YLE maksukortin taakse niin loppuu se pakkoveron maksu.. maksamme jokainen 15 euroa kuukaudessa.
YLE kuriin kansalaisaloite 400 nimeä puuttuu
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Percelit ei ole tässä asiassa määräävä tekijä.
- Anonyymi
Ylestä voin maksaa, kolmosen ja nelosen kuraohjelmista en. Kopioita Usan tosi-tv ohjelmista. Kolmosen kanavilla juontijalla miljoonatilit eikä persut itke yhtään.
- Anonyymi
Et siis ymmärrä, että kolmonen ja nelonen eivät ole verorahoilla rahoitettavia kanavia.
- Anonyymi
No pistä tänne linkki, en mie jaksa lähtee ehtimää mitn aloitteita erikseen... Kyllähän suurin osa ylen tarjonnasta on täyttä paskaa...
- Anonyymi
Taitaa olla jo, Iisalmen antenniverkosta ei näy enää TV uutisia alueeltasi. Voisiko joku selvittää miksi näin, vai olemmeko liian syrjässä kun Iimäen linkki ei enää välitä meille Oman alueen uutisia.
- Anonyymi
Kuuntelen aamuisin YLEn paikallisradiota.
Kalle on hyvä.
Onko se nyt Tolonen? - Anonyymi
Oletko saaneet vaikutusta Puuttinin hallinnon toimista.
Nyt haluatte että markkinatalous päättää mitä meille näytetään tai kerrotaan.- Anonyymi
Persuilla pitäisi olla oma propagandakanava niin olisivat tyytyväisiä.
Jussi, Riikan ja Mäkelän pötypuheita 24h/vrk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243