Ei se yksi

Anonyymi-ap

Jmies, koskaan ollut täällä..😥

32

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En oo se ,mut oon Jllä alkava mies kuitenki.

    • Anonyymi

      Kuka niistä joita täällä kaipailtu?

      • Anonyymi

        Juu sinulla on ollut miesaloittaja paljon eri nimiä mistä olet kirjoitellut vuosikymmenien aikana ainakin joku juha ja Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sinulla on ollut miesaloittaja paljon eri nimiä mistä olet kirjoitellut vuosikymmenien aikana ainakin joku juha ja Jari

        Lisätään vielä joku ekstra jussijou listaan, ettei pulskien pulinat unohtuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sinulla on ollut miesaloittaja paljon eri nimiä mistä olet kirjoitellut vuosikymmenien aikana ainakin joku juha ja Jari

        Ootko sä ollut täällä vuosikymmeniä v_ttuilemassa toisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä ollut täällä vuosikymmeniä v_ttuilemassa toisille?

        En sentään niin kauan, tunnistitko jonkin falsenarratiivin kun noinkin voimakkaasti argumentoit?


    • No mistä lähtien täällä on kenenkään kaivatut ollu? Tai ainaakaan halunnu sitä joka kaipailee? Jos niin olis, niin olisitte yhdessä mitä todennäköisemmin jo. Sori että olen kyyninen asian suhteen.

    • Anonyymi

      Olinpas ja olen. Ystävällisin terveisin Jii.

      • Anonyymi

        En ollut. Terv Jii


      • Anonyymi

        Ketä J-mies kaipaat? Kerro vaikka milloin luulet tapaavasi hänet.


      • Anonyymi

        Mun elämä helpottuisi jos tietäisin olenko vai en se heistä ketä kaipaat ja mitä tapahtui


    • Anonyymi

      Hän on sitten autuaan tietämätön kaikesta mihin olet täällä sortunut.

      • Anonyymi

        En ole enää varma!
        Tuntuu, että hän on täällä, mutta kaipaa jotain toista 😥


      • Anonyymi

        Tuskinpa on autuaan tietämätön tämä rienattu miesparka jonka olet palstasedän spektaakkelien kautta soppaasi sotkenut eukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa on autuaan tietämätön tämä rienattu miesparka jonka olet palstasedän spektaakkelien kautta soppaasi sotkenut eukko

        Varmaan on mielessä todella lämmin kiitos räpätädille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää varma!
        Tuntuu, että hän on täällä, mutta kaipaa jotain toista 😥

        Muista nyt palstasetä villitä tämän kukkuun suunnatonta mielikuvitusta oikein huolella, se ei kyllä paljoa vaadi


      • Anonyymi

        Haluatko sinä yksäri lisää julkinöyryytystä ja muistutusta mistä syystä saitkaan kenkää? Syy oli laajan skaalan perättömät tarinat, toki keksit myös tästä mainitusta kaikenlaista kummallista väitettä ja aiheutit roppakaupalla ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä yksäri lisää julkinöyryytystä ja muistutusta mistä syystä saitkaan kenkää? Syy oli laajan skaalan perättömät tarinat, toki keksit myös tästä mainitusta kaikenlaista kummallista väitettä ja aiheutit roppakaupalla ongelmia

        Mistä se on saanut kenkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä yksäri lisää julkinöyryytystä ja muistutusta mistä syystä saitkaan kenkää? Syy oli laajan skaalan perättömät tarinat, toki keksit myös tästä mainitusta kaikenlaista kummallista väitettä ja aiheutit roppakaupalla ongelmia

        Laajan skaalan perättömät tarinat suollat kyllä ihan itse tänne. Tämä teidän kohde ei tiedä noista jutuista juuri mitään. Avatkaa asiaa?


    • Anonyymi

      Kyllä taisin olla kuitenkin.

      • Anonyymi

        En ole koskaan käyny tällä palstalla. Tosi on.En nytkään..


    • Anonyymi

      Täällä myös Jmies, tunnistat minut siitä, ettet vielä tiedä kuinka intohimoinen olen.

      • Anonyymi

        Harmi, että vain palstalla.


    • Anonyymi

      Mutta Gubbe korkkareissaan on ja joka päivä!

      • Anonyymi

        Komeeta on sorkkien kopina juu


    • Anonyymi

      Ketä niistä kaikista J-miehistä tarkoitat? Sitä pitkää?

      • Anonyymi

        Pitkä on, ja tuiman näköinen ilme.


      • Anonyymi

        Ei, ku aika lyhyt ja kuuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ku aika lyhyt ja kuuma.

        Saat pitää sen lyhyen.
        Kelpuutan, vain pitkän "Clint Eastwoodin"


    • Anonyymi

      Olen täällä kuten suuri osa suomen väestöstä voi täällä olla, mutta tätä kautta et tavoita minua.

    • Anonyymi

      Kyllä se mjanne brewsted on täällä homjoilemassa

    • Anonyymi

      Palstan varaan kande jättää onko se Kaivattu täällä vai eikö ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe