittelee itselleen (mitä et tietenkään sisäistä), mutta kerrotko sen, että millä tavalla hän kiusaisi ja ketä tai keitä tarkalleen? Sinä taidat kiusata itseäsi pyörittelmällä päässäs jotain kummallista kuviota joka täytyy saattaa tietoisuuteen tai muuta vastaavaa
Aikuisista ihmisistä tulee ilmeisesti helposti tuhnuisia ruudun tuijottajia jos on tarpeeksi karismaattinen fasilitoija
- Anonyymi
On ikävä. 😥 Voi kuinka asiat voivatkin mennä solmuun. Emme sopineet toisillemme. Olisimme yhdessä, jos olisimme sopineet. Turha menneitä muistella, kun ei niille voi enää mitään. Olisi silloin pitänyt toimia toisin. Se on nyt myöhäistä. Tuli monta kertaa paha mieli, kun mietin, mikä meni pieleen, mutta ei se pohtien parane.
- Anonyymi
Minullekin tuli paha mieli silloin kun en vaan ymmärtänyt sinun käyttäytymistäsi ja siitä miten asiat lopulta menivät. Minä vaan olen vaan erilainen luonteeltani kuin sinä. Ei minulla ollut tarkoitus loukata todellakaan. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullekin tuli paha mieli silloin kun en vaan ymmärtänyt sinun käyttäytymistäsi ja siitä miten asiat lopulta menivät. Minä vaan olen vaan erilainen luonteeltani kuin sinä. Ei minulla ollut tarkoitus loukata todellakaan. Ap.
Jälkiviisaana ajatellen seuraavalla kerralla kannattaa antaa aikaa toiselle, niin toinen ehtii vähän miettimään ja sitten palaa asiaan, kun on parempi hetki antaen toiselle mahdollisuuden sanomiseen. Kun tunteet ovat tasaantuneet, niin kommikointi ehkä toimii paremmin mikäli ei ole sairas kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkiviisaana ajatellen seuraavalla kerralla kannattaa antaa aikaa toiselle, niin toinen ehtii vähän miettimään ja sitten palaa asiaan, kun on parempi hetki antaen toiselle mahdollisuuden sanomiseen. Kun tunteet ovat tasaantuneet, niin kommikointi ehkä toimii paremmin mikäli ei ole sairas kyseessä.
Näinhän se tietysti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ei ollut tarkoitus. Mutta loukkasin silti-paige
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä kirjoittelevat tuskin kaipaa näitä " psykologeja" lällyttämään omia neuvojaan!
En ole ainakaan koskaan huomannut kenenkään pyytävän apua omiin ongelmiinsa täällä asuvilta kyökkipsykologeilta!
Enkä minä voi unohtaa sinua mies. Niin se nyt vaan on. Voi hyvin sinäkin siellä missä lienetkään tällä hetkellä 🙏❤️
- Anonyymi
Vikaa oli minustakin paljon ja yritin myös parhaani mukaan kertoa missä menen ja etenen eri asioissa. Meiltä uupui kommunikaatio ja selkeys muuten olisi elämänne olleet soviteltavissa yhteen mutta työtä se olisi vaatinut, en sitä sano. Jokin meitä on pitänyt erossa toisitamme kun tiemme erkani. Vieläkin käyt mielessä vaikka aikaa on kulunut kuukausia muttei vuotta.
- Anonyymi
Ei kantsii kokosuomelle kertoo, on varmaan miljoonas kerta, kun ketään ei kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kantsii kokosuomelle kertoo, on varmaan miljoonas kerta, kun ketään ei kiinnosta!
Eli sinä toden totta seulot ja vatvot näitä miehen itselleen kirjoittamia kommentteja joihin kirjoittelet sekavia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä toden totta seulot ja vatvot näitä miehen itselleen kirjoittamia kommentteja joihin kirjoittelet sekavia
Ja aika paradoksaalista kirjoittaa, ettei ketään kiinnosta kun mitään muuta ei Särkyneessä päässä pyöri ku tämä pakkoajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aika paradoksaalista kirjoittaa, ettei ketään kiinnosta kun mitään muuta ei Särkyneessä päässä pyöri ku tämä pakkoajatus
Minä olen aina ymmärtänyt ettei psy koottisten juttuja tulisi tukea, mutta sattuuhan sitä
- Anonyymi
Ei nähty kuin kerran ja siitäkin on aikaa niin paljon, että voimme laskea vuosissa. Kohtahan se päivä täyttää pyöreitä. En usko että enää kohtaamme.
- Anonyymi
Millaisessa paikassa näit hänet?
- Anonyymi
Milloin tuo umpisolmuun päätyminen on tapahtunut? Onko kyse kuukausista vai vuosista?
- Anonyymi
Minä ja hän mies kyllä kohtaamme, jos mies sitä haluaa. Hän tietää missä olen töissä ja keskuksen kautta voi soittaa. En minäkään häntä ole unohtanut, mutta annan pallon miehelle.
- Anonyymi
Milloin viimeksi puhutte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin viimeksi puhutte?
Korjaan, siis puhuitte...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, siis puhuitte...
Huhtikuu taisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhtikuu taisi olla.
huhtikuu on vuoden paras kuukausi
- Anonyymi
Ookko ihan psykoosissa?
- Anonyymi
Sinä et voi tietää kenenkään tarinaa, joten älä kommentoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et voi tietää kenenkään tarinaa, joten älä kommentoi.
En ole rofiloija, mutta voin vilkaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole rofiloija, mutta voin vilkaista
Pitäis saada joku oma podcast jossa vttuilla kaikille kautta rantain
- Anonyymi
Miksi teillä meni mistiin vai osaatko kertoa? Toivoisin, että mies joskus kertois todelliset tunteensa mulle.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Tarvitsen sinua.
- Anonyymi
Nii miekii sinnuu
- Anonyymi
Sokerihuurrettuja lauseita. Lyötyä ei saa lyömättömäksi. En voi unohtaa. En kaipaa kaltaistasi alistajaa.
- Anonyymi
Onpa sinulla mies menossa oiva empowerment, jatka samaan malliin tätä itsellesi vastailua
- Anonyymi
Oletteko minkä ikäisiä ? Mies joka kaipaa ja nainen ?
- Anonyymi
Kyllä se olin minä, joka sekosin sinusta jos hän olisit. Totaalisesti sekoitit kaiken. Ei ole tuollaista koskaan ennen tapahtunut ja tämä kaikki, miten pitkäkestoisesti tunne on vain säilynyt, tuntuu epätodelliselta. Se tilanne oli niin haastava, kyllä minä ymmärsin sen ja meitä.
Näkeminen tuntuisi sekin vaikealta, vaikka sitä todella paljon tahtoisin. Juuri tuon asian takia, että ei yhtään tiedetä toistemme elämästä ja epävarmuudet leimasivat sitä loppuun asti, siksi en halunnut mieltä pahoittaa, vaikka olisin halunnut nähdä sinut.
Mielestäni olemme tavallaan elämälle ja rakkaudellekin velkaa sen, että näkisimme toisemme. Istuisimme vaikka elokuvissa hiljaa käsi kädessä ihan, mitä vain. En ole pystynyt kuoppaamaan tätä ajatusta sinusta. Jos et tahtoisi nähdä enää ikinä, en voisi sille mitään tietysti, mutta minä haluan nähdä sinut. Ei sen tarvitse olla mitään suureellista, haluaisin edes hetken tietää, miksi jäit mieleeni niin pysyvästi. Joku konsertti, ne elokuvat, jotain, jossa olisimme vain yhtä aikaa. Ehkä haaveilen. Kirjoitin kuin hänelle.- Anonyymi
Kirjoitit todella kauniisti, haaveilen täysin samasta asiasta.
Universumilla tuppaa olemaan kiero huumorintaju, joten haluan ainakin henkilökohtaisesti uskoa kohtaamiseen, jos niin on tarkoitettu. - Anonyymi
” Näkeminen tuntuisi sekin vaikealta, vaikka sitä todella paljon tahtoisin. Juuri tuon asian takia, että ei yhtään tiedetä toistemme elämästä ja epävarmuudet leimasivat sitä loppuun asti, siksi en halunnut mieltä pahoittaa, vaikka olisin halunnut nähdä sinut. ” Ei tarvi olla kummoiset monokkelit päässä ymmärtääkseen, että selittelet itsellesi toisten puolesta mies ja tämä itsellesi kirjoittelu on eskapismia kun realiteetteja et hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit todella kauniisti, haaveilen täysin samasta asiasta.
Universumilla tuppaa olemaan kiero huumorintaju, joten haluan ainakin henkilökohtaisesti uskoa kohtaamiseen, jos niin on tarkoitettu.Haaveillaan vain yhdessä.
Haluan myös uskoa tarkoitukseen. Kirjoitat kohtaamisesta hyvin, että jos niin on tarkoitettu.
Koska kaikki meni tosiaankin hyvin hullunkurisesti alusta loppuun asti ja, mitä tähän väliin laitetaan, erikoista yhteydenpitoa tai sen kuvittelua, voi lopputulema olla ihan mitä tahansa.
