ensi keväänä saamme uusia tuulia Kiuruveden politiikkaan. SDP tulee saamaan paljon paikkoja. Saadaan työväenpuolue. Nykyinen vasemmistoliitto ei kykene tarjoamaan vaihtoehtoa nykyiselle rappiomenolle. SDP sen pystyy tekemään!
Vastaukset 15
- Anonyymi
Jos Rane menee läpi, on kannatus noussut 100%, mutta mitä hyötyä siitä on meille?
- Anonyymi
Me ollaan Teboililla varmoja Liike Nyt tekee valtavan kannatusloikan.
- Anonyymi
mielisairaalassa on sdp,,eelle paikkoja
- Anonyymi
Me Teboilin putinistit uskomme Huuzkoseen ja kaikkiin venäjän tukijoihin. Täältä se vaalivoitto kumpuaa.
- Anonyymi
Kiuruvesi on Keskustalainen pitäjä ja pysyy sellaisena.
- Anonyymi
Tarkoitat kepuloinen pitäjä!
- Anonyymi
Just, just!
Meikäläinenkin on harkinnut,
että ottia tuota jos rupeaisi kepulaiseksi.
Liittyisi puolueen jäseneksi.
- Anonyymi
kyllä paikallislehti saisi tutkia perusteellisesti miksi vasemmistoliitto on rikki? ei taida loikat jäädä yhteen?
- Anonyymi
Taitaa Rane olla erotettu, ei loikannut. Aikoo olla perustamatta omaa valtuustoryhmää ja hillua entiseen malliin vasemmistoliiton valtuutettuna. Tällaista onpi hänen politiikka, ei selkärankaa edes toimia eettisellä tavalla.
- Anonyymi
Kyllä totuus tulee julki. Hyvä niin. Silloin paljastuu miksi Rauno erotettiin. Sen jälkeen Raunon kannatus nousee ja vasemmisto jää nuolemaan näppejään.
- Anonyymi
Millaista rappiomenoa
aloittaja
vaihtoehdoksi
"nykyiselle rappiomenolle"
tarjoaa?
Parempaa rappiomenoa
vai pahempaa rappiomenoa?- Anonyymi
"Rappiolla on hyvä olla..."?
- Anonyymi
Onnea Rauno Pikkarainen tulevasta vaalivoitosta!
- Anonyymi
sdp nousee suurimmaksi vasemmistopuolueeksi Kiuruvedellä. 3 tai 4 paikkaa.
- Anonyymi
odotan innolla änkyröiviä demareita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520