Niin, mistä löytää kumppani kun on skitsofrenia diagnoosi? Ei kukaan halua hullua joka asuu asumisyksikössä?
Miten löytää kumppani kun on skitsofrenia?
21
322
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä asuntolasta toinen samanlainen?
- Anonyymi
Ei luulis olevan pula skitsoista,eikö niitä ole naapurissa?
- Anonyymi
Asuntoloissa ja asumisyksiköissä on joillain tullut parisuhteita, ei siinä mitään kummallista ole.
Sairaudestaan huolimatta hekin ovat ihmisiä, joilla on ihmismieli, ihmisarvo ja ihmisen tarpeet, kuten terveilläkin.- Anonyymi
Sairaudelleen ei kukaan mitään voi , moni skitsofreenikko voi hyvin kun löytää sen oikean , samalla on tärkeää kun on ollut vähän aikaa yhdessä kertoa toiselle sairaudestaan että hön ymmärtää ettei skitsofrenia niin kamala ole etenkin jos on lääkitys eikä lopeta sitä .
jokainen ihminen kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä ja joa on sairas mt asiasta niin kaipaa ihan samalla tavalla . Ihmisillä on usein vääriä kuvia eri sairauksista . Toivon mukaan löydöt itsellesi ystävän
- Anonyymi
Yksikkö ei ole vankila. Sieltä pääsee styylaamaan ja kun vointi paranee niin voi vaikka muuttaa kimppaan.
- Anonyymi
Noo... Skitsofreenikko ei varmastikaan ole halutuinta kumppaniainesta. Ehkä helpointa on skitsofreenikolle itselleenkin, kun yrittää tulla toimeen edes itsensä kanssa. Ei ole varmaan helppoa sekään. Toisen ihmisen kanssa olisi sitten vielä vaikeampaa tai mahdotonta.
- Anonyymi
you gonna regret this
- Anonyymi
tulette katumaan vielä tätä
- Anonyymi
Rakkaus ei katso onko ihmisellä sairaus joten kaikki on mahdollista , kun vaan huolehtii lääkityksensä niin on ihan okay.
- Anonyymi
Siitä naapurustostapa tietenkin. Kun on jo selvää että päästä heittää kaikilla niin ei tarvitse jännittää huonojen puoliensa kertomista. Harvoin noin selkeä asetelma. Ja turvallinenkin.
- Anonyymi
Sinulla heittää ilmeisestikin tuollaisia puhut , ei muilla
- Anonyymi
Sullahan on monta kaveria omassa päässäs.
Et oo koskaan yksin.- Anonyymi
Kuvitteletko olevasi kovinkin hauska ?
- Anonyymi
Joo, ei tartte puhua yksikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko olevasi kovinkin hauska ?
Harvemmin kaikki nauraa.
- Anonyymi
Miten typerä,kommentti siitä näkyy ettei tiedä mitään näistä sairauksista, nykyisin on hyvät lääkkeet eikä kaikilla ole edes samat oireet, joten älä viitsi tehdä palstaa ivailemiseksi.
Anna arvo ihmisille se kun luulet olevasi nokkela jotenkin , sillä sitä et ollut. Olet kylmä ihminen vailla minkäänlaista empatiaa toista ihmistä kohtaan ja teet leikkiä hänen tilastaan. Häpeä jos osaat .
- Anonyymi
Ei se ihan noinkaan kyllä ole aina.
En tiedä sen enempää asiasta,
varsinkaan asumisyksiköstä joten en voi kummemmin ottaa kantaa.
Onko se minkä vuoksi asumispaikkana?
Ei kai se mikään lukittu paikka kuitenkaan ole, eikä pakollinen?
Älä lannistu kyllä voi joku haluta ja rakastaa helpostikin.- Anonyymi
Lukittu , pakollinen ????
Miksi edes viitsit kysyä . Ei kai ketään lukkojen takana pidetä . Ja miksi pidettäisiin. Onko totta että ihmisillä on aina vaan omanlaiset käsityksensä asioista eivät tiedä vissiin että nykyään on uusia lääkkeitä ja hyviä lääkkeitä tähän sairauteen , ei oikein kaikki ilmeisesti tiedä muuta kun jotain kauhukertomuksia elätellään menneiltä ajoilta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukittu , pakollinen ????
Miksi edes viitsit kysyä . Ei kai ketään lukkojen takana pidetä . Ja miksi pidettäisiin. Onko totta että ihmisillä on aina vaan omanlaiset käsityksensä asioista eivät tiedä vissiin että nykyään on uusia lääkkeitä ja hyviä lääkkeitä tähän sairauteen , ei oikein kaikki ilmeisesti tiedä muuta kun jotain kauhukertomuksia elätellään menneiltä ajoiltaTurhaan mun kimppuuni hyökit siinä!
Lue ajatuksella uusiksi toi mitä kirjoitin.
En väittänyt että aloittaja olisi lukittuna
ja pakotettuna jossain.
Enkä kysynyt että onko!
Sitä paitsi, kyllä muuten ihmisiä pidetään
pakkohoidossa vielä tänä päivänäkin.
Ja pakotetaan tiettyjä lääkkeitä vaikka
niistä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan mun kimppuuni hyökit siinä!
Lue ajatuksella uusiksi toi mitä kirjoitin.
En väittänyt että aloittaja olisi lukittuna
ja pakotettuna jossain.
Enkä kysynyt että onko!
Sitä paitsi, kyllä muuten ihmisiä pidetään
pakkohoidossa vielä tänä päivänäkin.
Ja pakotetaan tiettyjä lääkkeitä vaikka
niistä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.Tuo ihminen kun ei itse osaa kunnolla edes kirjoittaa, niin ei voi odottaa, että hän kaiken ymmärtäisikään.
Ei kaikesta kannata niin kamalasti välittää, pääsee itse ainakin helpommalla, kun ei takerru kaikkeen.
- Anonyymi
Ehkä mä oon hullu sitten kun aattelen ihan toisin kun aloittaja <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138