On ikävää huomata kuinka eri kaupparyhmittymät jakavat asiakkaat eriarvoiseksi. Nykyisin on tarjouksia jotka saa vaan äpillä tai jollain muulla nettisovelluksella. Se on iäkkäiden asiakkaiden aliarvioimista ja suorastaan sortoa. Ei kaikilla ole niitä sovelluksia eikä taitoa niitä hommata. Kaupat, jotka niitä harrastavat joutaisivat laittaa boikottiin. Luulen että iäkkäämmät ihmiset osaavat lopulta äänestää jaloillaan ja hakevat ostoksensa sieltä missä kaikki asiakkaat ovat tasavertaisia. Totta on että City-market ja Lidl harrastavat ainakin tätä. Tänään näin kun kassalle jäi Juhlamokat kun tarjous oli sovelluksella jota iäkkäällä herralla ei ollut. Ikävää on että ollaan eriarvoisia asiakkaita. Suomen väestöstä valtaosa on iäkkäämpää sukupolvea. Se sukupolvi joka on lähes kännykkä kädessä syntynyt on vielä ainakin vähemmistöä. Varallisuuskin on suurempi iäkkäämmillä ja siksi heillä on varmasti vara vaihtaa kauppaa jos tuntevat itsensä huonosti kohdelluiksi asiakkaiksi. Toivon että tämä asia vaaditaan ja saadaan kuntoon. Jos ei parannusta tule, minä ainakin vaihdan kauppaa.
Liike-elämä ja kauppojen tarjoukset
3
155
Vastaukset
- Anonyymi
En ole edes iäkäs, mutten räplää minkään appien kanssa ja raportoi ostoksiani yhtään kenellekkään.
Antaa lasten leikkiä... - Anonyymi
Minulle on tullut tunne , että kun yhä useammin esim kahvin saa tarjoushintaan vain jos omistaa älypuhelimen . Onko tässä kyse siitä , että ne joilla sitä ei ole , ovat pienituloisia ja näin kaupalle vähemmän tärkeitä asiakkaita , ja he joilla on älypuhelin ja hallitsevat tietoteniikan käytön ovat kaupalle tärkeämpiä asiakkaita eli oletus , että ovat parempituloisia ja tuovat kaupalle enemmän rahaa ja noilla tarjouksilla sitten palkitaan heitä ?
- Anonyymi
Ne äpit on testiä ei kovin pitkää juoksua silmilläpitäen.
Tikitikitålk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4516502Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082506Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771039- 441003