Kaipaan sinua yhä edelleen.
Mies syntynyt -66
15
626
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin olet itse syntynyt?
- Anonyymi
Naiselta ei sovi ikää kysyä
- Anonyymi
Moni 66- v. on jo mullan alla, siinä vähän ajattelemisen aihetta?
- Anonyymi
Moni minkä ikäinen tahansa on jo mullan alla. Aika turhaa tuijotella tilastoja ja todennäköisyyksiä, asioita vaan tapahtuu ihmisille tilastoista huolimatta.
- Anonyymi
Syntymävuosi, jonka palstamies täkyksi pisti ei ymmärtääkseni ole sama asia, mutta ehkä en oo vaa hyvä matikassa
- Anonyymi
Yksi 66-v on vankilassa ja pitkään. sivusta
- Anonyymi
Mies ei ole 66-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole 66-vuotias.
Monet on 👀
- Anonyymi
Laura?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Saat kaivata hän on ja pysyy varattuna😅❤️😊👍
- Anonyymi
.inä rakastan yhtä -75 syntynyttä naista, hän ei sitä ehkä tiedä.
- Anonyymi
Siis lasta rakastat ?
- Anonyymi
❤️×5.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan -66 syntynyttä hän on rakkaani ollut jo kohta 40 v. Elämä on ollut ihanaa yhdessä nyt viime vuosina olemme painineet kriisissä välillä helpottaa kun minun mustasukkaisuuteni lievittää tai ei ole päällimmäisenä. Tiedän sairasta eikä minulla tietääkseni ole aihetta eikä pelkoa, mutta ikä tekee epävarmaksi elämässä. Rakkaani kyllä sanonut että meidän elämänlanka on ja pysyy ja minä olen hänen rakkaansa kuten olen ollut ja hän minun. Miten tästä olotilasta pääsee koska rakastamme toisiamme tämä asia ahdistaa aina välillä enemmän,.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1708436KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743874Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603652Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542775Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211731