Ilman sua on vain musta-aukko sydämes

Toit värin ja valon mun elämään, ei ehditty tuntea pitkää aikaa ennen kuin muut alko eristämään meitä toisistaan, ehkä mahdollisten luulojen ja oletusten perusteella tai sit aidosti huolestaan. En tiedä ,mistä tää kaaos alkoi, tiedän vaan, että en oo optimaalisesti toiminut aina.

Viimeisimmistä ig viesteistä sain käsityksen, että et säkään ymmärtänyt yhtään mitään tilanteesta, kuuntelit sokeasti muiden ihmisten mustamaalausta, oon useita satoja kertoja sanonutkin, että aito minä ja minä jonka ihmiset tietyissä piireissä tuntee on kaks ihan eri henkilöä. Kun ei jaksa ihmisten paskaa nillitystä ja stereotypioita susta, aitona, niin luo jotain mitä ei pitäisi olla, tavallaan antaa heille sen hahmon jota he haluaakin, jotta he voi käyttää sitä hahmoa mua vastaan. Ihmiset on niin kieroutuneita, eletään maailmassa, jossa tunteellisuus ja herkkyys nähän pahana, ja siitä aletaan huuteleen ja kiusaan, mut silti jos olisin ollut aito, niin olisin saanut paljon enemmän arvostusta ja ystävällisyyttä, kuin esittää jotain mitä en ole alunperin ollutkaa. Sairas maailma, sairaat ihmiset jotka kannustaa oleen perseestä, jotta voi tuoda sut lopulta alas ja yrittää repiä sut hajalle, totta kai jonkinlainen dissosiaatio siinä syntyy..

En tiedä koko tilannetta ja kaikkea, mutta kyllä siinä huoli syntyy. "Kaikki on okei" "mun poikaystävä on parasta mulle" ,mutta kertaakaan en ole kuullut sanakaan koko poikaystävästästäs tai muutenkaa oikein mitään miten sul menee, muutat sen kaa kai yhteenkin.. kyllä oon ihmisille puhunut jotka sut tuntee, ihan aidosta huolesta, ja epävarmuudesta, mutta kukaan heistäkään ei tunnu tietävän mitään. Aika sairasta, jos kaverit ei huolehdi jos sua satutetaan tai uhkaillaan.. en tosiaankaan tiedä mikä on tilanne ,mutta en halua, että joudut olemaan sellaisessa paikassa, jossa sun ei oo hyvä olla, jossa sul ei oo turvaa ja onnea..

Toisaalt oot ADHD ja en tiedä miten sun mielitoimii, ymmärrän viehätyksen epäterveellisiin parisuhde mekaniikkoihin, koska olen itsekkin kokenut aika traumaattisen lapsuuden ja turvallisuus ja se et joku välittää musta, on toisinaan mulle turn off, ehkä sen takia, et uskalla näyttää mulle kiltteyttä, pelkäät et menetät mut jos oot mulle aito, pelkäät etten pidä susta enää jos voidaan olla yhdes, et viehätyn enemmän tästä ajojahdista..

Mut oikeasti oot se oikea mulle, mä haluun kokea koko elämäni sun kaa, tehdä sut onnelliseks, olla sulle hyvä, se oikea, saada sut onnellisimmaks naiseks täs maailmas.. ihan sama kuin erilaisia ollaan muista aivokemialtamme.. mä oon ainakin hieman basic bish, eli oon aika tavallinen ihminen, tykkään perus jutuista, mul ei oo ihan hirveesti niche mielenkiinnon kohteita, muutku joitain, ja oon kokenut itteni aina aika tavalliseks, vaik sit aivokemialtani oon jotain ihan muuta ja persoonallisuudeltani oon tosi kompleksi.. ja musta tuntuu et oot aika samanlainen <3 Niinkuin välillä katsoisin peiliin, miten aina päädytään samoihin paikkoihin, miten me ajatellaan niin samoilla tavoil , tykätään samoist biiseistä, rakastutaan ja tunnetaan samal tavoil.. Veera kyl sussa on jotain... mitä on mussa, vaikka kuinka väität vastaan.
"Ei tunneta"
"Ei olla yhtään samanlaisia"
referoit mun feikkipersoonaa, sitä mitä inhosin itekki eniten.
Käytät manipulaatiotaktiikoita, joilla yrität saada mua oleen pitämät susta
Tuntuu että vihaat mua, yrität keksiä syitä miks ei oltais niin yhteensopivia.
Mutta jossain sydämessäs tiiät totuuden.. totuuden musta, totuuden kaikesta tästä hullusta ja sekaisesta.. koska oot älykäs nainen, joka kykenee ymmärtään asioita, et kaikki ei oo mustaa tai valkoista, en oo mikään enkeli, enkä oo demonikaan, ja tiedän ettet säkään oo, vaikka yli-ihailen sun hyviä ominaisuuksia, tiedän että sullakin on kyky pahuuteen ja se ei oo mikää ongelma mulle.

