Hallitus aikoo

Anonyymi-ap

Leikata jälleen työttömyys päivärahaa.
Eikö pikemmin hallitukse pitäisi tarkastella omia sopeutumisrahojansa ja omaa palkkaansa?

3

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli Marinin hallitusaika liian rauhallista ja turvallista aikaa köyhälle ja työläisille . Se ei ole oikein ja nyt sitten lyödään kuin vierasta sikaa .

      • Anonyymi

        Persut on duunarin vihollinen nro 1.


    • Anonyymi

      🤡🤡🤡🤶🤡🤶🤡🤶🪣🤶🪣🧢🤶🥀🪨🧕🔴
      Nyt on kiva kilpailuttaa yrittäjää ja kyykyttää ahnetta kauppiasta

      Pyydän tarjouksia ja kyselen tuotteista ,
      Sitten vaan ilmoitan että ovat liian kalliista en osta jos et laske hintaa puoleeen

      Nappikauppiaat aivan raivoissaan kun aina vedetön heitä.

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👺🌵🌹🌹🌵😌🚕🚓🥰😅😆🛺🛺🛺🛺🥰😃🌴🔪🔪
      Yrittäjät nauttikaa nyt ihailemastanne kokoomus politiikasata jossa kansalta viedään kaikki rahat ja teille ei jää mitään

      Rikas monimiljonääri vaan rikastuu
      Vale kokkare📍📍📍📍📍📍📍📍📍📍
      Älkää täällä valittako kaikesta

      Nauttikaa kokoomuspolitiikasta
      Kun ootte heitä äänestäneet

      Ja kiittäkää mtv 3 n pissiksiä kun ovat teitä auttaneet äänestämään urpoja

      Kokoomuslainen termospullo duunari ei ole miljonääri

      Äänestä SDPHei miten luuleette että myynti kehittyy
      Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa rajusti.

      Monelta on viety lapsi korotukset , vuokratuet ja Ansiosidonmaiset KORVAUKSET JOISTA olaan maksettu verot ja maksut itse.

      Sitten alv nosto kuritaa ostovoimaa noin 40 -100 e kuukaudessa lisä.ä per kansalinen

      Moni joutunut työttömäksi esim raksalla ja pankeissa ja kaupoissa kun ei asiakkaita

      Miljoonia rahaa puuttuu kansan lompakosta joka enne on siirtynyt kampajien ja muiden. Palvelualan harjoittajien taskuun.

      Nythän tätä tahaa ei ole lompakossa. Vetot menee veroihin ja rikaiden yritysten sosiaali tukeen.

      Olisi kiva kuulla miten on laskutus mennyt
      itse veikaan. Kautta ikain huonointa joulumyyntiä.

      Toivottavasti olen taas väärässä

      Itellä vaan ei ole nyt oikeen enää ostohousut jalassa

      Moni muukin jättää huvilat väliin ja juo lidlessä kaljaa kotonaan🪨🪨🪨🤡🤡✂️✂️✂️🧕🧕🧕👲🥷👲🥷🧕🧕

      Mitä hyvää kokoomus on. kaskaan saanutta aikaiseksi suomen kansalle

      Kukaan ei yiedä ei edes kokomus

      Muhammed Ali Khan

      Äänestä sdpHei miten luuleette että myynti kehittyy
      Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa rajusti.


      Monelta on viety lapsi korotukset , vuokratuet ja Ansiosidonmaiset KORVAUKSET JOISTA olaan maksettu verot ja maksut itse.

      Sitten alv nosto kuritaa ostovoimaa noin 40 -100 e kuukaudessa lisä.ä per kansalinen

      Moni joutunut työttömäksi esim raksalla ja pankeissa ja kaupoissa kun ei asiakkaita

      Miljoonia rahaa puuttuu kansan lompakosta joka enne on siirtynyt kampajien ja muiden. Palvelualan harjoittajien taskuun.

      Nythän tätä tahaa ei ole lompakossa. Vetot menee veroihin ja rikaiden yritysten sosiaali tukeen.

      Olisi kiva kuulla miten on laskutus mennyt
      itse veikaan. Kautta ikain huonointa joulumyyntiä.

      Toivottavasti olen taas väärässä

      Itellä vaan ei ole nyt oikeen enää ostohousut jalassa

      Moni muukin jättää huvilat väliin ja juo lidlessä kaljaa kotonaan🧕🥷🧕🧕🌚🥷🧕🌰🏛️✂️👲🤶
      Työttömyys poistuu heti. Kun. Yritystuet poistetaan


      Mutta kumpaakaan ei haluta tehdä
      Miksi


      Yritystuki on sosiaalietuutta vai rikkaille

      Äänestä sdp➕🏬➕😱➕🤡➕🥷🧕🌺➕💼💼💼💼💼🪨🪨🪨🪨🪨🪨
      Yritys tarvitsee yhteiskunnan sosiaalitukea kyetäkseen toimimaan, kasvamaan ja kukoistamaan.

      Parempi väki tarvitsee enemmän rahaa ja alempia veroja, että jaksavat toimia entistä tuottavammin ja toivon mukaan myös sijoitella rahojaan systeemiä hyödyttävällä tavalla.

      Mitä tarvitsee työtön? Vähemmän sosiaalitukia ja vähemmän työttömyyskorvauksia. Entäs duunari? Vähemmän vaikutusmahdollisuuksia ja pienempää palkkaa.

      Taviksia motivoidaan siis eri keinoin kuin varakkaita tai yrityksiä. Laitaoikeistohallitus on jopa sitä mieltä, että nälkä ja asunnottomuus hyödyttävät ja kannustavat ihmistä, jolla menee huonosti. Tällaiset asiat kannattaa muistaa aina äänestyspäätöstä tehdessä.


      Äänestä SDPVaroitus kansalaisille! Kokoomuksen puhe hyvinvointivaltion säilyttämisestä aina halytyksen paikka!

      Anonyymi-ap
      2024-05-15 00:20:33
      Ilmoita
      Joko kansalaiset ovat huomanneet, että Kokoomuksen lupaukset toimivat ihan samalla periaatteella kuin Kremlin tai Goebbelsin propaganda? Kun jotakin puhutaan, niin se tarkoittaa juuri käänteistä puolta asiasta. Hyvinvointivaltion säilyttäminen tarkoittikin kansalaisten terveyspalvelujen romuttamista sekä lapsiköyhyyden kasvattamista ja vaaleissa höpisty "työn linja" tähän mennessä noin 60 000:ta uutta työtöntä. Nelivuotiskauden velkasumma tulee kasvamaan 56 miljardilla, mikä tulee rikkomaan 200 miljardin euron rajapyykin vaikka velkalaivaa piti muka alkaa kääntämään. Suomi vajoaa yhä syvemmälle suohon, sillä Kokoomus tekee Suomeen uutta lamaa. Orastavaa kasvua ei ole näköpiirissäkään ja mikäli VM epäonnistuu yhtä pahasti ennusteessaan kuin se epäonnistui viime syksynä, niin odotettavissa ei ole mitään muuta kuin lisäleikkauksia sekä kasvavaa työttömyyttä että lisävelkaa, joka uppoaa kokoomuslaisen etupiirin taskuihin, sinisen sosialismin hengessä.

      Ääni Kokoomukselle on ääni suomalaisen yhteiskunnan tuholle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe