'Etenkin sade ja tuuli sulattavat lunta ladulta.'
Semmosta se on hiihto kesällä...
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7987505
Eihän tuon kesäladun teko maksa kunnalle kuin 200 000 € vuodessa ja sehän toki kannattaa maksaa, kun täällä tuo lumiaika on niin lyhyt ettei kaikki kerkiä muuten hiihtämään...
Kunnalla on 1,5 miljoonan säästötarve, mutta ei kai sitä nyt kesähiihdosta voi leikata, sehän on hiihtoniilon elinehto?!
Kesähiihto katkolla?
6
185
Vastaukset
- Anonyymi
jokainen voi liikkua kuntosa virkeytesä mukaan niinkun haluaa
- Anonyymi
Toisten liikuntaa vaan kunta tukee 200 000 eurolla kun tekee latua kesällä...😂
- Anonyymi
Jäähdytetyn ladun piti olla Kontiolahden matkailun yksi vetonauloista idean isän EH:n mukaan. Vuokattiin menossa olevat matkailijat pysäytettäisiin tänne ja otettaisiin rahat pois. Ladun jäähdytykseen investoitiin yli miljoona.
Nyt jopa latuyhtiö tunnustaa että taloudellinen susi koko latu. Mitkä lienevät ladun vankkumattomien puolustajien mietteet. Ainakin ovat ansiokkaasti haukkuneet arvostelijoita.
Onko kunnassa laskettu todellisten matkailutulojen määrä? Tuskin edes uskalletaan laskea kuluja mitä on mennyt. - Anonyymi
Karjalaisen mukaan Koli vetää tällä hetkellä runsaasti matkailijoita ympäri Suomen.
Mikä on tilanne nyt Kontiolahden matkailun lippulaivalla, ampumahiihtostadionilla? - Anonyymi
"Etenkin sade ja tuuli sulattavat lunta ladulta."
Ihan totta? No olipa yllätys! 😂🤣
Olisko mitään jos ooteltas talvea ennen kuin lähetään hiihtämään? - Anonyymi
Maksullinen latu on ok ja kuntalaisille ilmaisia vuoroja 3 krt viikossa. Tulojen jälkeen nettomeno kunnalle 100-150 000 e. Itse asiassa todella vähän, kun ajattelee mitä kaikki muut kunnan liikuntapaikat maksavat. Ompahan kunnan latumiehilläkin ja latukoneella jotain hommaa, eivät ole tyhjän panttina. Palkat pitää joka tapauksessa maksaa vaikka latua ei olisikaan. Talvet ovat lyhentyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138