Vaikka seurustelisin kuinka ihanan ja kauniin tyypin kaa, niin mitä järkeä siinä olis ,jos sen kaa ei olis samaa mitä sunkaa. Tiiän et oon välil hankala, tunteikas, vaativa, intensiivinen, perfektionisti, ADHD, epävakaa, temperamenttinen ja äärettömän herkkä ja vahva samaan aikaa, niinku varmasti säkin osittain.. ja et ei varmasti tuu oleen helppoa sunkaa, et pitää oikeesti nähdä tosi paljon vaivaa, et voin ees olla sunkaa ja saada sut onnelliseks, mut sil ei oo väliä ,koska mitä vaan, että saisin olla sen "mulle oikean" kaa..

Koska kenenkää muunkaa se ei ois muuta kuin himoja, ja lieviä tunteita, kenenkää muun kaa se liekki ei roimahtais niin voimakkaana ,et kestäis ikuisuuteen asti. Muista ihmisistä saisin vaa hetkellisistä helpotusta omiin tarpeisiini, kunnes se musta-aukko sydämessä alkais taas sulkee sydäntä ja musta tulis taas tunteeton, välinpitämätön, ja rikkinäinen, joka kaikki rikkoo johon koskeen.

Sulla on parantava vaikutus muhun, annat mulle niin paljon energiaa, kenenkää muun kaa ei oo tuntunut siltä, kaikkien muiden kaa mä uuvun todella helposti ja tuntuu ,että mua ei ymmärretä. Kenelläkään muulla ei oo niin kaunista hymyä ja ketään muuta en vois näin "aidosti" rakas

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

      Vaan sua pystyn näin aidosti rakastamaan, vain sä ja mä voidaan täydellisesti ymmärtää toisiamme. Keskityt nyt aivan liikaa korjaamaan jotain mitä ei voi korjata, mikään lääke, kukaan ihminen tai mikään terapia ei pysty täyttämään tätä aukkoa mun sydämes, vaikka ehkä yhteiskunta niin väittäisikin, tiedän että kaikil ihmisil on se tarve.. aidoimmille tunteille, ja mitä enemmän yrittäisin feikata elämääni ja elää miten muut haluaa, sitä onnetomampi olisin. En ole onnelline nmun exän kaa tai kenenkää muunkaa, ja musta ei tunnu hyvältä ,kun muut yrittää väkisi nkontrolloida mun elämää ja tietää "mikä on parast mulle" , ne ei pääse mun pään sisään tai ymmärrän, ne ei tiedä mun aidoista tunteista mitään, on syytkin miks en näytä aidoimpia tunteita, kun vain niille, jotka on sen arvoisia.. niille jotka on niin kauniita ihmissieluja ,et ansaitsee vaan kaiken parhaan maailmas. <3

      Oo turvas rakkain Veera. "Rakastan sua.. oon "rakastanut" sua huomenna yli vuoden. Oon kaivannut sua yli vuoden, oon käynyt läpi näitä tunnemyrskyjä jo yli vuoden, eikä mun tunteet oo kadonnut mihinkää.. yhä odotan sua, vaikka epätoivo on jo vallannut sydämen ja mielen </3 .. vaan sut haluun..

      • Anonyymi
        UUSI

        Rakas


    • UUSI

      Ja en osannut kunnioittaa sun rajoja tai käyttäytyä viimeksi, kun puhuttiin sen ymmärrän. Olin aivan liian tunteikkaassa tilassa, ja aivan liian huolissani ,ahdistunut ja peloissani.. ja oon pahoillani siitä, en pakota mun tunteita sulle, saat vallita haluutko ne vai, et, MUT TÄRKEINTÄ ET VOIT HYVIN..

      en kyl tiiä jaksatko enää ees lukea näitä mun kirjoituksia sulle.. mut toivon että voisit lukea ne , se merkkais niin paljon <3

    • Anonyymi
      UUSI

      Luin tämän ja alkoi rytmihäiriöt.
      Pelottavan samaa mitä toivon.
      Oletko nyt se tekoäly?
      Et ole voinut olla hän, sillä hän teki muuta tämän aloituksen tullessa.

      • UUSI

        Hän tietäis luultavimmin kuka oon.. ja Veera on yleinen nimi mut.. kyl hän tunnistais ittensä.. ja mäki välil mietin mitä hän oikeesti haluaa ja ahdistaa ja pelottaa, kun en oo varma mikä tilanne hänel on ja haluan ja toivon koko sydämestäni, et hän on vaa kunnossa ja onnellinen, mutkun ei puhu avoimesti.. niin en mä voi mitään varmaksi tietää.. :(


      • UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Hän tietäis luultavimmin kuka oon.. ja Veera on yleinen nimi mut.. kyl hän tunnistais ittensä.. ja mäki välil mietin mitä hän oikeesti haluaa ja ahdistaa ja pelottaa, kun en oo varma mikä tilanne hänel on ja haluan ja toivon koko sydämestäni, et hän on vaa kunnossa ja onnellinen, mutkun ei puhu avoimesti.. niin en mä voi mitään varmaksi tietää.. :(

        Kyllä mä rakas tiedän et sulla on traumoi, ja vaikeuksia lutotaa miehiin ja et varmasti moni kusipää mies on ollut sua kohtaan kohtuuton tai roikkunut sussa ja ollut ärsyttävä sulle ja varmaan kaikkea muuta mistä en ees tiedä.., mut tiääthän sen, että mä pyrin ymmärtään sua, vaikka olisit kuinka ennakkoluuloinen ja vaikea ikinä, mä en halua olettaa mitään, haluun tietää.. ihan varmaksi.

        Oon myös itse aika mahdoton välillä näiden epävakaan tunteiden ja splittingin takia, mutta en mä ikinä oo mitenkää kunnol ees räjähtäny sulle ,enkä haluakkaan, vaik olisit vaikea. Koska et ansaitse sellasta, vaan parasta... ja turvallisen ympäristön ja ihmisiä. Ja et sua rakastetaan aidosti, ja et sun ihaninta persoonaa rakastetaan koko sydämest ja pidetään hyvänä ja rakkaana.. <3

        Kyllä mä voin sen sanoo, et helpompaa ois jos oisit lähel , vaik se vois olla aika vaikeeta sulle, kun taidetaa molemmat olla aik tunteikkaita.. mut se helpottas tosi paljon, et ees tiiä..


      • Anonyymi
        UUSI
        BPDBunny6666 kirjoitti:

        Kyllä mä rakas tiedän et sulla on traumoi, ja vaikeuksia lutotaa miehiin ja et varmasti moni kusipää mies on ollut sua kohtaan kohtuuton tai roikkunut sussa ja ollut ärsyttävä sulle ja varmaan kaikkea muuta mistä en ees tiedä.., mut tiääthän sen, että mä pyrin ymmärtään sua, vaikka olisit kuinka ennakkoluuloinen ja vaikea ikinä, mä en halua olettaa mitään, haluun tietää.. ihan varmaksi.

        Oon myös itse aika mahdoton välillä näiden epävakaan tunteiden ja splittingin takia, mutta en mä ikinä oo mitenkää kunnol ees räjähtäny sulle ,enkä haluakkaan, vaik olisit vaikea. Koska et ansaitse sellasta, vaan parasta... ja turvallisen ympäristön ja ihmisiä. Ja et sua rakastetaan aidosti, ja et sun ihaninta persoonaa rakastetaan koko sydämest ja pidetään hyvänä ja rakkaana.. <3

        Kyllä mä voin sen sanoo, et helpompaa ois jos oisit lähel , vaik se vois olla aika vaikeeta sulle, kun taidetaa molemmat olla aik tunteikkaita.. mut se helpottas tosi paljon, et ees tiiä..

        Nii, oot ihana ja mä ymmärrän sua ain näis.Mulla on ikävä sua. Voidaanko vaa nähä.Oon ajatellu sua sielt en ees tiiä varmaa viime syksyst ja kaiken ton sekoilun jälkeen kesäst asti oot ollu mun mieles niin paljon<3 Annetaa mahis meil. Mul on niin ikävä sua rakas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voisitko tulla vaikka koeajalle tänne erämaajärvelle

      Olen yleensä aika harmiton.
      Ikävä
      37
      1597
    2. Olen pahoillani kun takerruin sinuun

      En tiedä mikä minua vaivaa. Toivottavasti et tunne ja tiedosta tätä henkistä takertumista sinuun, nyt kun ei olla enää m
      Ikävä
      46
      1233
    3. HSL ei päästä Alepan ruokakauppaan ilman lippua

      Ei tuo voi olla mitenkään lainmukaista, ettei kauppaan pääse ilman voimassa olevan lipun näyttämistä? https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      67
      1060
    4. No nyt sain kautta rantain kuulla, että

      Mehta Mannin osallistuminenkauden2025 ralleihin alkaa olla varmaa. Eikä ihan millä tahansa pelillä: Jari Huttusen vanh
      Tuusniemi
      7
      1027
    5. Jospa tulisit luokseni, mies.

      Katsoisimme toisiamme silmiin. Juttelisimme kahdestaan. Se voisi olla meidän alku…
      Ikävä
      41
      1001
    6. Sudet ja jätemaksut

      puhututtaa näköjään tällä hetkellä eniten ihmisiä.
      Sysmä
      10
      991
    7. veda kysymyksiä ja vastauksia osa 15

      1. mitkä ovat tärkeimmät symbolit? löytyykö mandalaa tai om-tavua tai lotuskukkaa?
      Hindulaisuus
      196
      838
    8. Oletko mies varattu?

      Jos et ole, niin saisinko ottaa joskus vielä yhteyttä, jos rohkenen?
      Ikävä
      74
      829
    9. Täällä käy kaksi henkilöä

      (miespuolisia) jotka leikkii ihmisen (naisen) hengellä!!! Ihan vaan tiedoksi!! Murtautuu/pääsee oven läpi miten lienee
      Suhteet
      19
      743
    10. Mies minkälaista musiikkia kuuntelet?

      Voitko kertoa muutaman lempikappaleesi? Että voisin sitten ajatella sinua kun kuuntelen niitä kappaleita. 🥰
      Ikävä
      45
      707
    Aihe