Joulupukki, pääsiäisnoita ja Pyhäjärven trolli

Anonyymi-ap

Kaksi ensin mainittua ovat todistettavasti fiktiohenkilöitä. Mutta entä tämä kolmas? Varsinkin Haapaveden sivustolla hänet mainitaan tuon tuostakin. Ehkäpä aivan turhaan. Meneekö hänen piikkiinsä monien ihan oikeiden kirjoittajien päivityksiä? Onko todella joku pyhäjärvinen niin aktiivinen, että on jatkuvasti "linjoilla"? Taitaa olla kyseessä sama ilmiö kuin takavuosina oli "Timppa". Hänenhän oletettiin hallitsevat monien kuntien aluetta ihan helposti.
Eivätköhän sekä "Timppa" että "Pyhäjärven trolli" ole saaneet ihan ansiotonta arvonnousua tällä palstalla.

62

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eipä näihin Humalojasen lastensatuihin kannata uskoa.

• Anonyymi

Satuhahmoksi sinä pyhäjärven trolli olet yllättävän sensuuriherkkä tapaus? Sadun prinssenkin jäädessä toiseksi joka ei saanut unta herneen takia patjan alla. Sinun ap tunkiessa se herne aina nenääsi,,,😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satuhahmoksi sinä pyhäjärven trolli olet yllättävän sensuuriherkkä tapaus? Sadun prinssenkin jäädessä toiseksi joka ei saanut unta herneen takia patjan alla. Sinun ap tunkiessa se herne aina nenääsi,,,😂😂😂

persoonalliseksi luokiteltavissa oleva ammattitrolli jonka psyyke kestää heikosti saada vastauksia viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE on tämän Ilkan ihan oma trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE on tämän Ilkan ihan oma trolli.

Yksi sinun tavaramerkeistä yölläkin persuja maalittava s24 luotsi. Viestien poistaminen joissa mainitaan esim.
        Pyhäjärvi, sana trolli tai antipersu tms. Viestiesi säilyessä sensuurilta joissa ihmisiä nimen kanssa mustamaalaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi sinun tavaramerkeistä yölläkin persuja maalittava s24 luotsi. Viestien poistaminen joissa mainitaan esim.
        Pyhäjärvi, sana trolli tai antipersu tms. Viestiesi säilyessä sensuurilta joissa ihmisiä nimen kanssa mustamaalaat.

24/7-365vrk vuodessa grammarinneula jumissa petospersut.. petosjytky.. jne. jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persoonalliseksi luokiteltavissa oleva ammattitrolli jonka psyyke kestää heikosti saada vastauksia viestien kalasteluviesteihin joilla niitä vastauksia kalastelee

Itsekeskeinen kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elämäänsä v ttuuntuneita persupakkomielteisiä on jo niin paljon että se pitäisi luokitella virallisesti sairaudeksi tautiluokituksineen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elämäänsä v ttuuntuneita persupakkomielteisiä on jo niin paljon että se pitäisi luokitella virallisesti sairaudeksi tautiluokituksineen ?

Niinpä, suurin osa heistä äänestää persuja, tai jopa liittyy persuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, suurin osa heistä äänestää persuja, tai jopa liittyy persuihin.

"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persuista pihalle potkitun, sinimustia fanittavan ap:n kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

Poistettuaan sitä ennen ylläpidon suojista viestit joissa hänelle s24 ammattitrollille fiksummat lyö jauhot suuhun,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä se tämä viestis vielä täällä on vaikka joka sana löytyy siitä? Ei ole poistettu vaikka härnäsit , Ilkka humalojanen.

• Anonyymi

Johtuisikohan se siitä, että sinut pyhäjärven trolli mainitaan niin usein haapavesi palstalla siitä, että sinä häiriköit ylläpidon suojista haapavesi palstaa vuoden jokaisena päivänä määrissä ettei se ole tervettä? Sinun kirjoittaessa avauksia joissa provoat mainitsemaan itsesi jotta sinut mainittaisiin tuohtuen suuresti siitä onnistuessasi. Sinun jo malttamattomana vastatessa itse itsellesi minkä aina teet kun ei saalis ui trollin pyydyksiin mitä tämäkin avauksesi edustaa. Vitsin kliimaksina se, että sinä suot itsellesi vapauksia joita et muille salli, yksi niistä avausten ja viestien kirjoittaminen joissa mainitaan pyhäjärven trolli joka olet sinä itse. Sinun kirjoittaessa muille palstoille avauksia joissa mm. auot päätä omille nikeillesi yms. lataamokamaa. Poistaen tietenkin niiden viestiketjuista muiden viestit joissa vain mainitaan jokin anonyymeistä nikeistäsi joille itse avauksissasi ja niiden viestiketjuissa turpaasi revit 😂😂

