Mitenkähän ihmiset pärjäsivät ennen kun ei ollut Daciaa !!!???
Dacia on hyvä
16
294
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia ei ole hyvä. Ennen ihmiset olivat ystävällisiä ja empaattisia. Nyt Dacia on saanut aikaan pahoinvoivan kansan. Tyytymättömyyttä on erityisesti Rombatin akkuun ja Ping Pong renkaisiin.
- Anonyymi
Ajoivat Mossella ja keulalla oli korkeista huohottava Pakkasakku
- Anonyymi
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.
Sitten tuli Datsun ja ristikudosrenkaat.........Ja kohta tuli Toyotalta Korona johon siihen aikaan ei ollut minkäänlaista vastalääkettä !!!
- Anonyymi
Oli minullakin 50 vuotta sitten Dacia 1300. Kelvollinen kulkine.
- Anonyymi
Oli minullakin 50 vuotta sitten ......Samaa mieltä olen kanssasi,olen minäkin ajellut vanhoilla Relluilla ja myös Renu kaksitoistasella ja yksi niitä mukavia autoja !!
- Anonyymi
Dacian tulon myötä myös ruvettiin puhumaan että Suomessa asuu onnellisin kansa. Ei siitä kyllä silloin ollut vielä mitään puhetta kun Härmän häijyt iltaisin hitsailivat ylitöinä puhkiruostuneita Mersuja
- Anonyymi
No pitää nyt kuitenkin ajatella että onhan Dacian perustajalla ( Renaultilla) kokemusta autojen teosta jo silloin kun Mersumiehillä oli vielä kettinkiveto takarattaisiin ,istuivat puisella penkillä ja veivillä käynnistivät koslansa
- Anonyymi
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen............Onneksi tuli Dacia ja Renault tukee Mersun tehdastakin omilla moottoreillaan ja opettaa Mersuntehdasta tekemään kestävämpää peltiä niin eihän siitä voi tulla muuta kuin hyvä lopputulos
- Anonyymi
Dacia ei kyllä ole Renaultin perustama, kuten ei Skoda tai Lamborghinikaan ole Volkkarin perustamia.
- Anonyymi
No nyt tämä tiedetään Dacia on HYVÄ !!
- Anonyymi
mersut on äärettömän tylsiä me kuolemme tylsyyteen......Siinä ei auta turbot eikä kompressoritkaan, tylsä mikä tylsä !
- Anonyymi
Muuta vaivaako ei ole?
- Anonyymi
Hyvin ihmiset pärjäsivät ennen Daciaa.
Dacian tehtävää hoisivat silloin Opel Corsat, Fiat Puntot ja Renault Cliot.
Ja Renault Cliostahan tuo Dacian eniten myyty malli onkin uudelleen jumpattu eri näköiseksi, mutta samaksi teknisesti.
Kai maailmassa olisi nyt enemmän Clioja jos Sandero olisi jätetty duunaamatta. Mutta kai siellä Rellun pääkonttorilla tultiin siihen lopputulemaan Exceliä tuijottaessa, että Sandero + Clio = enemmän kuin kumpikaan yksin. - Anonyymi
Margariini haisee myös pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627