Juuri sopivalta vaikuttaa haluamani auto. Hinnat vain taitaa karkottaa on pahin pelko no tai oma terveys että riittääkö töissä jaksaminen ja sehän on se pahin pelko. No innolla odotan suomen versioita ja diesel ja bensa malleja mutta lyhyille arki ajoille bensa taitaa olla paras kun kirottu adblue on rangaistus juuri tämmöisessä käytössä. Harvemmin mutta tarpeellista on pitkät matkat ja silloin diesel voi olla hyvä mutta bensa turbo on ollut hyvä kone käyttöön. Voimaa ja sujuvuutta on ollut riittävästi. Automaatti 4x4 olisi hyvä mutta nyt pitää odotella näkemistä. Ei oikein ole edes kilpakumppania joten sandman on erittäin vahvoilla oston suhteen. Toinen vaihtoehto on hiace awd ja siinäpä ne on mistä valita käyttötarpeeseeni. Hullua ettei oikein muita ole tehty. On ehdotettu mb vitoa 4x4 mutta niin idiootti ei voi olla että moista ongelmaa pihaansa tulisi.
Sandman 4x4 nyt on minun auto!
18
691
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuollainen Dacia käypi pihakoristeena. Ajoon ja työhön siitä ei ole.
- Anonyymi
VAU ! Mistä tiedät jo uuden sandmanin olevan koriste? Daciaoilla on ajettu paljon ja korjattu jotain kohtia myös paljon mutta eihän se korjaus maksa niin paljon kuin esim bmw ja vag tuotteiden korjaukset. Sandman on nyt mielenkiinnon kohde numero1 minulle ja jokainenhan hankkii semmosien mihin tarve ja varat kohtaa. Ei tulisi mieleenkään maskaa jostain sähköautosta 50000€ ja malli ei oleisi edes sopiva minulle. No vw buzzi 4x4 mutta hinta on jotain järkyttävää jo vajaavetoisen kohdall ajolle minulla ei olisi oikeastaan mitään käyttöä, turhake.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VAU ! Mistä tiedät jo uuden sandmanin olevan koriste? Daciaoilla on ajettu paljon ja korjattu jotain kohtia myös paljon mutta eihän se korjaus maksa niin paljon kuin esim bmw ja vag tuotteiden korjaukset. Sandman on nyt mielenkiinnon kohde numero1 minulle ja jokainenhan hankkii semmosien mihin tarve ja varat kohtaa. Ei tulisi mieleenkään maskaa jostain sähköautosta 50000€ ja malli ei oleisi edes sopiva minulle. No vw buzzi 4x4 mutta hinta on jotain järkyttävää jo vajaavetoisen kohdall ajolle minulla ei olisi oikeastaan mitään käyttöä, turhake.
Tämän palstan suurin ihmetys on että selvästi suurin osa olettaa olevansa selvänäkijöitä mutta sellaista työpaikkaa niille ei näytä löytyvän että he noilla kyvyillä elättäis itsensä. Daciat näkyy olevan olevan aivan mainioita autoja hinta/laatusuhteessa .Tätä palstaa lukiessa voi todeta ettei Dacia ei näytä kestävän montakaan tuhatta kilometriä niillä joilla sitä ei ole. Minä olen kai se kohta ainut testaaja joka on ajanut aivan testimielessä melkoisen kilometrimäärän ja piruillut trollien turvansoitolle. Mulla se kuitenkin jatkuu matka samalla Dacialla ,ja on tietopuolisuutta ja kokemusta tästä asiasta aivan toisenlaista mitä täältä luetaan ,kilometrejäkään ei ole kuin 461600km
- Anonyymi
Kaikki Daciat ovat kuraa ja halpuutettuja katiskoja. Elkää sortuko halpuutuksen halpaan
- Anonyymi
Kiitoksia varoituksesta, mutta todennäköisesti seuraavakin autoni on Dacia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia varoituksesta, mutta todennäköisesti seuraavakin autoni on Dacia.
Eiiiii. Väärä vastaus. Olisin halunnut kuulla sinun sanovan että seuraava katiska ei ole Dacia. Tällöin olisin ollut tyytyväinen vastaukseesi.
- Anonyymi
Onpas oksettavan näköinen putkula.. Varsinainen pappamobiili.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/results?search_query=dacia+sandman
Auto jolla pärjää jo asfaltin ulkopuolellakin YES!!
Hyvnnäköinen auto! Milloinkahan saa suomessa?
- Anonyymi
hirvee PUIKULA. KATISKA. RITSA. EI TUU MITTÄÄN.
- Anonyymi
Ei näy hintoja vielä missään. Ennakkoon odotan hinnan 4x4 mallin alkavan 3:lla ja se on harmi! Kun en nyt pätkä hiacea 4x4 löydä enää erittäin siistiä. Sandman 4x4 automaattina 1.3 bensa turbo automaatti tai 1.5diesel automaattina 4x4 30000€ ja koeajamatta ostaisin. 2 paikkaa riittää ja säälittävät tapaukset tungen jos tulee niitä taakse kuormatilaan. Ompa mitä nyt odottaa. Ulkonäkö on hieno plussa!
- Anonyymi
Miten siedät vehkeen hajun uudessa autossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siedät vehkeen hajun uudessa autossa?
Vehkeen hajusta viis mutta kauhia on ulon tuoksu kabiinissa. Ihan kauhia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehkeen hajusta viis mutta kauhia on ulon tuoksu kabiinissa. Ihan kauhia.
Onkohan siellä voitu pahoin? Tuntuu olevan melko yleistä dacioissa.
- Anonyymi
Enter sandman
- Metallica - - Anonyymi
Hiekkamies. Aika osuva nimi putkula datsialle. Hiekkamiehet niitä osteleekin.
- Anonyymi
Hiekkamies, eli NukkuMatti suomeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiekkamies, eli NukkuMatti suomeksi.
HIEKKAINEN!
- Anonyymi
Itsellekin osui silmään tuo uutuus, kokemusta minulla on kymmenistä erilaisista paketti/maastoautoista, niillä olen ajellut sen verran että kolme miljoonaa kilometriä on varmuudella takana, enkä epäröi hetkeäkään uskallanko ostaa dacian, kyllä uskallan, saattaa olla, että olen heti ensimmäisten joukossa ostamassa kun noita vaan tänne pohjolaan niitä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926