• Anonyymi

"En ole pyhäjärven trolli mutta..." tyyppi saa kaikilla suomi24 palstoilla yhdet ja samat itkupotkuraivarit sensuureineen kun se pyhäjärven trolli mainitaan koska on itse se pyhäjärven trolli🤣

• Anonyymi

Haapaveden trolli kiertää ympäriinsä itkemässä miehen puutteessa.

• Anonyymi

Noin se aina menee. Ensin kirjoittaa itse avauksen missä mainitsee pyhäjärven trollin minkä jälkeen poistaa sen viestiketjusta viestit joissa muut mainitsee saman ANONYYMIN pyhäjärven trollin ;))))))

• Anonyymi

Viestien kadotessa Haapavesi palstalta joissa mainitaan antipersu ja Pyhäjärven trolli, poista vielä viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja rotuopin julistaja kremlin trolleja? Niin eiköhän siinä alkaisi olemaan jo riittävästi perusteita kutsua valkotakkiset viemään sinut hoitoon??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se aina menee. Ensin kirjoittaa itse avauksen missä mainitsee pyhäjärven trollin minkä jälkeen poistaa sen viestiketjusta viestit joissa muut mainitsee saman ANONYYMIN pyhäjärven trollin ;))))))

"Loogisesti" poistaa joka toisen viestin missä mainitaan pyhäjärven trolli ja säästää sensuurilta joka toisen viestin missä se sama pyhäjärven trolli mainitaan?!?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestien kadotessa Haapavesi palstalta joissa mainitaan antipersu ja Pyhäjärven trolli, poista vielä viestit joissa arvostellaan persuista pihalle potkittuja rotuopin julistaja kremlin trolleja? Niin eiköhän siinä alkaisi olemaan jo riittävästi perusteita kutsua valkotakkiset viemään sinut hoitoon??

Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä huutaa pää punaisena ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan herran keskustelujen avauksiin? Hällä väliä siitä, että on itse ylläpidon edustaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä huutaa pää punaisena ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan herran keskustelujen avauksiin? Hällä väliä siitä, että on itse ylläpidon edustaja.

Laulettaisiinkos yhdessä se perinteinen lastenlaulu Putte Possun nimipäivät ?!!

• Anonyymi

Onko hetero persu myös satuolento??

• Anonyymi

Ei mutta sinimusta kansanedustaja on.

• Anonyymi

Ei, mutta onnellinen vasemmistilainen on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta onnellinen vasemmistilainen on.

Äläs nyt.
        Olen vahvasti vasemmistolainen ja mikäs eläessä.
        Ja ennen kuin alat moralisoimaan, niin luulen että veroja olen maksanut elämäni aikana enemmän kuin sinä tienannut.
        ,
        Mikäs tässä, elämähän oli kohtuullisen hyvin aina siihen asti, kunnes petturipersut kokoomuksen kanssa alkoivat ajamaan suomea ja varsinkin maakuntia kurjuuteen.

Vaikka omassa elämässä ei valittamista, niin kyllä harmittaa katsoa isoa väkimäärää joka kärsii petturipersujen ajamasta politiikasta. Työttömyyden huippua ei olla vielä nähty, se tapahtuu ensi talven ja kevään aikana.

Mutta eihän väliä, veroja on alennettu ja reippaasi ja varsinkin tämän hallituksen toimesta. Useita tonneja lisää nettotuloihin. Onhan pieni ja keskituloisten verotustakin kevennetty (vitsi). Arvonlisäveron nostohan söikin sitten kaiken, eikä edes riittänyt.
        Työttömillä on hankalaa kun korvaukset tipahtaa. Nyt persut huutaa, että sohvalla makoilemisesta ei pidä maksaa. No, kertokaahan hyvät persut, missä niitä työpaikkoja on.

SIIS Perust ajavat tätä maata sekasortoon. Sanotaan suoraan että Petturipersut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt.
        Ja ennen kuin alat moralisoimaan, niin luulen että veroja olen maksanut elämäni aikana enemmän kuin sinä tienannut.
        ,
        Mikäs tässä, elämähän oli kohtuullisen hyvin aina siihen asti, kunnes petturipersut kokoomuksen kanssa alkoivat ajamaan suomea ja varsinkin maakuntia kurjuuteen.

Vaikka omassa elämässä ei valittamista, niin kyllä harmittaa katsoa isoa väkimäärää joka kärsii petturipersujen ajamasta politiikasta. Työttömyyden huippua ei olla vielä nähty, se tapahtuu ensi talven ja kevään aikana.

Mutta eihän väliä, veroja on alennettu ja reippaasi ja varsinkin tämän hallituksen toimesta. Useita tonneja lisää nettotuloihin. Onhan pieni ja keskituloisten verotustakin kevennetty (vitsi). Arvonlisäveron nostohan söikin sitten kaiken, eikä edes riittänyt.
        Työttömillä on hankalaa kun korvaukset tipahtaa. Nyt persut huutaa, että sohvalla makoilemisesta ei pidä maksaa. No, kertokaahan hyvät persut, missä niitä työpaikkoja on.

Hyvin kirjoitettu. Kylmä talvi monessa mielessä tulossa monelle. Hyvä ja silmiä avaava, lähes 8 tuntinen keskustelu oli eilen IsollaKirkolla. Tänään jatkuu, joten kannattaa kaikkien syyslomalaistenkin olla kuulolla. Yle Areenasta löytyy kaikki tähän astisetkin Eduskuntatallenteet. Hyvä puoli tässä on se, että voi katsoa milloin haluaa ja tauottaa välillä. Vaatii tietenkin tietokoneen tai älytelkkarin. Minä sitten tykkään tästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt.
        ,

Vai vassari sinä tällä kertaa olet persuista pihalle potkittu sinimusta ap? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt.
        ,

Montako kymmentä avauksesi kopioa sinä persuja kaikilla s24 palstoilla ylläpidon suojista 24/7-365 vainoava persuista pihslle potkittu sinimustia fanittava Soi nisti haluat tähän linkitettävän? Joissa sinä itse vaadit työttömien potkimista prseelle heidän etuuksien leikkauksineen jotta alkaa prse nousemaan ylös sohvanpohjalta ja työnteko maittamaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin se kirjottaa olipa kuka hyvänsä. Eilen sinä Ilkka syytit minua samaiseksi Trolliksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin se kirjottaa olipa kuka hyvänsä. Eilen sinä Ilkka syytit minua samaiseksi Trolliksi.

Kohiseeko koski ap joka aina kuvittelet harhoissasi keskustelevasi ihmisten kanssa joita anonyyminä luotsinpestin suojista nimien kanssa mustamaalaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohiseeko koski ap joka aina kuvittelet harhoissasi keskustelevasi ihmisten kanssa joita anonyyminä luotsinpestin suojista nimien kanssa mustamaalaat?

Onko syysloma startannut hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tummaihoista se Ilkka aina huutelee? Kiinnostas kovasti tietää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katoitko haapavesilehen sivuilta livelähetystä tänään Ilkka? Olisko kannattanut, no kyllä!?

• Anonyymi

Olen aika tyytyväinen elämääni. Ei tarvitse räkiä ihmisten päälle kuten sika tekee.

• Anonyymi

sitähän sinä ap teet itse koko ajan...

• Anonyymi

"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.

• Anonyymi

Voi Ilkka..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.

eilinen mökötysvaihe vaihtui taas maniavaiheeseen. Siihen malliin taas trollitehtaan liukuhihna savuaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eilinen mökötysvaihe vaihtui taas maniavaiheeseen. Siihen malliin taas trollitehtaan liukuhihna savuaa..

Mikset ollut ma kokouksessa?

• Anonyymi

Äläkä alotakkaan syleskelyä, kun on niin paljon tauteja liikkeellä. Ite en viiti enää Sokkarilla käyä, syystä jonka tiiät ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on kaikenlaisia pyssylookeja olemassa iliman koulutusta. Luovu jo!

• Anonyymi

Ei ole suomalaista enää rahamaailmassa tekijöitä. Se harmittaa. Tähän on tultu.

• Anonyymi

Ei ole pääomaa kasvattamaan

• Anonyymi

Ostokyky on heikko.

• Anonyymi

Ero on jyrkkä

• Anonyymi

Kasvutekijöissä ero.

• Anonyymi

Tässä taas nähdään kuinka surkuhupaisa trollikammo on Haapavedellä. Olen aloittaja, enkä todellakaan ole Pyhäjärveltä.

