Minne katosi unilin Marjatta
Vastaukset 8
- Anonyymi
Sieltä on lähtenyt monta hyvää näkijää. Ehkäpä Marjatta jäi eläkkeelle. Monta kaivannut sieltä,en taida nimiä laittaa kun niihin ei mitään positiivista tule näihin postauksiin.
- Anonyymi
Juu tänne ei nimiä kannata laittaa,tulee sellainen paskamyrsky.
Veikkaan myös,että Marjatta jäi eläkkeelle.
Olen myös kaivannut tiettyä näkijää sieltä,löytyy toisesta firmasta.
joka on kalliimpi. Pyytäisipä Unil näitä entisiä työntekijöitään takaisin.
Unilissa on aina ollut parhaimmat näkijät
- Anonyymi
Onko Marjatta se joka teki joka ikinen päivä klo 9-24? joku sellainen oli vuosikaudet siellä töissä.
- Anonyymi
Ei kertonut minullekaan miksi jäi pois
- Anonyymi
Uniselta haiskahtaa voi unilullaaa.
- Anonyymi
Kysyhän suoraan Unililta. Ehkä Marjatta siirtyi parempaan firmaan tai sitten vain lopetti, en tiedä.
- Anonyymi
Eipä vastattu mulle mitään, kun kyselin mihin Marjatta hävinnyt.
Joskus Marjatalle soitellessa kertoi mitä kaikkia sairauksia hänellä on. Sanoi myös laittavansa ennustuksista saamansa palkan aina hyväntekeväisyyteen. Sehän on hienoa, jos asia oli niin kuin sanoi. - Anonyymi
Kumma kun lähes vuoden oli ilmoitus "marjatta palaa ensi kuussa linjoille" joka aina siirtyi kuukauden,tunsin hänen jo silloin kun oli nimimerkillä marjukka olisi kiva ollut kuulla mitä tapahtui.hänen ennustuksensa ei kyllä koskaan tulleet toteen vaikka muuten oli yksinäiselle ihmiselle mukavaa juttuseuraa.en ymmärrä miksi hän alkoi lupailla lähettävänsä minulle rahaa siihen en uskonut alkuunkaan.jos satut marjatta lukemaan tän niin minä olen joka tein aprilli pilan sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560