Mitenkähän ihmiset pärjäsivät ennen kun ei ollut Daciaa !!!???
Dacia on hyvä
16
250
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia ei ole hyvä. Ennen ihmiset olivat ystävällisiä ja empaattisia. Nyt Dacia on saanut aikaan pahoinvoivan kansan. Tyytymättömyyttä on erityisesti Rombatin akkuun ja Ping Pong renkaisiin.
- Anonyymi
Ajoivat Mossella ja keulalla oli korkeista huohottava Pakkasakku
- Anonyymi
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.........Ja kohta tuli Toyotalta Korona johon siihen aikaan ei ollut minkäänlaista vastalääkettä !!!
- Anonyymi
Oli minullakin 50 vuotta sitten Dacia 1300. Kelvollinen kulkine.
- Anonyymi
Oli minullakin 50 vuotta sitten ......Samaa mieltä olen kanssasi,olen minäkin ajellut vanhoilla Relluilla ja myös Renu kaksitoistasella ja yksi niitä mukavia autoja !!
- Anonyymi
Dacian tulon myötä myös ruvettiin puhumaan että Suomessa asuu onnellisin kansa. Ei siitä kyllä silloin ollut vielä mitään puhetta kun Härmän häijyt iltaisin hitsailivat ylitöinä puhkiruostuneita Mersuja
- Anonyymi
No pitää nyt kuitenkin ajatella että onhan Dacian perustajalla ( Renaultilla) kokemusta autojen teosta jo silloin kun Mersumiehillä oli vielä kettinkiveto takarattaisiin ,istuivat puisella penkillä ja veivillä käynnistivät koslansa
- Anonyymi
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen............Onneksi tuli Dacia ja Renault tukee Mersun tehdastakin omilla moottoreillaan ja opettaa Mersuntehdasta tekemään kestävämpää peltiä niin eihän siitä voi tulla muuta kuin hyvä lopputulos
- Anonyymi
Dacia ei kyllä ole Renaultin perustama, kuten ei Skoda tai Lamborghinikaan ole Volkkarin perustamia.
- Anonyymi
No nyt tämä tiedetään Dacia on HYVÄ !!
- Anonyymi
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen......Siinä ei auta turbot eikä kompressoritkaan, tylsä mikä tylsä !
- Anonyymi
Muuta vaivaako ei ole?
- Anonyymi
Hyvin ihmiset pärjäsivät ennen Daciaa.
Dacian tehtävää hoisivat silloin Opel Corsat, Fiat Puntot ja Renault Cliot.
Ja Renault Cliostahan tuo Dacian eniten myyty malli onkin uudelleen jumpattu eri näköiseksi, mutta samaksi teknisesti.
Kai maailmassa olisi nyt enemmän Clioja jos Sandero olisi jätetty duunaamatta. Mutta kai siellä Rellun pääkonttorilla tultiin siihen lopputulemaan Exceliä tuijottaessa, että Sandero + Clio = enemmän kuin kumpikaan yksin. - Anonyymi
Margariini haisee myös pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984