Meikäläisellä sai nyt riittää tämä maksaminen. Eroan kirkosta vuoden loppuun mennessä. Aivan tolkutonta rahan haaskaamista.
https://www.avl.fi/2024/10/kiinteistostrategia-takaisin-valmisteluun-kirkollisveroon-tulossa-korotus/
Pöytyän seurakunta nostaa kirkollisveroa
13
521
Vastaukset
- Anonyymi
Erottu jo kauan sitten. En jäänyt kaipaamaan. Uskoa voi ilman mitään "välikäsiäkin".
- Anonyymi
Usko mitä uskot mutta en usko että uskot,
- Anonyymi
Voi olla myös vääräuskoinen!
- Anonyymi
Olen kuullut, että seurakunnan työntekijät ovat voineet huonosti vuosien ajan. Sama jatkuu edelleen. Missä syy ? Jos ei työntekijöitäkään arvosteta ja kuunnella . Olen myös eroamassa. En käytä kirkon palveluja eikä anna minulle mitään. verorahat menee ihan hukkaan. Kuulen joka vuosi jotain ikävää ...sana kiirii.!!
- Anonyymi
Erosin, kun naispappeus sallittiin. Nykypäivän kirkko on sateenkaari aatteen turmelema.
- Anonyymi
juurikin näin on asiat
- Anonyymi
Samaa olen kuullut. Missä vika? Kuulin,että siellä olisi yksi työntekijä joka aiheuttaa huonoa ilmapiiriä koko ajan eikä hänelle tehdä mitään. Muut joutuu lähtemään ja hän saa jatkaa tekojaan . Surullista. Ja vielä seurakunnassa....
- Anonyymi
Erottu aikaa sitten
- Anonyymi
Mitä kirkko antaa?
- Anonyymi
Ehtoollisella öylättiä ja marjamehua.
- Anonyymi
Hautapaikka on halvempi kun kuuluu kirkkoon ?
- Anonyymi
Ja ei kukaan niin hullu ole että menee enää naimisiinkaan enää
- Anonyymi
Naimisiin voi mennä Maistraatissa. Tai sieltä virkailija voi tulla myös kotiin. Hautajaispuheen voi pitää siviilihenkilö. Ei näissä pappia tarvita. Rippijuhlatkin voi korvata uskonnottomilla juhlilla, kuten Prometheus leirit ja omat perhejuhlat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310603Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324963- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174086Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253439- 633155
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095