Jokohan tämä toimii?

🥰❤👍 pimeän päivän testi!
13343
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Ne treffit meillä piti olla

Äänestä
  • Tänne ei voi kirjautua nyt. Aloittajalta tämä. En tiedä kenen kanssa olet sopinut treffeistä. Mun kanssa ei ainakaan kukaan ole mitään sopinut.

Kaupoillakaan en ole tuttuja nähnyt vaikka olen juossut siellä joka päivä.

Äänestä

Ikävä jo olikin🥺

Äänestä
  • Multa oli hänelle yksi rekkautumatta tehty kirjoitus.

Äänestä

Minä en pysty vieläkään itse kirjoittamaan aloituksia...

Äänestä
  • Joo. Nyt pitää vaan tyytyä kommentoimaan vanhoja. Jos löydät oman vanhan aloituksen nion selkeintä on kirjoittaa siihen jatkoa.

Äänestä

Mitä siellä sählätään? Sain jopa tehdä itselleni nimimerkin päivemmällä, nyt en voi kirjautua sille.

Äänestä
  • 🤣🤣🤣

Äänestä

• Harmis ja <simiti> toisin sanoen puikoissa 😗. Mulla olisi vaikka kuinka paljon vanhoja linkkejä joita voisin nostella tänne, niin omiani kuin myös muiden aloituksia. Nyt en vain oikein ehdi ja vaikea sanoa mitä tänne nostelisin.

Äänestä

Aloittajalta: Etsin vauvavärssyjä ja törmäsin taas tähän jota olen joskus jo ikävissäni lainannutkin

Hyvää yötä
"Kuiskaan aina hyvää yötä sinulle"
sanoi Nasu Puhille.
"Mutta mehän asumme metsän eri laidoilla"
Puh sanoi.
"Juuri siksi. Silloin tuntuu, että olisit lähellä."

Äänestä
  • 🥰🥰🥰

Äänestä

En saa tehtyä aloituksia.

Äänestä
Aloittaja

Täällä on vielä jotakin häikkää. Kun kirjoittaa kommentin niin se ei heti näy. Sivuja selaillessa tulee myös välillä virhettä, että seuraavaa sivua ei löydy.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰❤👍 pimeän päivän testi!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu