🤔🐦⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu lounas.
Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.
14
175
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sushia lounaaxi?
En syö sushia! Olen enemmän ranskalaisen keittiön ystävä jos ulkomaalaista ruokaa pitää syödä.
- Anonyymi
Presidentti söi lounaan. Ei sitä ole enää.
Stubbilla oli varmaan hienommat pöperöt lounaalla, kuin mulla. Mä söin sittarin kaalilaatikkoa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Stubbilla oli varmaan hienommat pöperöt lounaalla, kuin mulla. Mä söin sittarin kaalilaatikkoa.
Cittarin kaalilaatikko😱 mielummin tekisin itse tai olisin ilman. Tällasta rehellistä kommenttia tähän väliin kokki kolmoselta ja leipuri Hiivalta, älkää suuttuko.
Anonyymi kirjoitti:
Cittarin kaalilaatikko😱 mielummin tekisin itse tai olisin ilman. Tällasta rehellistä kommenttia tähän väliin kokki kolmoselta ja leipuri Hiivalta, älkää suuttuko.
Milläs teet, jos ei ole uunia? Tykkään laatikkoruoista ja se oli ihan hyvää kauppapäivän ruokaa.
Huominen siivouspartio on sovittu. Sehän on vasta kolmas siivottava koti. Samalla vauhdilla menis vielä yksi lisää🪠🧹🪣 Kaikki lattioilla lojuvat vaatteet lentää pyykkikoneeseen 😅
Rauni Pekkala - KAUNIS PESIJÄTÄR
https://youtu.be/j3rznMSdNtQ- Anonyymi
Kuntosali hyvä
Hyvä sinä mies - Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lopeta jo tuo typerä jankkaaminen!
Onko hermot kireellä? Sivusta
- Anonyymi
Hmm...etkö itse siivoa ollenkaan?
Anonyymi kirjoitti:
Onko hermot kireellä? Sivusta
En ymmärrä, miksei ylläpito voi poistaa noita miesluulemisia vaikka tekee ilmoituksen. Tuohan on sevää kiusaamista kun nimittelee naista mieheksi. Jotenkin ymmärrän vieä, että jos anonyymistä kirjoituksesta erehtyy, mutta kun nämä mun kirjoitukset eroittuvat nimimerkkini takia. Profiilissanikin lukee, että olen nainen. Lisäsin sen ihan tuon mieheksiluulijan takia kun ajattelin että hän ei ehkä muista sitä.
Mitä nätimmän kirjoituksen yrittää tehdä, niin sitä varmemmin tuo miesluulija hyökkää siihen luulemaan miehekseen. Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä joista kirjoitustaitoiset voivat kirjoittaa palstalle. On todella outoa luulla, että täällä tekee aloituksia vain hänen miehensä.Anonyymi kirjoitti:
Hmm...etkö itse siivoa ollenkaan?
Miten niin? Kolme kotia on mökki, oma koti ja pojan koti. EIkö siinä ole ihan tarpeeksi siivousta yhteen viikkoon?
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten niin? Kolme kotia on mökki, oma koti ja pojan koti. EIkö siinä ole ihan tarpeeksi siivousta yhteen viikkoon?
Lisään vielä, että olen itse se siivouspartio kun menen ämpärin ja pesuaineiden + muiden siivoustarvikkeiden kanssa siivoamaan. Mulla on mukana omat eväät diabeteksen takia ja vaihtovaatteetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471296Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391023Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73860Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716