Veikkaan, että yhä hullummaksi menee. Tavataan jossain mielisairaalassa lopulta hänen kanssaan, juttua riittää sen jälkeen, turhat kankeudet on aika päiviä karisseet ja muodollisuuksista ei tietoakaan.
Siihen asti kuitenkin yritetään pitää lippua korkealla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveillaan vain yhdessä.
Haluan myös uskoa tarkoitukseen. Kirjoitat kohtaamisesta hyvin, että jos niin on tarkoitettu.
Koska kaikki meni tosiaankin hyvin hullunkurisesti alusta loppuun asti ja, mitä tähän väliin laitetaan, erikoista yhteydenpitoa tai sen kuvittelua, voi lopputulema olla ihan mitä tahansa.
Veikkaan, että yhä hullummaksi menee. Tavataan jossain mielisairaalassa lopulta hänen kanssaan, juttua riittää sen jälkeen, turhat kankeudet on aika päiviä karisseet ja muodollisuuksista ei tietoakaan.
Siihen asti kuitenkin yritetään pitää lippua korkealla.Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveillaan vain yhdessä.
Siihen asti kuitenkin yritetään pitää lippua korkealla.Ei kai kukaan tommosia 20-vuotiaana puhu, eihän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.
Niinhän mä täällä aikanaan kirjoitin, oletko sinä tuollainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän mä täällä aikanaan kirjoitin, oletko sinä tuollainen?
Hän sanoi mulle, että ei pidä paikkaansa, kun minä tuommosta sanoin. Nyt hän onkin ”yhtäkkiä” muuttanut mieltään. Millainen epävakaa tyyppi kyseessä? =/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän sanoi mulle, että ei pidä paikkaansa, kun minä tuommosta sanoin. Nyt hän onkin ”yhtäkkiä” muuttanut mieltään. Millainen epävakaa tyyppi kyseessä? =/
Ei ole muuttanut mieltään. Olen todella sitkeä, jos välitän jostain ihmisestä. Vähän kuin voikukka, ärsyttävän pirteän keltaisena pilkistelee joka välistä. Sitkeä. Lähes ilman vettä ja ravintoa, sieltä näkyy jälleen.
En luovuta koskaan tunteesta. Ihminen saa olla rauhassa, en ketään väkisin rakasta, mutta en muuta mieltäni tässä suhteessa.
Mielensä muuttajat on erikseen, hänen pitäisi tämä tietää.
- Anonyymi
Kyökkipsykokin käänteinen ei nyt toimi.
- Anonyymi
Vastaus kommmenttiin 7.18 oletan? Vässy.
- Anonyymi
Tämä menee omasta tilanteesta ohi. Ylpeydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
- Anonyymi
Naiselta miehelle?
- Anonyymi
Etkö lukenut edes otsikkoa? Siinähän se sanotaan. Ja postauksen ensimmäisessä lauseessa. Ei ole miehelle.
- Anonyymi
ei ole mitään väliä, se mitä ootte estänyt, sabotoinut ja vienyt tulee teille takaisin, huonona. en ole kellekään huonoa tehnyt, enkä häirinnyt joten Karman mukaan otatte sitä itsellenne, myös työhön ja muuhun.
- Anonyymi
itseasiassa joka elämän alueelle huonoa, viime vuodesta erityisesti mutta myös aiemmista vuosista. Toivottavasti kärsitte todella joka jutusta. veitset hakattu, ette vieläkään saaneet mitä haitte. ette osaa rehellisesti ja tulee aina huonona teille takaisin joka juttu.
- Anonyymi
tilasin juuri hakkaamista lisää yeylle estämisestä ja, viemisestä. älkää viekö kun ette pysty korvaamaan. otatte sitten huonompaa ja älkää urpot estäkö.
- Anonyymi
älä hehku huora, varasta täältä, en minä saa miehiltä mitään vaan rehellisesti. ja hakkaukset kostetaan ja saatte pian paljon pahaa, kaikesta. myös teidän pennuille, teidän tyylillä, jos oot Konnun lapsen pyytänyt etkä tehnyt aborttia välttääksesi itsellesi huonon ja sade enemmän hyvää, älä tänne kosta, ja toivottavasti saat kaikkea huonoa heille mitä ootte tänne tehnyt ja aiheuttanut. veitset hakattu.
- Anonyymi
täältä ne oon vaan vienyt, jopa huorillen ja sivulleen ja miten on voinut että saa itse jotakin. veitset hakattu tuoden pahaa teille.
- Anonyymi
oon tilannut perintää mitä ootte vienyt eikä mistään korvausta, ja rahaa sen kun estätte, niihin on tilattu "hakkaamista" jo. hyi vityu että etoo tuommoiset loiset ja varkaat.
