Kaipaan sinua yhä edelleen.
Mies syntynyt -66
15
573
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin olet itse syntynyt?
- Anonyymi
Naiselta ei sovi ikää kysyä
- Anonyymi
Moni 66- v. on jo mullan alla, siinä vähän ajattelemisen aihetta?
- Anonyymi
Moni minkä ikäinen tahansa on jo mullan alla. Aika turhaa tuijotella tilastoja ja todennäköisyyksiä, asioita vaan tapahtuu ihmisille tilastoista huolimatta.
- Anonyymi
Syntymävuosi, jonka palstamies täkyksi pisti ei ymmärtääkseni ole sama asia, mutta ehkä en oo vaa hyvä matikassa
- Anonyymi
Yksi 66-v on vankilassa ja pitkään. sivusta
- Anonyymi
Mies ei ole 66-vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei ole 66-vuotias.
Monet on 👀
- Anonyymi
Laura?
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Saat kaivata hän on ja pysyy varattuna😅❤️😊👍
- Anonyymi
.inä rakastan yhtä -75 syntynyttä naista, hän ei sitä ehkä tiedä.
- Anonyymi
Siis lasta rakastat ?
- Anonyymi
❤️×5.
- Anonyymi
Minäkin kaipaan -66 syntynyttä hän on rakkaani ollut jo kohta 40 v. Elämä on ollut ihanaa yhdessä nyt viime vuosina olemme painineet kriisissä välillä helpottaa kun minun mustasukkaisuuteni lievittää tai ei ole päällimmäisenä. Tiedän sairasta eikä minulla tietääkseni ole aihetta eikä pelkoa, mutta ikä tekee epävarmaksi elämässä. Rakkaani kyllä sanonut että meidän elämänlanka on ja pysyy ja minä olen hänen rakkaansa kuten olen ollut ja hän minun. Miten tästä olotilasta pääsee koska rakastamme toisiamme tämä asia ahdistaa aina välillä enemmän,.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712350En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581021- 108990
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694