• Anonyymi

Miksi sinä pyhäjärven trolli sitten poistat KAIKILTA s24 palstoilta joita terrorisoit trollaamisellasi ylläpidon suojista viestit joissa sinut pyhäjärven trolli mainitaan. Sinun viestisi säilyessä sensuuriltasi joissa sinä pyhäjärven trolli kiellät olevasi pyhäjärven trolli? Millä sinä pyhäjärven trolli todistat kuinka olet se pyhäjärven trolli 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä pyhäjärven trolli sitten poistat KAIKILTA s24 palstoilta joita terrorisoit trollaamisellasi ylläpidon suojista viestit joissa sinut pyhäjärven trolli mainitaan. Sinun viestisi säilyessä sensuuriltasi joissa sinä pyhäjärven trolli kiellät olevasi pyhäjärven trolli? Millä sinä pyhäjärven trolli todistat kuinka olet se pyhäjärven trolli 😂😂

Koitahan Humalojanen rauhottua.

• Anonyymi

No alat taas räkimään? Muuta kun et osaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No alat taas räkimään? Muuta kun et osaa?

niin se ilmais sumpin ryystäjä tiesi kertoa että Tiernapoikien tilalle kaavailtu Putte Possun nimipäivät kuorolauluesitys peruuntunee osallistujien puutteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin se ilmais sumpin ryystäjä tiesi kertoa että Tiernapoikien tilalle kaavailtu Putte Possun nimipäivät kuorolauluesitys peruuntunee osallistujien puutteessa

Laulakkaa ny ihimeessä
        Haapavesi- laulu.
        Tämä on Haapavesi suomi24 - kanava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laulakkaa ny ihimeessä
        Haapavesi- laulu.
        Tämä on Haapavesi suomi24 - kanava.

Ei taija Humalojalta ennää löytyä Wiina-Matin tyyliin pukeutuneena naisten hamosiin?

• Anonyymi

Kaukaapa sinä Ilkka kuorolaista etit.. eikö lähipiiristä löydy. Vaikka tarmokas..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaukaapa sinä Ilkka kuorolaista etit.. eikö lähipiiristä löydy. Vaikka tarmokas..

Kas kun ei Koski?

Tietokone kiinni ja nukkumaan iltalääkkeiden ottamisen jälkeen. Että jaksat taas aamulla reippaana poikana häiritä Haapavesi palstaa persuvainollasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei Koski?

Tietokone kiinni ja nukkumaan iltalääkkeiden ottamisen jälkeen. Että jaksat taas aamulla reippaana poikana häiritä Haapavesi palstaa persuvainollasi.

Eikö ole mukava, kun meillä on syysloma.. molemmilla Ilkka.. Voi kirjotella yölläkin, kun ei ole aikataulua, niinko kouluaikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole mukava, kun meillä on syysloma.. molemmilla Ilkka.. Voi kirjotella yölläkin, kun ei ole aikataulua, niinko kouluaikana.

Et sinä vietä koskaan lomaa ap sinun itkiessä persujen perään pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus. Ilman mitään muuta elämää kuin em. elämääsi hallitseva persupakkomielle. Sinun viettäessä joulupyhätkin suoli24 palstoilla ilman että kävit koko kesänä kertaakaan edes ulkona. Sitä ne pakkomielteet teettää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vietä koskaan lomaa ap sinun itkiessä persujen perään pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus. Ilman mitään muuta elämää kuin em. elämääsi hallitseva persupakkomielle. Sinun viettäessä joulupyhätkin suoli24 palstoilla ilman että kävit koko kesänä kertaakaan edes ulkona. Sitä ne pakkomielteet teettää..

Älä nyt Ilkka viiti. Kyllä mullakin lomaa on.. harmittaako?

• Anonyymi

Narsistisen luonteen omaavan on hankala olla, kun kokee ettei hallitse palstaa tai yksittäistä viestittelijää. Narsisti luonteinen on se, joka on kaikkien yläpuolella ja aina oikeassa.

• Anonyymi

Ei niin vaikken luotsista puhukaan.. vaan sinusta I!

• Anonyymi

Onko tämä massapostaus kopioitu viranomaista varten Ilkka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä massapostaus kopioitu viranomaista varten Ilkka?

Yhellä henkilöllä vain on, seki oletetu, nimi Haapaveellä.

Näin ne hoopot seurustelee.

Eikö oo outo paikkakunta?

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe