Minne katosi unilin Marjatta
Minne katosi unilin Marjatta
8
483
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä on lähtenyt monta hyvää näkijää. Ehkäpä Marjatta jäi eläkkeelle. Monta kaivannut sieltä,en taida nimiä laittaa kun niihin ei mitään positiivista tule näihin postauksiin.
- Anonyymi
Juu tänne ei nimiä kannata laittaa,tulee sellainen paskamyrsky.
Veikkaan myös,että Marjatta jäi eläkkeelle.
Olen myös kaivannut tiettyä näkijää sieltä,löytyy toisesta firmasta.
joka on kalliimpi. Pyytäisipä Unil näitä entisiä työntekijöitään takaisin.
Unilissa on aina ollut parhaimmat näkijät
- Anonyymi
Onko Marjatta se joka teki joka ikinen päivä klo 9-24? joku sellainen oli vuosikaudet siellä töissä.
- Anonyymi
Ei kertonut minullekaan miksi jäi pois
- Anonyymi
Uniselta haiskahtaa voi unilullaaa.
- Anonyymi
Kysyhän suoraan Unililta. Ehkä Marjatta siirtyi parempaan firmaan tai sitten vain lopetti, en tiedä.
- Anonyymi
Eipä vastattu mulle mitään, kun kyselin mihin Marjatta hävinnyt.
Joskus Marjatalle soitellessa kertoi mitä kaikkia sairauksia hänellä on. Sanoi myös laittavansa ennustuksista saamansa palkan aina hyväntekeväisyyteen. Sehän on hienoa, jos asia oli niin kuin sanoi. - Anonyymi
Kumma kun lähes vuoden oli ilmoitus "marjatta palaa ensi kuussa linjoille" joka aina siirtyi kuukauden,tunsin hänen jo silloin kun oli nimimerkillä marjukka olisi kiva ollut kuulla mitä tapahtui.hänen ennustuksensa ei kyllä koskaan tulleet toteen vaikka muuten oli yksinäiselle ihmiselle mukavaa juttuseuraa.en ymmärrä miksi hän alkoi lupailla lähettävänsä minulle rahaa siihen en uskonut alkuunkaan.jos satut marjatta lukemaan tän niin minä olen joka tein aprilli pilan sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3510271Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6162900- 1522053
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1651631- 1051499
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1091242- 751127
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon2561091- 371024
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101013