kun vain kirjautuneet voivat osallistua, tästä on hyvä jatkaa näin. Aiemmin olin pakkorekisteröitymistä vastaan, en enää.
onpas tosiaankin mennyt palsta asialliseksi
9
306
Vastaukset
Aiemmin etusivun jutut tippui seuraavalle sivulle minuuteissa, nyt taitaa sama tapahtua vuorokaudessa. Eli kommentointitahti on hieman hidastunut.
Hyvä näin.Kommenttien määrä romahti murto-osaan entisestä ja tyylikin siistiytyi.
Kylläkyllä, mutta ihmeellistä on, että minun nimimerkkini näkyy aluksi oikein (Kairakettu), mutta vaihtuu sitten nimimerkiksi lapinleuku.
- Anonyymi
Ooot niin kiero mies!
- Anonyymi
Tyhjä palsta on asiallinen.
- Anonyymi
Vielähän tänne voi kirjoittaa anonyymisti.
- Anonyymi
Itse olen sen verran kärsinyt Suomen yhteiskunnan eri osien takia ja myös en pidä sitä mitenkään oikeamielisenä tai hyvänä.
Suomella ei edes ole montaa kaupunkia, ne on äkkiä tuhottu. Jos itse kuolen pommituksissa niin pääsen pois täältä, lapsia tai perhettä ei ole.
Sehän olisi suorastaan mainiota kun näkisi koko paikan tuhoutuvan.. sanomattakin on selvää wttä mihinkään sotapelleilyyn en ota osaa, ei mitään syytä. - Anonyymi
Automaattibanni parin tunnin ajaksi jokaiselle, joka yrittää lähettää tiettyjä sanoja sisältävän viestin, voisi toimia myös. Yleisimmät häiriköiden käyttämät sanat taitaa olla "persu," "venäjämielinen," "natotrolli," "tiltu" ja muut vastaavat.
- Anonyymi
Anonyymi suomi24 tulee halvemmaksi kuin suljettu osasto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 807792
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857781Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676110Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist575063- 94769
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204189Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53930- 383682
- 353668
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..353543