- Anonyymi
ei mulla ole vanhempia joilta oikeasti saisi jotain, ne vain vie ja on aina vienyt. vituttaa että pitää töitäkin sabotoida ja muuta elämää jotta saisivat vietyä vielä enemmän.
- Anonyymi
joskus koruja saanut lahjaksi nekin on huorat ja muut kateelliset rikkoneet. lapsia on, ja pidän lupaukseni heille, omasta talosta ja toiveammateista. ensimmäisen kerran kun tulin raskaaksi, minut valtasi tunne, pidin vatsaani ja sanoin minä pidän sinusta huolen. jo silloin meidän taival alkoi raskain askelin, ja hyödyn tavoittelijoita on aina ollut. minunkin tasoisella. ei ole helppoa järjestää kaikkea, töitä, lisätöitä ja perhettä ja muuta, rehellisesti ja oikein. sen takia tuommoiset vituttaa yli kaiken, ja loppuu asti mennä että korvaatte rahat ja hskksamiset ja vainon. ei muttia. tulossa jo, monet kertaan varmistettu, summa on kokonaisuudessaan muksna, myös myyntejä vajaa 200.000 euroa. eikä sisällä edes kaikkea. mutta tuolla jatkoon ja elämä takaisin meille. ei varmasti korvaa vielä mitään mutta omia tulee takaisin ja suoraan rahaan viittavaat hakkaukset.
- Anonyymi
ole hyvä äläkä estä sitä, olet tehnyt sitä jo vuoden. en ole sinut joten turpiin tulee varmasti.
- Anonyymi
siis ainut, joten varmasti moni muukin odottaa jo 😂🙂 samassa maksetaan tulevia juttuja ja jäljessä mennään, laskujskin on. ja estämisestä taistellaan lisää rahaa näihin extra kuluihin.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitettu. Voisi hyvin olla kaipaamaltani mieheltä. Minulla on ihan samat ajatukset, en ole unohtanut, en todellakaan! Oon ajatellut sua niin paljon. Mulla on kaikki hyvin, toivottavasti myös sinulla.
- Anonyymi
En minäkään voi unohtaa sinua. Muistelen sua vieläkin...en voi unohtaa sua. Kunpa nähtäisiin, mutta tilanne on tää. En edes tiedä mistä sua etsisin.
- Anonyymi
Tää voisi olla minullekin eräältä.
Hänelle sanoisin, että en ole ikinä kokenut niin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Uskon, että se oli molemminpuolista ainakin jollakin tasolla. Jänen puoleltaan ehkä himoa, minulla oli myös tunteet mukana. Minulla oli tunne, että kuulumme yhteen. Tunteeni oli niin vahvoja, että ne sekoittivat minut täysin. Nyt se tuntuu hassulta, mutta silloin se oli totisinta totta. En ole varma, onko hyvä tuntea niin vahvasti ketään kohtaan. En halua puhua rakastamisesta, koska se tunne oli jotain muuta. Se oli liekki joka korvensi. En tiedä, olisiko meidän suhde voinut ikinä päättyä hyvin. Sen vuoksi se, miten kaikki loppui, oli varmasti paras mahdollinen loppuratkaisu, vaikka se sattui minuun enemmän kuin mikään koskaan. Voin myöntää, että minä en halua nähdä häntä enää koskaan, koska pelkään, että se tunne palaa. Olen mieluummin tässä, onnellisessa ja tasapainoisessa tilanteessa kuin siinä kaikennielevässä hulluudessa. Vaikka ihana sekin oli kerran kokea. ❤️ Hänelle toivon kaikkea hyvää ja kaunista. - Anonyymi
Huonoa kuuluu. Halloweenina olisi vuosi kulunut ja olisin ollut sitten hedelmätön, vapaa yhdestä ruumiin kirouksesta.
Mitä sitä turhaa.
Noin 2 viikon päästä voisin tiineeksi paukahtaa. Hei, hei vapaus. - Anonyymi
Muistan kun vastasin hänelle joskus täällä, että nähdään "sodan jälkeen"..
En tiennyt silloin Ukrainan sodasta Enkä oikein muistan mistä syystä vastasin niin.
Meillä oli joskus irl yhteys, mutta minusta heikko sellainen. Siitäkin on jo vuosia.
Monesti mietin miten sinä voit ja mitä kuuluu.
Enimmäkseen teen vielä töitä ja elän yksin.
Enkä ole ylpeä. Olin valmis tapaamaan jo vuosia sitten.
Voi hyvin jos käyt täällä.- Anonyymi
Henkinen tuki ja paikassa tärkeintä
Se voidaan toisillemme antaa
Röllini
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877