Nyt sitä on Vähäkankaat panostaneet kokkaamiseen josta Jassukka on jakanut useita kuvia someen. Nuo on kovia mainostaan omaa itteään.
Jasminin ja sen miehen Marokko ruuat
39
563
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta heidän seuraaminen, jos se sinulle tekee noin itselesi huonon fiilikset .
- Anonyymi
Jälkiruoaksi paappa painaa jättimailalla vintillä!
- Anonyymi
Ketä ja missä. Tietääkseni toi Vähäkankaan pariskunta asuu jossakin Oulun keskustassa.
- Anonyymi
Liharuokaa, sitä tarvii naiset 40 v kun kuukautiset runsastuu siinö iässä.
- Anonyymi
Lisäksi liharuoat ovat hyviä. Nyt on turhaa kasvissoijahöpötystä mediassa joka tuutista.
- Anonyymi
Sofian kotiruokaa
- Anonyymi
Kokkaako Sohvi!?
- Anonyymi
MAR(ok) KO
- Anonyymi
"Marokkolainen ilta" oli kuulemma ollut. Mitä sitten tarkoittaakaan.
- Anonyymi
Heti aikaisin aamulla siellä Jasmin-kiukku päällä! Jos Jasmin EI päivitä, sitä kiukutellaan, ja oletetaan eroa tai tappelua olevan meneillään.
Jos Jasmin päivittää, se on merkki julkisuuden kipeydestä ja itsensä esille tuomisesta.
Mikä se olisi aloittajalle hyvä? Kerrohan!- Anonyymi
11:25 Missä sä kiukuttelua näät, olet itse kuin pieni kakara kiukuttelu kommentoinesi?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11:25 Missä sä kiukuttelua näät, olet itse kuin pieni kakara kiukuttelu kommentoinesi?🤣
Kuon myös sinä💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuon myös sinä💩
"Kuon"?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kuon"?🤣
Kuona?
- Anonyymi
Totta. Nuo on niin säälittäviä valittajia.
- Anonyymi
Jassukka on saanut lehtimyyjä mieheltänsä erään kustantamon tilaajalahjan. WAU JA WOHOO.
- Anonyymi
Miksi ketään ei kiinnosta Jassun elämä?
- Anonyymi
Ei kiinnosta, kun hänellä/heillä ei ole elämässään mitään erityistä.
- Anonyymi
Sua
- Anonyymi
Jasmin on jakanut kuvan instassaan. On saanut mieheltään kaulakorun. Ihanaa että Marko teetti Jasminin otsapatista kauniin, punaisen ja pullean kaulakorun. Rakkautta!
- Anonyymi
Otsapatista kaulakorun?😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsapatista kaulakorun?😂🤣
Mikä tuo Jassun virkkaama kauluri on??😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo Jassun virkkaama kauluri on??😁
Vastasit omaan kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit omaan kysymykseen
No enpä kyllä vastannut. Minä en kyllä mieheni sallisi tuollaista naisellista kauluria pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä kyllä vastannut. Minä en kyllä mieheni sallisi tuollaista naisellista kauluria pitää.
Et sallisi? Voi sun mies raukkaa. Ehkä joku muu sallii sille asioita mitä sä et.
- Anonyymi
Salia herrrkullista ruokaa ja virkkausta. Mikä kodin hengetär hän onkaan!
- Anonyymi
"Salia herrrkullista"?😂 Ai tuollaistako kutsutaan kodin hengettäreksi?
- Anonyymi
Varmaan tarkoitti salia(salilla käymistä) ja herkullista ruokaa.
- Anonyymi
Jotkut eivät osaa kirjoittaa. Sääli.
- Anonyymi
Mun mielestä salilla käynti ei mitenkään liity kodin hengettäreksi.
- Anonyymi
Onko tämä Marko se keltahampainen vanhempi patu, jonka Jasmin kehui olevan rietas rakastaja?
- Anonyymi
Kuolleista ei vissiin kannata puhua pahaa mutta toisaalta on se Jasminekin sitä itse haukkunut.
- Anonyymi
On just se tupakankellastuttama Marko, jolla todella huonot hampaat.🤮Tosin ei taida olla se papparainen josta kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolleista ei vissiin kannata puhua pahaa mutta toisaalta on se Jasminekin sitä itse haukkunut.
Siis onko tämä Marko kuollut vai??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko tämä Marko kuollut vai??
Mitä?
Jasminen ex aviomies se britti joku 80 v on kuollut. Siis se läski ja hampaaton sairaseläkeläinen.
Tää sen nyxä Marko ei tieteskään. Tuollahan ne poseeraa koko ajan tileillään somessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On just se tupakankellastuttama Marko, jolla todella huonot hampaat.🤮Tosin ei taida olla se papparainen josta kirjoitat.
No ei tuon nykyinen puoliso oo mikään papparainen kun sillä on jotkut alakoulu ikäset lapsetkin.
- Anonyymi
Nyt putosin kärryiltä. Kuka se irstas paaluttaja siis on?
- Anonyymi
Joku täällä tahallaan hämmentää
- Anonyymi
Jassun uusin harrastus on virkkaus kokkailun ja kuntosalin ohella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974