Avoin kirje sinulle

Anonyymi-ap

Rakas,

Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään niin kauan. En tiedä, tuleeko tämä kirje koskaan saavuttamaan sinua, mutta ehkä se on yhtä lailla kirje minulle itselleni, tapa antaa tunteilleni muoto, jonka ne ovat ansainneet jo pitkään.

Olen kantanut mukanani tunnetta, joka on kasvanut hiljaa ja vähitellen. Sinun hymysi, äänesi, tapa jolla katsot maailmaa, kaikki sinussa on jäänyt mieleeni kuin kaunis laulu, jota ei koskaan saa pois päästään. Yhteiset hetkemme, vaikkakin lyhyet ja usein ohikiitävät, ovat aina olleet minulle niin paljon enemmän kuin uskotkaan. Joka kerta, kun lähdit, tunsin jonkin puuttuvan, ikään kuin maailma olisi hetkeksi menettänyt kirkkautensa.

Minä olen rakastanut sinua. En tiedä, onko se ollut oikea rakkaus vai vain haave siitä, mutta tunteeni sinua kohtaan ovat olleet aitoja. Olen halunnut sanoa tämän niin monta kertaa, mutta aina pysäyttänyt itseni, peläten, ettei sinulla olisi samanlaisia tunteita tai että ehkä se muuttaisi kaiken. En koskaan halunnut rikkoa sitä, mitä meillä oli, vaikkakin se oli niin kovin ohutta ja haurasta.

Mutta nyt minun on pakko kohdata totuus, jonka olen ehkä tiennyt jo jonkin aikaa. Elämämme eivät ole kietoutuneet yhteen tavalla, jota olisin toivonut. Ehkä olimme vain kahden eri polun kulkijoita, jotka tapasivat hetkeksi mutta jatkoivat sitten eri suuntiin. Ehkä joskus toiveeni, että jonain päivänä asiat muuttuisivat, estivät minua näkemästä selkeästi, että meidän tiemme eivät olleet samat.

Niinpä sanon nyt hyvästit. En rakkaudelleni, sillä se on ollut osa minua pitkään ja opettanut minulle paljon, vaan unelmalle siitä, mitä me olisimme voineet olla. Annan sinulle vapauteni, enkä odota enää. Jatkan elämääni, kuljen eteenpäin, mutta tiedäthän, että vaikka tiemme eivät koskaan kohdanneet niin kuin toivoin, sinä olit aina minulle jotain kaunista.

Hyvästi, rakkaani. Olkoon elämäsi täynnä onnea ja valoa.

Lämmöllä ja ikuisesti muistaen
Sinun

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      💔❤️‍🩹🖤♥️♥️♥️

    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos tää kosketti mua enemmän kuin uskotkaan. Odotan sua. J.

      • Anonyymi
        UUSI

        Onks tää sille varatulle miehelle?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauniisti kirjoitat. Ei kannata luovuttaa :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikkea hyvää myös sinulle hyvästi! 444

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä voisin sanoa. Olen mykistynyt. Ehkä voisin todeta sisimpäsi kauneuden ja yhtyä kehujen kuoroon. En kuitenkaan pysty siihen juuri nyt.

      Olen aina ajatellut, että kunnioitan toiveitasi. Valehtelisin jos väittäisin, etten ole äärimmäisen pettynyt. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että jätät minut yksin. Kuitenkin teet sen niin kauniisti, että kuulen enkelikuorojen laulavan.

      Hyvästi on hyvästi. Se on yhteyden kuolema. Voin käydä haudalla, mutta siellä ei ole kukaan vastassa. Olen muistojeni kanssa yksin.

      Olisi väärin ja lapsellista toivoa muuta. Pyytää miettimään vielä. Toivoa, että kirjoituksesi on harkitsematon. Toivoa, ettet tiennyt rakkaudestani todellisuudessa riittävästi. Et toiveistani rakastella ja helliä sinua.

      Hyvä on. Se on sinun päätöksesi. Kunnioitan sitä. Olen sinua varten. Jos muutat mielesi, muista on ihan ok muuttaa myös mieltään. Toivon sinulle myös onnea. Kiitos, kun kerroit ajatuksistasi. Ne järkyttivät minua. Tämä voisi olla sinulta. Avoimeen kirjeeseen kai voi vastata avoimesti. Vastasin siis sinulle, toivoen, ettet olisi hän.
      h->m

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voisitko tulla vaikka koeajalle tänne erämaajärvelle

      Olen yleensä aika harmiton.
      Ikävä
      65
      6413
    2. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      75
      3837
    3. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      42
      2384
    4. HSL ei päästä Alepan ruokakauppaan ilman lippua

      Ei tuo voi olla mitenkään lainmukaista, ettei kauppaan pääse ilman voimassa olevan lipun näyttämistä? https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      121
      2178
    5. No nyt sain kautta rantain kuulla, että

      Mehta Mannin osallistuminenkauden2025 ralleihin alkaa olla varmaa. Eikä ihan millä tahansa pelillä: Jari Huttusen vanh
      Tuusniemi
      8
      2087
    6. Sudet ja jätemaksut

      puhututtaa näköjään tällä hetkellä eniten ihmisiä.
      Sysmä
      21
      1941
    7. Onko ärrä jo haavissa vai?

      Pitääkö tehdä klassiset eli ingnoorata kokonaan jolloin miehet aina ja ikuisesti tajuavat jotain?
      Ikävä
      14
      1553
    8. Maisalla on nyt asiat hyvin

      Vihdoinkin kunnollinen parisuhde ja muutoinkin menee kivasti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1346
    9. Paljonko sitä D3-vitamiinia pitää päivässä saada?

      Jossain lukee 10 mikrogrammaa, jossain 50. Tuossakin on jo 5x ero. Liikaa jos altistuu, niin ilmeisesti hajoaa munuaiset
      Maailman menoa
      75
      1262
    10. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1123
    Aihe