Mitä mieltä olette, onko normaalia käytöstä naapurilta ilmoitella poliisille ja isännöintiin perättömiä täysin keksittyjä sepityksiä naapureista?
Ja missä menee kunnianloukkauksen raja?
Perättömät ilmoittelut poliisille naapurista
16
1216
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisilla pitää puhalluttaa soittaja!!!.
- Anonyymi
Persoonallisuushäiriöiset tekee usein perättömiä ilmoituksia. Käyttävät viranomaisresursseja väärin. Miksikö? Kun on hankala ja vittumainen luonne.
- Anonyymi
Kusi noussu päähän
- Anonyymi
Taitaa olla jo kuusamolaisista puhuttaessa se kusi valmiiksi noussu, ollaan niin sisäänpäinkääntyneitä ja muutenki kiusanteko on yleistä kuusamossa.
Toisten asioihin sekaantuminen myös näyttää olevan kuusamolaisten ongelmana.
- Anonyymi
Kuusamon poliisi ei ainakaan sekaannu mihinkään asiaan.
- Anonyymi
Ihme jos partio on kylällä :D
- Anonyymi
Oisko ihan aiheellista alkaa valittamaan kansalaisten poliisiylijohtoon kuusamon poliisin vähäisestä partioinnista, sen takiahan paikkoja sotketaan ja rikotaan kun ne ei ees ole partiomassa tarpeeksi kylällä.
Vähintään 2-3 partiota koko aika keskustan alueella sais olla, mutta ei ees sitä yhtä ole nähty välillä aikoihin.
- Anonyymi
Missä taloyhtiössä tällaista ilmenee?
- Anonyymi
Jätetään sanomatta täällä.
- Anonyymi
On normaalia
- Anonyymi
Ei ole normaalia.
- Anonyymi
Epä normaalia
- Anonyymi00017
Sehän on ihan selvä, että jos kännissä pistää muijaa järjestykseen nyrkeillä muutaman kuukauden välein, huutaa viikottain sekä sukulaisille että työkavereille puhelimessa siten että ikkunat helisee, niin täysin normaalia käytöstä Kuusamossa. Ainakin tässä keskustan kupeessa. Ei siitä kannata alkaa poliisia vaivaamaan. Koska kanta-Kuusamolaisella on lähes yli-maalliset valtuudet toimia esi-isien jäljissä juuri kuten haluaa, niin sehän on selkeästi kunnianloukkaus jos tälläiseen perseilyyn joku puuttuu.
- Anonyymi00020
Raukka se naista lyö.
- Anonyymi00018
Voi muuttaa pois
- Anonyymi00019
Totta kai, sehän on ihan selkeetä että jos nämä serkkujen kanssa lapsia saavat apinat eivät anna ihmisille ihan normaalia kotirauhaa, niin ehdottomasti kannattaa muutta pois.
Tai voi vaikka soittaa joka kerta ne poliisit, ilmoittaa isännöitsijälle ja talonyhtiölle, ja ongelma alkaa hoitua kuin itsestään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972