Muuyyuuko maailma ,Eskoseni, sillä Ukrainan suuri enemmistöhän olisi tehnyt rauhan, Luhanskin,Donetskin ja demokraattisesti palanneiden Krimiläisten kesken !?
Venjälle paenneet 1,3 mijoonaa Ukrinalaista, jo Poroshenkon väkivalta vaalien aikaan,jota suomikin piti relellisenä,lännen mediain tuella !?
Nyt Stub antaisi Ukrainan päättä rauhasta, ei länsi ja Zelenski vaalipetoksellaan.ennen !?
Anonyymi-ap
4
139
Vastaukset
- Anonyymi
jOs gujan ie ymärämn un kirjo tskiani,se jothu?! sitä,etä ? meil rysilä havrat osa kir joita !?
- Anonyymi
Ei kukaan järkevä pakene venäjälle vaan ne on PAKKOSIIRRETTY venäjälle! Älä siis VALEHTELE vaikka putinin kaveri oletkin!!
- Anonyymi
Miksi ei YK ota Luhanskin ja Donetskin itsenäisyyttä asiakseen, onhan se hyväksynyt Jukoslaviasta hajotetut,mikä perkele se järjestö on,kun vielä Juutlais siatki saa maata varastaa !?
- Anonyymi
Koska Luhanski ja Donetski kuuluvat UKRAINAAN, ei ne ole itsenäisiä valtioita!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882