Oltais vain nyt hiljaa
Pitäisinn kättäs kädessäin
Saisin sun päätäs silittää
Miten olis ylösnousun laita kultasein?
Aika alkaa uusi päivä tää
Miehelle naiselta ❤
Voishan ihanammin päivän alkaa
32
2805
Vastaukset
- Anonyymi
Juu
Huomenta
Mukava
Sataa vettä- Anonyymi
😮💨😮💨😮💨😮💨😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😮💨😮💨😮💨😮💨😤
Ei aloittajalta riman alitukset!
- Anonyymi
huomenta kulta.
- Anonyymi
Huomenta tussy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta tussy
Tämäkään ei ole aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta tussy
Mmh.
- Anonyymi
Aloittajalta: pitäisinn on kirjoitusvirhe. Ylimääräinen n-kirjain ei ole meidän kummankaan etunimessä.
- Anonyymi
Anna minun nukkua vielä tunti, jooko. Saat silittää päätäni ja pitää kädestä kiinni niin nukahdan vielä ja näen meistä unta, sen jälkeen olen yksinomaan kaunottareni käytössä. Ai kello onkin noin paljon, no hyvää huomenta päivään, kultasein.
- Anonyymi
Kamala kappale. Lässyn lässyn.
- Anonyymi
Et sitten tajunnut ettei aloitus ollut sulle!
- Anonyymi
No mutta hyvä että sprinkster tiesi kertoa jotain moitittavaa miehen aloituksesta
- Anonyymi
Kaunis viesti!!! On erittäin rauhaisaa ja rentouttavaa viettää rakkaudellista aamua. Voimakkaasti intohimoiset hetket vaativat seurakseen lämpimät kahdenkeskiset hellyys hetket, joissa saa ja on tärkeää olla sydän mukana ja käsissä sileä tuntoherkkyys.
https://youtu.be/MRSIsWKYD34- Anonyymi
Olis pitänyt aloitukseen lisätä että asialliselle miehelle
- Anonyymi
Aloittajalta:
🥰 Olen ihastunut kypsempään mieheen!
Ilkka Vainio - vanhassa vara parempi
https://youtu.be/9TwUSY3CZHE - Anonyymi
Eihän tästä löydy kuin muutama tunniste. Omituinen sanajärjestys jossakin, pallukoiden määrä jollekin, joku tykkää hyvin varttuneista. Sitten tahaton ero. Läppärissä aloituksen hymiön hampaat näyttävät reikäisiltä kun tabletilla ne ovat ehjät 😬 Mutta tärkeintä, tämä on rakkaudella kirjoitettu, ettekö huomaa tunnelmaa ❤️
- Anonyymi
Aloitus on lainattu biisistä ihana aamu ja vähän muutetu. En tiennyt meneekö läpi kun palstalla on ongelmia. Siksi puuttuu myös tarkemmat tunnisteet. Tarkoitus oli vain luoda hyvää tunnelmaa. Ehkä Hänelle jos sattuu käymään täällä.
Johnny Liebkind - Ihana aamu
https://youtu.be/bKEd7czBNoc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on lainattu biisistä ihana aamu ja vähän muutetu. En tiennyt meneekö läpi kun palstalla on ongelmia. Siksi puuttuu myös tarkemmat tunnisteet. Tarkoitus oli vain luoda hyvää tunnelmaa. Ehkä Hänelle jos sattuu käymään täällä.
Johnny Liebkind - Ihana aamu
https://youtu.be/bKEd7czBNocKiitos. Biisissä ole ripaus maahenkistä, aitoa ja iloista ilmaisua elämän hyvistä hetkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Biisissä ole ripaus maahenkistä, aitoa ja iloista ilmaisua elämän hyvistä hetkistä.
Biisi on Fredin sanoittama. Johnny teki iloisen tuntuisia teinibiisejä.
Johnny Liebkind Amarillo
https://youtu.be/BRzuRrvlFXo
- Anonyymi
Aloittajalta:
Ensi katseestaan 👀 jo tarkoituksen antoi hän
mun maailmaan. Ei tule toista rakkautta ❤ milloinkaan, ei toiseen paikkaan, toiseen aikaan tulevaan.
Rakkaustarina Fredi
https://youtu.be/9mGF-oK8yVY- Anonyymi
7:37
Elokuva Love storyn tunnuksen suomennos? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7:37
Elokuva Love storyn tunnuksen suomennos?Niinhän se on. Suomennoksen on tehnyt biisin esittäjä Fredi eli Matti Siitonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on. Suomennoksen on tehnyt biisin esittäjä Fredi eli Matti Siitonen.
Kävin sata vuotta sitten katsomassa erään silloisen nuoren miehen kanssa tuon elokuvan.
Tunteisiin vetoava tarina. Kenkku sairaus.
7 Oscaria.
- Anonyymi
Aloittajalta: Hyvää yötä lukijoille!
Toivotaan, että palsta joskus tulee kuntoon! - Anonyymi
Olipa mies yhtä romantillinen viesti kun esimerkiksi esiin arkistoistasi kaivamasi viesti ”naiselta” vuodelta 2017, kun jotkut uinui puoliksi pusseissa vielä näin vertauskuvallisesti
- Anonyymi
Aloittaja on nainen. Taasko olet tullut siihen vinkumaan miehesi perään? Jos käyt noin kuumana niin ota ihmeessä yhteys häneen ihan oikeassa elämässä. Palstalla sun asia ei etene mihinkään suuntaan. Herätät vain inhoa, hilpeyttä tai sääliä yrittäessäsi kääntää aloittajanaisia miehiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen. Taasko olet tullut siihen vinkumaan miehesi perään? Jos käyt noin kuumana niin ota ihmeessä yhteys häneen ihan oikeassa elämässä. Palstalla sun asia ei etene mihinkään suuntaan. Herätät vain inhoa, hilpeyttä tai sääliä yrittäessäsi kääntää aloittajanaisia miehiksi.
Tiedät itsekin miesaloittaja että vaikka kuinka itse elät palstatodellisuudessa, juttusi ei käy järkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin miesaloittaja että vaikka kuinka itse elät palstatodellisuudessa, juttusi ei käy järkeen
Aloittajanainen on toki riittävä sapluuna päästään seonneille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. En edes ole kaivanut esille mitään v.2017 viestiä. Kommenttisi osoittaa vain sen miten täysin sekaisin olet todellisuudesta.
- Anonyymi
ai että.. just tommosta kaipaan niin<3 toivottavasti vielä joskus..
- Anonyymi
Tuollainen päivän päätöskin olisi ihan mukava!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787534Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232730- 782198
- 911586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987