Painoin nosto

Anonyymi-ap

Moi oon 14v tyttö ja painan 32kg oon aina ollut tosi hoikka ja miten muut sanoo niin ”tikku” 😒 niin haluaisin nostaa painoa ainakin 10kg mutta miten auttakaa mua !!!

14

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää voi tulla yllätyksenä mutta syömällä

• Anonyymi

Ehkä ei pitäisi välittää toisten kommenteista, jos sulla on muuten hyvä sellaisena kun olet.

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan myös tosi lyhyt. Jos olis 150 cm niin silloinkin olis alipainoinen. Ei ole ihme että on tikku kun painaa yhtä vähän kuin pieni lapsi.

• Anonyymi

Minä painan tällä hetkellä neljä kiloa. Minä olen melko laiha.

• Anonyymi

Kyllä pitäis saada olla sellanen, kun on, jos hyvä olla. En kannustaisi aloittajaa ryhtymään mihinkään projektiin. Saatat katua myöhemmin. Olet varmasti hyvä nytkin. Ja aika kyllä auttaa ja selventää asiaa tuossa iässä.

• Anonyymi

ei kai pienen lapsen painosella voi olla edes rintoja 14 vuotiaana kun painoa on 32 kiloa

• Anonyymi

Neljä kilonen kaveri on kyllä aika jännittävän näköne! Pakko ois nähä tämä kaveri kellan elämäs.

• Anonyymi

Edellinen aika suora ja törkeä kommentti. Taisi olla jotain ongelmaa hänellä itselläänkin.

• Anonyymi

Aloittaja kertoo olleensa aina tosi hoikka. Ei pitäisi olla ongelmaa. Olisihan jo vanhemmat ehkä kommentoinut jos se olisi jotain ongelmallista. Lisäksi pituutta ei mainittu. Jotkut vain ovat pienikokoisia.

• Anonyymi

Miettiä pitää asiaa, jos normi elämä on kunnossa niin ei painosta tarvii huolta kantaa. Elämä kantaa kyllä. Moni kommentoija tahallaan ärsyttää. Tälläkin palstalla moni 50-70v. tulevat purkamaan omaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin.

• Anonyymi

14 v painaa 32 eli pienen lapsen verran. Voiko olettaa että sen kokoisella olis naisellisia muotoja

• Anonyymi

Joskus jopa alle 49v- tai yli 71v. pahaa oloa purkamaan.

• Anonyymi00014

Murrosiän kehittyessä pidemmälle tulee yleensä naisellisten muotojen yhteydessä lisäkiloja joten ihan iisisti vaan. :) Sama se on miespuolisilla.

• Anonyymi00015

Voisit keskustella koulusi rehtorin kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      3019
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      41
      2854
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2473
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2195
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2054
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26