Painoin nosto

Anonyymi-ap

Moi oon 14v tyttö ja painan 32kg oon aina ollut tosi hoikka ja miten muut sanoo niin ”tikku” 😒 niin haluaisin nostaa painoa ainakin 10kg mutta miten auttakaa mua !!!

12

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää voi tulla yllätyksenä mutta syömällä

• Anonyymi

Ehkä ei pitäisi välittää toisten kommenteista, jos sulla on muuten hyvä sellaisena kun olet.

• Anonyymi

Aloittaja on varmaan myös tosi lyhyt. Jos olis 150 cm niin silloinkin olis alipainoinen. Ei ole ihme että on tikku kun painaa yhtä vähän kuin pieni lapsi.

• Anonyymi

Minä painan tällä hetkellä neljä kiloa. Minä olen melko laiha.

• Anonyymi

Kyllä pitäis saada olla sellanen, kun on, jos hyvä olla. En kannustaisi aloittajaa ryhtymään mihinkään projektiin. Saatat katua myöhemmin. Olet varmasti hyvä nytkin. Ja aika kyllä auttaa ja selventää asiaa tuossa iässä.

• Anonyymi

ei kai pienen lapsen painosella voi olla edes rintoja 14 vuotiaana kun painoa on 32 kiloa

• Anonyymi

Neljä kilonen kaveri on kyllä aika jännittävän näköne! Pakko ois nähä tämä kaveri kellan elämäs.

• Anonyymi

Edellinen aika suora ja törkeä kommentti. Taisi olla jotain ongelmaa hänellä itselläänkin.

• Anonyymi

Aloittaja kertoo olleensa aina tosi hoikka. Ei pitäisi olla ongelmaa. Olisihan jo vanhemmat ehkä kommentoinut jos se olisi jotain ongelmallista. Lisäksi pituutta ei mainittu. Jotkut vain ovat pienikokoisia.

• Anonyymi

Miettiä pitää asiaa, jos normi elämä on kunnossa niin ei painosta tarvii huolta kantaa. Elämä kantaa kyllä. Moni kommentoija tahallaan ärsyttää. Tälläkin palstalla moni 50-70v. tulevat purkamaan omaa pahaa oloaan toisiin ihmisiin.

• Anonyymi

14 v painaa 32 eli pienen lapsen verran. Voiko olettaa että sen kokoisella olis naisellisia muotoja

• Anonyymi

Joskus jopa alle 49v- tai yli 71v. pahaa oloa purkamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      129
      4616
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3911
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3310
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3047
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe