Ilman muuta kiintiöpakolaisiksi pitää ottaa sellaisia jotka sopeutuvat

Anonyymi-ap

eli toisin sanoen muita kuin izlaminuskoisia.

Se kun on kiistaton fakta, että tuon porukan edustajat eivät juuri halua sopeutua, ja heistä koituu muutenkin paljon ongelmia, kuten Ruotsissakin nähdään.

Mutta jostain syystä punavihreät haluavat nimenomaan izlaminuskoisia, mistähän moinen järjettömyys voi johtua?

30

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreät haluaa laillistaa huumeet.

      • Anonyymi

        Ja vassut.


    • Anonyymi

      Juuri näin. Vain niitä jotka sopeutuvat. Ei huntupäitä

      • Anonyymi

        Kiintiöloisia on jo maahanmuuttajissa aivan liikaa,ulos jo pakoloiset.


    • Anonyymi

      Mukasuvaitsevaiset haluavat nimenomaan ongelmia.

    • Anonyymi

      Voi lapset kun te ette kykene edes erottamaan maahanmuuttoa kiintiöpakolaisista. Suomelle kyllä nauretaan (toivon että vain nauretaan) jos Persut lähtee Hitler-Jugend Vigeliuksen höpötys (tyhmän pojan) jankkaamiseen. No onhan Eduskunnassa onneksi myös järki-ihmisiä!!

      • Anonyymi

        Olet vanha pelle joka ei tajua maahanmuutosta mitään, mutta muslimeita kyllä haluat.


      • Anonyymi

        Vigelius vaan tiputti nuo tyhmät suvakkinaiset.


      • Anonyymi

        Suomelle nauretaan eniten sen takia kun se ei puolusta omaa kansaa näiltä uhilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomelle nauretaan eniten sen takia kun se ei puolusta omaa kansaa näiltä uhilta.

        Eipä naureta Puolalle Tsekille Unkarille ja muille vastaaville viisaille maille jotka puolustavat länsimaista kulttuuria ja kristinuskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä naureta Puolalle Tsekille Unkarille ja muille vastaaville viisaille maille jotka puolustavat länsimaista kulttuuria ja kristinuskoa.

        Noissa viisaissa maissa länsimainen kulttuuri tulee säilymään kun taas läntisessä Euroopassa se tuhoutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä naureta Puolalle Tsekille Unkarille ja muille vastaaville viisaille maille jotka puolustavat länsimaista kulttuuria ja kristinuskoa.

        Näissä viisaissa maissa länsimainen kulttuuri tulee säilymään kun taas läntisessä Euroopassa se tuhoutuu. Tämä on vihervassujen syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä naureta Puolalle Tsekille Unkarille ja muille vastaaville viisaille maille jotka puolustavat länsimaista kulttuuria ja kristinuskoa.

        Länsimainen kulttuuri tulee säilymään juuri noissa viisaissa maissa. Täällä läntisessä Euroopassa se tuhoutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimainen kulttuuri tulee säilymään juuri noissa viisaissa maissa. Täällä läntisessä Euroopassa se tuhoutuu.

        "Länsimainen kulttuuri tulee säilymään juuri noissa viisaissa maissa. Täällä läntisessä Euroopassa se tuhoutuu."

        Vihervassut ovat aiheuttaneet valtavan tuhon koko Euroopalle. Tuhosivat lopullisesti länsimaisen kulttuurin monikulttuurisuutta vuosikymmeniä huutaneina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä naureta Puolalle Tsekille Unkarille ja muille vastaaville viisaille maille jotka puolustavat länsimaista kulttuuria ja kristinuskoa.

        Kyllä Unkarille ja muille Putlerin perseennuolijoille nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Unkarille ja muille Putlerin perseennuolijoille nauretaan.

        Noissa maissa länsimainen kulttuuri tulee säilymään. Muualla punikit aiheutti välillisesti sen tuhon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Unkarille ja muille Putlerin perseennuolijoille nauretaan.

        Se ei liity tähän että Orban mielistelee tuota kommunistia. Kuitenkin Unkarissa länsimainen kulttuuri säilyy.


      • lapinleuku
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vanha pelle joka ei tajua maahanmuutosta mitään, mutta muslimeita kyllä haluat.

        Täällä meilläpäin on kyllä töissäkäyviä muslimeita ja Nigeriastakin tulleita kristittyjä, jotka työskentelevät ahkerasti ja opiskelevat. Täällä on jopa töitä tekeviä kotimaan romaneita.
        Romaniastakin on tullut ja tulee tänne töihin ja veroja maksamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Länsimainen kulttuuri tulee säilymään juuri noissa viisaissa maissa. Täällä läntisessä Euroopassa se tuhoutuu.

        Miten Suomi on "täällä läntisessä Euroopassa" verrattuna noihin paljon lännempänä sijaitseviin maihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei liity tähän että Orban mielistelee tuota kommunistia. Kuitenkin Unkarissa länsimainen kulttuuri säilyy.

        Putte on ennemminkin kommu kuin natsi. Tai sitten molempia. Sama aate jokatapauksessa.

        Se ei todellakaan liity kuten sanoin, tähän maahanmuuttoasiaan millään tavalla kun Orban mielistelee tuota hirmu-ukkoa. En vaan tajua miksi jotkut isänmaalliset puttea nuolee.


    • Anonyymi

      No nyt aloittaja osuit just asian ytimeen hyvä !

    • Anonyymi

      Työperäistä maahanmuuttoa on tehty mutta miksi ne on työttömiä?just uutisissa Intialainen robotti-insinööri etsii työtä?pitäis 6kk löytyä.

      • Anonyymi

        Koska työnantajat ovat mukana rasisminvastaisessa kampanjassa iskulauseella "pidä rasismi poissa työpaikalra, älä palkkaa rasistia".

        Ei mamuja, ei rasismia.


    • Anonyymi

      Missään tapauksessa mitään pakolaisia ei pidä sijoittaa suomeen.

      • Mikä ongelma siinä on, jos pakolainen tulee ja oppii kielen ja ryhtyy töihin ja veroja maksamaan?


      • Anonyymi
        lapinleuku kirjoitti:

        Mikä ongelma siinä on, jos pakolainen tulee ja oppii kielen ja ryhtyy töihin ja veroja maksamaan?

        esteettinen haitta kylänraitille tulee ainakin ensimmäisenä mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        esteettinen haitta kylänraitille tulee ainakin ensimmäisenä mieleen.

        Rasismi ja pakolaisvastaisuus kasvamassa koko eu alueella. Sydämmetöntä raahata ihmisiä olosuhteisiin jossa tiedetään että niitä tullaan kohtelemaan raaasti ja julmasti niiden ihonvärin takia.

        Ei eroa tuohon että joku olisi raahannut juutalaisia pakolaisia aikanaan natsisaksaan hyvää tarkoittaen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi ja pakolaisvastaisuus kasvamassa koko eu alueella. Sydämmetöntä raahata ihmisiä olosuhteisiin jossa tiedetään että niitä tullaan kohtelemaan raaasti ja julmasti niiden ihonvärin takia.

        Ei eroa tuohon että joku olisi raahannut juutalaisia pakolaisia aikanaan natsisaksaan hyvää tarkoittaen...

        "Maahanmuutto halutaan nyt kuriin ympäri Eurooppaa – Suurin EU-maa valmistautuu radikaaliin muutokseen"

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/maahanmuutto-halutaan-nyt-kuriin-ympari-eurooppaa-suurin-eu-maa-valmistautuu-radikaaliin-muutokseen/cfa86e85-f300-44ee-8228-3c8749dbb9b0

        Uuneja esilämmitetään jo....


      • Anonyymi kirjoitti:

        esteettinen haitta kylänraitille tulee ainakin ensimmäisenä mieleen.

        Olet siis rasisti. Minulle ei merkitse yhtikäsmitään ihmisten ihonväri.


    • Anonyymi

      Milloin palautukset alkavat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe