Miten löytää kumppani kun on skitsofrenia?

Anonyymi-ap

Niin, mistä löytää kumppani kun on skitsofrenia diagnoosi? Ei kukaan halua hullua joka asuu asumisyksikössä?

21

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sieltä asuntolasta toinen samanlainen?

• Anonyymi

Ei luulis olevan pula skitsoista,eikö niitä ole naapurissa?

• Anonyymi

Asuntoloissa ja asumisyksiköissä on joillain tullut parisuhteita, ei siinä mitään kummallista ole.
      Sairaudestaan huolimatta hekin ovat ihmisiä, joilla on ihmismieli, ihmisarvo ja ihmisen tarpeet, kuten terveilläkin.

• Anonyymi

Sairaudelleen ei kukaan mitään voi , moni skitsofreenikko voi hyvin kun löytää sen oikean , samalla on tärkeää kun on ollut vähän aikaa yhdessä kertoa toiselle sairaudestaan että hön ymmärtää ettei skitsofrenia niin kamala ole etenkin jos on lääkitys eikä lopeta sitä .
        jokainen ihminen kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä ja joa on sairas mt asiasta niin kaipaa ihan samalla tavalla . Ihmisillä on usein vääriä kuvia eri sairauksista . Toivon mukaan löydöt itsellesi ystävän

• Anonyymi

Yksikkö ei ole vankila. Sieltä pääsee styylaamaan ja kun vointi paranee niin voi vaikka muuttaa kimppaan.

• Anonyymi

Noo... Skitsofreenikko ei varmastikaan ole halutuinta kumppaniainesta. Ehkä helpointa on skitsofreenikolle itselleenkin, kun yrittää tulla toimeen edes itsensä kanssa. Ei ole varmaan helppoa sekään. Toisen ihmisen kanssa olisi sitten vielä vaikeampaa tai mahdotonta.

• Anonyymi

you gonna regret this

• Anonyymi

tulette katumaan vielä tätä

• Anonyymi

Rakkaus ei katso onko ihmisellä sairaus joten kaikki on mahdollista , kun vaan huolehtii lääkityksensä niin on ihan okay.

• Anonyymi

Siitä naapurustostapa tietenkin. Kun on jo selvää että päästä heittää kaikilla niin ei tarvitse jännittää huonojen puoliensa kertomista. Harvoin noin selkeä asetelma. Ja turvallinenkin.

• Anonyymi

Sinulla heittää ilmeisestikin tuollaisia puhut , ei muilla

• Anonyymi

Sullahan on monta kaveria omassa päässäs.
      Et oo koskaan yksin.

• Anonyymi

Kuvitteletko olevasi kovinkin hauska ?

• Anonyymi

Joo, ei tartte puhua yksikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi kovinkin hauska ?

Harvemmin kaikki nauraa.

• Anonyymi

Miten typerä,kommentti siitä näkyy ettei tiedä mitään näistä sairauksista, nykyisin on hyvät lääkkeet eikä kaikilla ole edes samat oireet, joten älä viitsi tehdä palstaa ivailemiseksi.
        Anna arvo ihmisille se kun luulet olevasi nokkela jotenkin , sillä sitä et ollut. Olet kylmä ihminen vailla minkäänlaista empatiaa toista ihmistä kohtaan ja teet leikkiä hänen tilastaan. Häpeä jos osaat .

• Anonyymi

Ei se ihan noinkaan kyllä ole aina.
      En tiedä sen enempää asiasta,
      varsinkaan asumisyksiköstä joten en voi kummemmin ottaa kantaa.
      Onko se minkä vuoksi asumispaikkana?
      Ei kai se mikään lukittu paikka kuitenkaan ole, eikä pakollinen?

Älä lannistu kyllä voi joku haluta ja rakastaa helpostikin.

• Anonyymi

Lukittu , pakollinen ????
        Miksi edes viitsit kysyä . Ei kai ketään lukkojen takana pidetä . Ja miksi pidettäisiin. Onko totta että ihmisillä on aina vaan omanlaiset käsityksensä asioista eivät tiedä vissiin että nykyään on uusia lääkkeitä ja hyviä lääkkeitä tähän sairauteen , ei oikein kaikki ilmeisesti tiedä muuta kun jotain kauhukertomuksia elätellään menneiltä ajoilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukittu , pakollinen ????
        Miksi edes viitsit kysyä . Ei kai ketään lukkojen takana pidetä . Ja miksi pidettäisiin. Onko totta että ihmisillä on aina vaan omanlaiset käsityksensä asioista eivät tiedä vissiin että nykyään on uusia lääkkeitä ja hyviä lääkkeitä tähän sairauteen , ei oikein kaikki ilmeisesti tiedä muuta kun jotain kauhukertomuksia elätellään menneiltä ajoilta

Turhaan mun kimppuuni hyökit siinä!
        Lue ajatuksella uusiksi toi mitä kirjoitin.
        En väittänyt että aloittaja olisi lukittuna
        ja pakotettuna jossain.
        Enkä kysynyt että onko!
        Sitä paitsi, kyllä muuten ihmisiä pidetään
        pakkohoidossa vielä tänä päivänäkin.
        Ja pakotetaan tiettyjä lääkkeitä vaikka
        niistä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaan mun kimppuuni hyökit siinä!
        Lue ajatuksella uusiksi toi mitä kirjoitin.
        En väittänyt että aloittaja olisi lukittuna
        ja pakotettuna jossain.
        Enkä kysynyt että onko!
        Sitä paitsi, kyllä muuten ihmisiä pidetään
        pakkohoidossa vielä tänä päivänäkin.
        Ja pakotetaan tiettyjä lääkkeitä vaikka
        niistä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuo ihminen kun ei itse osaa kunnolla edes kirjoittaa, niin ei voi odottaa, että hän kaiken ymmärtäisikään.
        Ei kaikesta kannata niin kamalasti välittää, pääsee itse ainakin helpommalla, kun ei takerru kaikkeen.

• Anonyymi

Ehkä mä oon hullu sitten kun aattelen ihan toisin kun aloittaja <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe